Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2002, 19:31
heksje
heksje is offline
ik weet niet of iemand dit kent. maar het is dus een nederlandse heksensite. het was eerst een perfecte manier om beginnende wiccans van info te overzien. maar wat hebben de aardige mensen van whiteshadow nou verzonnen? je wordt er dus gewoon uitgekickt als je niet goed genoeg bent > zo zie ik het.
ik kwam er denk ik 3 maanden en had het er ontsettend naar mijn zin. zat hele dagen op de forum en te chatten. op een keer toen ik er weer op wou, kon het niet meer, omdat de gebruiker ombekent was. dus ik proberen de chat binnen te komen om er achter te komen wat er nou precies gaande was. maar voor de chat moest je dus ook al lid zijn. dus ik me weer opnieuw aangemeld. dit werkte dus niet. en de chat kom ik nog steeds niet op.
ze begonnen met een prive forum, en ik had al zo'n idee dat dit zou volgen.voor die prive forum was dus een selectie van leden gemaakt, de leden die erop mochten waren dus al een heel eind in wicca. de beginnertjes moesten het dus met elkaar doen. en nu komen de beginners er helemaal niet meer op. ik vind dit echt niet kunnen. echt niet. ik vond het zo tof dat er zo iets was dat mensen zoals mij, hunkerend naar info over wicca en magie, aan onze eissen voldeed. en nu hebben we dat nu niet meer..
ik wou alleen maar even zeggen dat ik het er absoluut niet mee eens ben met wat er allemaal is gebeurt, en ik denk dat ik niet de enige ben.
als ik nu de kans nog zou kunnen krijgen er weer op te kunnen, zou het niet meer voor me hoeven. we zijn er blijkbaar niet welkom. dus dan doe ik het wel alleen..

blessed be
willeke
Oud 04-03-2002, 23:08
Koss
Koss is offline
Citaat:
heksje schreef:
[B]ik weet niet of iemand dit kent. maar het is dus een nederlandse heksensite.
ja ik ken de startpagina die word beheerd door Witheschadow en ook het forum van haar

Citaat:
het was eerst een perfecte manier om beginnende wiccans van info te overzien. maar wat hebben de aardige mensen van whiteshadow nou verzonnen? je wordt er dus gewoon uitgekickt als je niet goed genoeg bent > zo zie ik het.
KNIP.....
ik ken haar verders alleen van de mailgroep maar ik zal ze wel ff een mailtje stuuren
ik denk dat ze namelijk beter hierop zelf antwoord kan geven
hoe of wat weet ik niet
maar dat alle beginnertjes er doelbewust af worden gegooit lijkt mij sterk.....
ik zal haar vragen hier zelf een kijkje te nemen
ik hoop dat dit hete bloed dan snel weer is af te koellen
Oud 05-03-2002, 08:50
Koss
Koss is offline
dit is wat Whiteshadow me terug mailde :
Citaat:

Fijn dat je me mailt...

Ik kan geen reply maken, misschien wil jij het voor me doen?

hallo,
De redenen zie je verkeerd. FD heeft een tijdje geleden de leden die langer dan drie maanden niet actief waren van het forum verwijderd. En wat betreft de chat, daarvoor hebben wij onze redenen echt gehad. Er waren heksen bedreigd namelijk. Dit is een manier om te selecteren op serieuze heksen. Je vraagt namelijk geen chat id aan als je alleen maar wilt zieken. IK wil iedere heks het beste geven en daarom is dit helaas noodzakelijk.
Mijn motivatie was altijd om heksen en ook beginnende heksen te helpen...zoals je al zei in het begin. Mijn motivatie is ongewijzigd.

Wees gezegend,

WhiteshadoW

PS: nog een kleine aanvulling op het verwijderen van leden...alleen leden die geen posts hebben gemaakt en lange tijd niet ingelogd zijn geweest worden verwijderd...
Vaak zijn het ook administratieve foutjes...verkeerd invoeren van je naam, wachtwoord of email adres. En dan kom je er niet op, logisch toch? Dat kan snel opgelost worden door een mail te sturen naar FD of mijzelf.
In je account staat dat je lid bent van de chat en het forum...misschien is er dan toch een administratief foutje ingeslopen?

thanks

WS

Regels voor berichten