Advertentie | |
|
![]() |
|
the sheer ( www.thesheer.nl )
![]()
|
met bekend bedoel ik meer, van zij worden de grote rock band van dit jaar in het opzicht van, festivalweides platspelen, meerdere singles die hit worden, en niet 1 singletje,
meer zoals live dat een jaar was...maar het is niet underrgound ofzo dat bedoelde ik nie
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het mist de oude flair die ze hadden toen Zach er nog wel was. Die vent van Soundgarden past niet bij de muziek die de rest van RATM vroeger maakte. Nu luisterde ik wel als RATM-fan, en dus vergeleek ik het constant, maar... nee. Ik vind het niets...
||
Citaat:
Ok, dat je zegt "Soundgarden was bekend en RATM was bekend, dus Audioslave is bekend", daar kan ik inkomen. Maar je moet wel een frequent slechte-muziekzender-kijker zijn om deze nummers zo te leren kennen hoor. Hier staat NOOIT MTV, TMF of the Box aan thuis, en ik wist dus ook pas van Audioslave toen ik het van mijn stiefbroer hoorde. Dat Zach van RATM weg was, ok. Maar verdere kennis had ik dus alleen moeten krijgen omdat het op muziekzenders gedraaid wordt? Helaas is dat wel een manier om bekend te worden, maar ECHT truie mensen kijken dat soort zenders niet ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
die hoorde ik ook, juni 2000, toen maar eind van het jaar die cd opgezocht. Goede muziek idd. al word ik soms een beetje ziek van de herhaling en de constant overslaande stem..
|
|