Advertentie | |
|
![]() |
|
Je moet echt niet denken dat ie echt van je houdt, dat kan namelijk niet na 1 dag. Zeker niet als je elkaar alleen even in de kroeg gezien hebt. Dat ie niks van zich laa5 horen is heel jammer voor jou, kan jij hem niet bellen?
Als ik heel eerlijk ben dan denk ik dat t voor hem maar voor een avondje was... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en heb em ook al gemailt maar nog nix terug gekrijgt maar ja hij woont in een internaat met 30 anderen dus ja ... kan er ook mee te maken hebben ik weet et niet
||
Citaat:
daar trap j toch niet echt serieus nog in ook nog he?! ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Sorry hoor, maar als iemand na een paar uur tegen mij al over 'houden van' begint, ren ik toch net zo hard weg!
Hoewel ik dan netjes even zou telefoneren dat zoiets niet de juiste invalshoek zou zijn, begrijp ik zijn beweegredenen.
||
Citaat:
|
het is een beetje de vraag wat je onder "houden van" verstaat. Als ik iets heel lekkers heb gegeten kan ik direct zeggen dat ik er van houdt. Meestal na 1 hap al. Alleen bij mensen is het toch wat anders. Maar sommige mensen zeggen dat soort dingen heel snel, en daar is niks mis mee, ik hecht er dan alleen wel minder waarde aan dan dat als iemand na een week met veel moeite en emotie zegd dat ze van me houdt.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
En al zou hij écht denken dat hij van je houdt (wat hij ook onder 'houden van' verstaat) dan kon hij heel goed verwachten dat jij die opmerking bizar en verwarrend vind.
En het lijkt mij dat juist als je verliefd bent je veel nadenkt over hoe de ander iets opvangt, zeker in het begin, en je deze opmerking voor je houd. Dus neu, zie er maar geen toekomst in.
|
Verwijderd
|
aaajeee, das wel heel extreem. dat van dat ik hou van je is sowieso niet egt waar, denk ik. je kan na een paar uur egt niet van iemand houden, maar dat hebben de mensen al vaak genoeg gezegd nu. ik denk niet dat je hem nog vaak ziet.... heb je hem je nummer gegeven?? misschien dat hij nog belt
![]() suc6! xje lizzy |
![]() |
|
1 Woord......... FOUT!
Na 1 uur zeggen ik hou van je? Weet je zeker dat je dat goed hebt verstaan, of was hij soms dronken ofzo? Volgens mij gebruikt hij je gewoon. OF hij is gewoon heel klef, maar aan de andere kant dan had hij je wel gebelt als hij zo gek op je was. Zou mijn tijd er verder niet aan verspillen. MExx
|
Verwijderd
|
Hm... mijn vriend heeft ook wel gezegd dat-ie van me hield toen we minder dan een dag samen waren, maar ja, hij kende me dan ook al vijf jaar, en niet een paar uur. En ik heb het lekker volkomen genegeerd, gedaan alsof ik het niet gehoord had, want ik schrok me rot.
Maar als je die jongen echt pas een paar uur kende en hij geeft nu echt geen enkel teken van leven, dan mag je er wel van uit gaan dat-ie 't niet meende... |
![]() |
|
voor 1 avondje natuurlijk... hij wilde je waarschijnlijk alleen maar het bed in werken. maar ik snap ook niet dat jij ook al na een half uur met hem zoent. zo geef je hem toch ook alleen maar t idee dat je makkelijk bent? hij probeerde een kans te grijpen... *can't blame him that much*
|
Kwil niet lullig doen, maar heb je een bord voor je kop ofzow? Als ie nix meer van zich laat horen na zo'n avond lijkt het me nogal duidelijk....., en dat ie na een paar uur al echt van je houdt is onmogelijk...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik denk dat het slechts voor een avondje was.. na 1 avond dan hou je niet gelijk van iemand, en zeker niet na een half uurtje kletsen!
Ik denk dat hij gewoon een beetje aan het playen was.. my opinion..
|
![]() |
ok en bedankt allemaal
hij heeft mij gister (dinsdag) gebelt ik was hele maal uit mme dak gegaan toen hij belde maar hij verontschuldigde zig dat hij niet eerder van zig had laten horen wat schattig nou........ ag ja xxxxxxx-iez me
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
"doe elke dag iets wat je nog nooit eerder hebt gedaan" trophus | 88 | 31-07-2007 12:22 |