Advertentie | |
|
![]() |
|
Yeppa mn beste vriend heeft ook een mac en in mn klas zit ook nog een maccer. Best wel een raar volkje die maccers
![]() Heb ook af en toe met een mac gewerkt en loopt best lekker. Is er in je buurt geen mac-store? Waar je je mac gekocht hebt... Normaal verkopen ze daar ook alle (of toch de meeste) games die op macOS draaien. Ook zijn er wel tamelijk veel demo's te bijvoorbeeld hier: http://www.macfreak.org/cgi/links/show.cgi?Mac-Games Daar vind je zeker je zin!!! Veel gameplezier...
|
Hehe eindelijk mac-users...... Mac-gebruikers zijn trouwens helemaalgeen raar volkje, maar we zijn gewoon lid van het Mac-evangelie! Je moet het zien als een soort geloof met aan het hoofd übermaccer SteveJobs (oprichter Apple). Macintosh is er al sinds 1983 en die Windowsjatters hebben hun systeem gewoon gebaseerd op Mac OS!!!!! Helaas hebben we de strijd(tijdelijk) verloren maar we slaan ooit terug!
ps ik gebruik n performa 6400/180 en nog nooit problemen gehad! In tegenstelling tot mn P4! (met windows xp nog wel) ps2: Er staan een aantal leuke macgames op http://www.nagi-p.com/eng/
|
Ik heb getatoëerde Apple logo's over mijn lijf, elke keer als ik met een Windows gebruiker spreek moet er een vertaalslag worden gemaakt, en 's avonds voor het slapen bid ik even tot Steve Jobs...
www.machouse.nl www.macplus.nl www.versiontracker.com www.insidemacgames.com www.tweedehandsmac.nl www.imac-games.nl ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Die meeting is er tussen Apple en Microsoft nooit geweest, Windows was er "opeens"...
||
Citaat:
![]() ![]() Wel handig zo'n handvat. ![]() Serieus: met "mijn beeldscherm zit te flippen" kan ik niks, kun je beter een nieuw topic openen waarin je je probleem helder en uitgebreid uitlegt.
|
T kan ons maccers toch geen fuk schelen dat 'xerox' eerder was? Het gaat om enorme(!) gebruiksvriendelijkheid, stabiliteit, design etc. (iets wat bij wintel een stuk moeilijker wordt....) Wat mij betreft is het macos dan een prachtige verbetering van dat xerox osje.
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Edit: Of bedoel je de eep van als in een fouterror? Lekker duidelijk :/ Ze zijn wel ergens te vinden, maar vraag me niet waar. Een kwartiertje Googlen levert me zo snel nix op, maar ik weet dat ze er zijn (van de Apple][ tot aan de nieuwe G4). Ik heb ze zelf nl. wel eens ergens gezien. ![]() Citaat:
![]() Dat krijg je ervan als je van die n00bs FB maakt, alleen maar subjectiev en onaardig. ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 15-03-2003 om 17:56. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Te verlegen om te verleiden stryker | 38 | 25-03-2005 22:23 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |