Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() die soundcheck scheen geweldig te zijn, mike patton die 1 toets intoetst en zegt 'okay, let's start'.
|
Nofx op Pukkelop doordat ze eerder speelden dan gepland zonder het goed door te geven.
At the drive-in op Lowlands,Vera(dacht ik) en Melkweg. De eerste omdat vriendin van me er niet heen wilden, 2de omdat het op allerlaatste moment uitverkocht was(ik was al op weg) en de 3de omdat het VERA concert het allerlaatste concert was voor ze splitten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ben niet naar Voodoo Glow Skulls in 013 geweest omdat ik op dat moment opeens helemaal geen zin had om in de trein te zitten.
Ben niet naar No Use in de Melkweg geweest omdat moest werken en geen vrij durfde te vragen omdat ik er net werkte terwijl ik mijn kaartje kreeg van een vriend. Ben niet naar The Ataris in de Melkweg geweest terwijl vriendje en ik op de gastenlijst stonden omdat we geen zin hadden lang in de trein te zitten. Hot Water Music op Pukkelpop omdat ik fucked op een kussen lag dat ik eindelijk had veroverd en de tijd opeens zo snel ging dat toen ik dacht dat het tijd was naar de tent te gaan het allang afgelopen was ![]() Andrew WK op Pukkelpop omdat het tussen 2 dingen zat die ik ook allebei wilde zien maar wel helemaal aan de andere kant van het terrein. En Satanic Surfers op Groezrock heb ik ook onvoldoende meegekregen op Groezrock omdat ik fucking dronken en stoned was en ik niks meer fatsoenlijk kon horen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
hoe was je dagggg idontcare | 499 | 13-07-2007 01:37 | |
Muziek |
Korn concert afgelast! Sacrilege | 15 | 13-06-2006 14:49 | |
Muziek |
Children of Bodom concert (met One Man Army & Ektomorf) pulsing-maggot | 8 | 10-01-2006 20:54 | |
Muziek |
Trein missen, stuk optreden missen of..? Rhinus | 21 | 26-05-2004 22:03 | |
Muziek |
Christina Aguilera in concert Sade | 22 | 11-10-2003 10:47 | |
Muziek |
Welke concerten ga ji binnenkort bezoeken? Black Bird | 155 | 18-02-2003 11:16 |