Advertentie | |
|
![]() |
|
Soms denk ik wel dat zo iets als ki mogelijk is, maar dan lees ik dit:
Running against the Wind: This technique for your basic jog or bicycle ride. It prevents the wind from slowing you down, by cultivating your ki into a sharp shield. Start out by visualizing your ki forming around you in a shield like manner. Now, visualize it sharpening, so that it's allmost like a blade that diverts the wind. That's what it will do to. This technique was given to me by ssj4Goku. Staat echt serieus op die site kijk maar op: http://undergrounddragon.tripod.com/...round/id6.html Ik hoop maar dat hij hierbij een persoon met die nick bedoelt en niet werkelijk de goku uit DBZ. [Dit bericht is aangepast door Iemand2000 (12-12-2001).]
|
Vind het wel grappig zat beetje te lezen op die site: http://undergrounddragon.tripod.com en ik herken er bijna heel DragonballZ in zoals: "Shen: A very mysterious energy. It can so far only be accessed when one is in a state of extreme anger. It is this energy that attributes to the limit break. Limit breaking allows you to surpass your normal amount of energy. When one achieves shen, one is truly mysterious. " Klikt als Gohan Niet?
||
Citaat:
![]() desalniettemin vind ik het zo ongeveer het meest interessante wat ik ooit aan informatie op internet heb gelezen ![]()
||
Zeker DBz
Citaat:
|
![]() |
de maker zelf (een nederlander btw) zegt dat ie/ze er juist een hekel aan hebben om voor dbz gek uitgemaakt te worden. desalniettemin moet ik zeggen dat t een beetje op dbz lijkt (klein beetje maar;-)) maar ik kan t zelf voelen die ki en ik weet dus dat het bestaat, mn eerste ki-ball heb ik ook al gemaakt dus afschieten zal geen probleem moeten zijn. dat gedoe van die shen-energie ben ik ook nog niet helemaal uit. het zou best kunnen dat jullie dit alles niet geloven maar mag ik jullie dan 1 vraag stellen: hoe komt het dat je leeft? je kan zeggen, omdat we eten en ademhalen, maar wat heeft dat er mee te maken dat we denken? wat zorgt voor onze levensvonk? het antwoord is dus: ki, de levensenergie
|
![]() |
|
Onze levensvonk is een samensmelting van chromosomen die een kettingreactie veroorzaken, waardoor een klompje cellen onstaat die zich nestellen in de baarmoederwand om vervolgens door de DNA patroon uit te breiden tot een embrio die later een baby zal worden om te groeien.
||
Citaat:
![]()
|
Freakin? Volgens mij vind ik dat alweer veelste zweverig
![]()
|
![]() |
een foto plaatsen is zo goed als onmogelijk, omdat ki op de meest onmogelijke momenten zichtbaar wordt, en dan heb je dus meestal geen camera bij de hand. ontzichtbare ki kan alleen maar gefotografeerd worden met een speciale camera die duizenden guldens kost, en dat heb ik ff niet
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik ben nouw zo simpel ook weer nie
||
![]() |
Citaat:
ik ga het proberen! |
![]() |
|
![]() |
tja... en dit alles is alleen bevestiging voor mij van wat ik al een lange tijd weet... de manier van met je energie omgaan... invergelijking is alle energie gelijk alleen het nut van elk kan je specificeren... voor je innerlijke energie, geestelijke energie, universele energie...
teveel om om te noemen... maar mensen wegjagen kan er ook mee.. naja ongemakkelijk om jou omgeving laten voelen... waardoor ze vanzelf weggaan, jaw... heej kipractiser... heb je wel eens je verdedigingen/beschermingen tegen externe energieen laten zakken? dat je dus jezelf openstelde voor alle energie di zich om je zelf bevond... dus zowel neutraal, positieve en negatieve energien? pas je daar wel een beetje mee op! weet wat je doet als je dat doet, ok! er is namelijk meer tussen hemel en aarde dan alleen eigen energie he...
|
Genki Dahma:
More advanced version of a mana ball. Raise both hands into the air. Now go into a standing mediation. Bring mana in from all around you. Have it collect over your hands. Keep drawing untill you have a mass of mana over your hands. Now use your will power to compact it and form it into a ball. Let the energy ball rest about 1 foot above your hands. Keep drawing mana to it untill it has sufficient energy needed to perform it's task. Power up(any type) so that you can keep control of it. Focus on your opponent and throw your hands foward. Launch the Genki Dahma through the opponent and have it explode about a foot behind the opponent. Dat komt ook voor in dbz maar als de spirit bomb. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[SK] KI en kaliumjodaat Smoozy | 2 | 18-10-2004 20:25 | |
Muziek |
Kasam ki kasam BestGamer | 9 | 11-10-2003 11:45 | |
ARTistiek |
ki mannetje Darvan | 18 | 09-03-2002 17:24 | |
Games |