![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en nouwja als ik jou was zou ik wel willen weten wat ik zou hebben. Ja hij heeft je nu wel pijnstillers gegeven maar toch, dat is ook niet alles |
![]() |
|
![]() |
pijnstillers is idd geen goede oplossing dat weet ik ook wel,
ik zou op zich wel graag nog naar de dokter gaan........ maar ben op zich ook wel beetje bang dat ik gewoon nie wil horen wat 't is ofzo.....kweenie moeilijk uit te leggen...... ach ik laat zo gewoon m'n ouders de dokter bellen dat ik er zo aankom ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja goed dat je toch bent gegaan.. er was bij mij op paardrijles een meisje en die had ook een hele week hoofdpijn.. haar ouders dachten dat ze zich aanstelde. maar toen we op paardrijles waren zag ze niets meer. en nu ligt ze nog steeds in coma... al anderhalve maand.. ook iets met haar hersenen.. waarschijnlijk komt ze niet meer bij
![]() je moet niet denken dat het jou niet gebeurt want zoiets kan iedereen overkomen. je moet niet bang zijn of denken dat je zeurderig bent als je voor zoiets naar de dokter gaat |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zijn beeldend kunstenaars ketters/heidenen/ongelovigen? Gatara | 96 | 30-09-2006 01:59 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Seksualiteit |
Kan ze nu zwanger zijn? Marshall84 | 52 | 12-05-2003 18:50 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Lifestyle |
Hulp graag! Anteverta | 55 | 29-11-2002 19:45 | |
Psychologie |
Manisch Depressief (MDS - Borderline) Genesis | 25 | 25-03-2002 18:08 |