|
|
Bekijk resultaten poll: HANS Verplichting houden, of de coureur de afweging laten maken | |||
Ja, houden die verplichtiging, de coureurs moeten niet zeuren |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 34.48% |
Nee, weg met die verplichting, laat de afweging aan de coureur |
18 | 62.07% |
HANS totaal afschaffen |
1 | 3.45% |
Geen Mening |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Lmd, dat we het moeten houden.
Uit alle test's is gebleken dat het alleen maar goed ter beveiliging is. Zoi krijg je tenminste niet meer van die ongevallen zoals Mika Hakkinen die gehad heeft waarbij zijn nek wel drie keer op een keer ging binnen misshcien wel 1 seconden. Ze moeten het alleen nog gewoon aanpassen per coureur ![]() Want dit is echt een belangrijk iets voor een coureur, en de veiligheid is boven alles. ![]() Plaatjes HANS: ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Als je de afweging laat aan de couteur zal geen 1 coureur het willen.
Omdat het wennen is en dus een ander zonder Hans licht in het voordeel kan zijn. Ik ben er overigens van overtuigd dat dit soort aanpassingen een kwestie zijn van wennen. Ze moeten het uiteraard door ontwikkellen dat het geen gevaar vormt voor schouders/sluitelbeen en dat het zo comfortabel mogelijk zit.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik vind dat 't verplicht moet worden. Net zoals een helm (dat is toch verplicht?). Of, 't niet verplichten, maar mocht er dan schade zijn aan nek etc. bij een crash dat dan de verzekering niks hoeft te betalen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|