Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar vandaag gebeurde het weer, moest huilen, was emotioneel, denk dat dat bij mij de eerste richting toch wel uit is...
||
![]() |
Citaat:
![]() Maarems, je wilt er een diepere betekenis aangeven, meer wil je niet. Dat jij dat zelf niet in ziet kan ik ook niet verhelpen natuurlijk. Daarom accepteer je de wetenschappelijk verklaring ook niet. Weet je wat het is, hier is geen diepere of mysterieuze betekenis voor. Je kunt er wel een diepere betekenis aan geven... Maarja, als je dat nog niet doorhebt ben je of scheel, of het bloed zit in je ogen verstopt waardoor je de helft nog maar ziet. Ik had toch wel iets meer van je verwacht, en van Princess Vampiria ook trouwens. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Bloed in mijn eigen ogen? Waar haal je dat nou weer vandaan? Ik vind dat iemand bloed in zijn ogen heeft als het wetenschappelijk aangetoond kan worden? Waar haal je dat nou weer vandaan? [EDIT] Ik ben dus stanger, voor het geval dat je dat nog niet doorhad... [/EDIT] [Dit bericht is aangepast door JeetjeMeTeetje (11-02-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
Dat was sarcasme op jouw sarcasme -- helaas had je dat niet door. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik noem dat woordenverdraaien wat ik later hernoem tot sarcasme. Btw, van mij was het geen sarcasme ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb trouwens helemaal nix verkondigd ofzow(dus wat valt er te verwachten? kheb geen domme constateringen gedaan ofzo ![]() Kijk, het was gewoon heel raar, want het hele gevoel erbij was gewoon een beetje beangstigend... Maar zoals ik zelf al heb gezegd: Ik weet de verklaring niet, maar men kan natuurlijk heel veel verzinnen... |
![]() |
|
![]() |
hmmzz is ff zien... meerdere nicks aanwezig...
stanger > JeetjeMeTeetje > Oplosbaar hou het alsjeblieft op 1 nick... kan heel verwarrend zijn voor mensen die dat niet zien... niet dat ik het niet zie hoor, immers ben ik toch blind? en dat je alles aanneemt vind ik heel leuk voor je, weetje... als je in de sloot springt vindt je 10 euro, ga maar lekker doen!! En wat betreft dat andere van wetenschappelijk bewijs, zoals je zei dat hebben ze overal al voor... ookal kunnen ze het niet snappen, maar als ze echt over een verklaring voor hebben, vertel jij mij eens hoe de emotie "Geluk" in elkaar zit, of "Woede" en wat dacht je van "Angst" of "Verliefdheid"? verklaar dat eens graag, ik wil graag wel zo'n duidelijk mogelijke verklaring, met formules en alles erop en eraan he! dus ook de verhoudings formules, en waarom het eens zo reageerd met het ander! het feit is simpelweg dat ze dat niet kunnen verklaren en het maar simpelweg op een "Chemical Imbalance" gooien... simpel toch? Maar wat is dan een "Chemical Balance"? Als die überhaupt bestaat?
|
![]() |
Ik zou 1 naam gebruiken als dat kon
![]() Oei, weer een andere ![]() ![]() Ga daarvoor je beklacht maar indienen bij de beheerders ![]() Ik was btw ook onbegrijpbaar ![]() Ik wou dat ik iedereen alles zo gemakkelijk wijs kon maken zoals bij jou ![]() Wacht eens even, dat lukt me ook ![]() Btw, waar staat dat ik type dat jij blind bent? 10 euro als in briefgeld? Of als muntgeld? Ik hoop munt anders duik ik er niets voor niets in ![]() En zoals ik ook al eerder zei, je wilt er zelf een mooie betekenis aangeven. Je bent niet tevreden met een simpele weteschappelijke verklaring. En hoe geluk, woede, angst werkt is ook heel simpel te verklaren of uit te leggen. Maarja, je maakt gebruik van termen en/of van benamingen. Dan is alles zeer makkelijk uit te leggen... Ohja, nu moet ik het natuurlijk uit gaan leggen anders lul ik uit me nek ![]() Nahja, jammer dan ![]() En ik geloof dat jij OOK typte dat ze voor alles wel een wetenschappelijke verklaring hebben. Dus probeer jij maar eens wat je aan mij vraagt. Dan hoef ik het niet meer te doen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hahah 8k dacht dat ik de enigste was...ben ik even blij...dat heb ik ook.. Vroeger had ik helderblauwe ogen...maar nu heb ik een mengeling van blauw/bruin/groen/grijs/geel. het is echt niet te geloven maar het is echt zo!! In de zomer is het vaak dat mn ogen lichter worden...En in de winter andersom... Mn biologische moeder heeft de ene oog groen en de ander is bruin. Zo is ze geboren. Dat is nog nooit zo voorgekomen in de familie.. Over dat rooie gloed in je ogen... de oog weesrspiegeld wat de mens zelf is.. Dus mischien was je niet op je gemak of voelde je heel anders dan normaal...dat kan je vaak van je ogen "aflezen". Groetjes+Kusjes: Daniëlle
|
Dat is niets paranormaals hoor dat als je ouder wordt je kleuren van je ogen een beetje veranderen. Als je jong bent heb je een diepe volle kleur in je ogen. Rond de puberteit ga je opeens harder groeien. De irussen van je ogen worden dan ook groter, ze worden dan een beetje uitgerekt zodat er meer kleuren zichtbaar worden. En als je bejaard bent wordt de kleur van je ogen troebeler. Dus voor iedereen die zegt van dat z'n ogen veranderen termate ze ouder worden, dat is normaal en niet paranormaal.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
[oogkleur] Verandering van oogkleur Chris-Verhoeckx | 22 | 05-03-2010 16:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Wedstrijd-poll: thema kleur xineof | 99 | 31-03-2005 08:50 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn hoofd mi-au | 2 | 21-06-2004 06:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
Oogkleur verandering? Suqeunse | 33 | 09-10-2003 19:25 | |
Verhalen & Gedichten |
5 gedichten die ik hier al eens eerder heb gepost Verwijderd | 11 | 21-03-2003 12:46 | |
Drugs & Alcohol |
'elite wiet' greenhouse amsterdam wazaahp | 11 | 06-06-2002 15:19 |