Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
ik heb ook zeer weinig kopieen (van de laatste jaren alleen cd's die ik samen met vrienden heb gekocht of verzamelcd's van losse nummers zelf gemaakt), maar als er 1 kapot gaan of als ik er 1 kwijtraak, dan kopier ik hem...
ik bedoel, het geld groeit niet op mijn rug en er zijn zoveel vette cd's die ik dan beter kan kopen..
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Ligt eraan...
Is het zo'n soort kras waarbij het zilveren laagje (de data dus) er vanaf is, of is het alleen een kras in het plastic aan de onderkant? Er zit maar 0,2 mm plastic ofzo aan de bovenkant, dan een laagje zilver ofzoiets waar de data op komt, en dan is de rest weer plastic. Als alleen in dat onderste gedeeltje plastic een kras zit, kan je dat (heel voorzichtig) weer egaal maken/laten maken. Daar zijn toolkits voor te kopen...
||
Citaat:
Geldverspilling. Cds van mn favo bands heb ik wel origineel, maar de rest van mn geld geef ik liever uit aan concerten & bandwear dan aan legale cds. Zo. *lalala* |
![]() |
||
Citaat:
wat is daar nou dom aan?
||
Citaat:
ik heb zelf 5 gebrande cd's waarvan 3 cd's zijn van kleine bands (waaronder intestterror©) dus die zijn niet als geperste versie verkrijgbaar, 1 heb ik gekregen, en die andere kon ik nergens origineel vinden dus heb ik em laten branden.
||
Citaat:
![]() khad t erover hoeveel origineel ik had
||
![]() |
Citaat:
![]() ik heb stuk of 20 gebrand en stuk of 200 orgineel dus da mag in verhouding vind ik zelf zolang je maar geen 200 gebrand en 3 orgineel hebt en zo af en toe een cd branden schijt aan maja een orginele cd hebben is altijd stoerder staat ook mooier in je kast! ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
zekers!!
|
|