Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb zoveel van hem geleerd, zowel praktische zaken als het leren van de relatie. Ik heb van hem geleerd dat het leven wel zin heeft, om maar even met het grootste te beginnen. Dat ik de moeite waard ben.
Maar hij heeft me ook leren lassen, recht zagen, electriciteit gas en waterleidingen aanleggen, mijn eigen auto repareren, en ik ben heel goed in bed geworden dankzij hem. Maar hij is dan ook een willig slachtoffer. Ik kan nu rijden met een aanhanger, ik kan pistoolschieten. Ik kan schilderen en stucadoren, hij heeft kortom een vent van me gemaakt!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar om even serieus op het onderwerp terug te komen.... Niet echt mijn vriend, maar wel een hele goede vriend van me heeft mij heel erg veel zelfvertruwen gegeven door mij te waarderen zoals ik ben en dat ook te laten blijken.... Hij leerde me dat ik niet moet letten op mn negatieve kanten doordat hij zelf mijn positieve kanten vaak te benadrukt... Hij laat me zien, dat ik mooi ben zoals ik ben. Hoewel dat nog steeds wel eens voor mij moeilijk is te zien... Daar ben ik hem echt heel heel heel erg dankbaar voor en zou hem nooit iets gelijkswaardigs terug kunnen geven om hem te bedanken. |
![]() |
|
dat voetbal best leuk kan zijn en dat feyenoord nog steeds niet de beste club is (mede doordat hij dat wel vindt
![]() en wat serieuzer: hij heeft me geleerd dat er wel jongens op de wereld zijn die te vertrouwen zijn en het goed met je voor hebben en dat iedereen op zichzelf mooi is, ik dus ook
|
mijn vriend heeft me al zoveel geleerd en doet dat eigenlijk nog steeds... en ook omgekeerd...
we leren elkaar te houden van iemand/kleine dingen, we leren elkaar met verdriet en pijn om te gaan, mensen de waarheid te zeggen, onze gevoelens te uiten... we leren elkaar elke dag wel iets, al is dat soms iets héél erg kleins, uiteindelijk beseffen we steeds hoe belangrijk het is |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*grin* echt geweldig.. nou ja. zou k niet kunnen morgen natuurlijk.. maarja je hebt gelijk. Net zoals dat mannen op sexgebied Zo zwak zijn! en al die imperfectie maakt t juist zo leuk. |
![]() |
|
Van mijn ex heb ik geleerd dat ik me helemaal kan verliezen in een relatie en dat dat níet goed voor mij is.
Van mijn huidige vriend heb ik geleerd dat wat ik leuk vind niet per definitie leuk ís, en dat wat hij leuk vindt (en ik niet ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb meerdere dingen geleerd van mijn exen:
- dat ik er niet tegen kan als iemand de aanhankelijk is/dat ik behoefte heb aan enige vorm van vrijheid - dat ik meer over mijn gevoelens moet praten soms, in plaats van het maar weg te duwen - dat ik niet altijd vrolijk hoef te zijn
|
![]() |
Topic starter for Forumhaas!
...en Unexplained is duidelijk weer single, hmhm? Maar om even iets serieus te menen, je krijgt anders zodirect een ban of iets dergelijk engs; Geleerd van mijn vriendin: Dat ik altijd al een vriendin heb willen hebben, maar het niet wist. Inzicht in meisjes (denk ik, dat weet je nooit zeker, meen ik). "aardig zijn tegen mensen" (citaat) Misschien is liefde niet zo erg leerzaam, er blijft in ieder geval weinig concreets hangen, concentratie is soms niet zo hoog ofzo... Of ik ben nie zo slim, da kan natuurlijk ook. (waarschijnlijker, slimme meisjes vallen op oudere, dommere jongens)
|
wat ik van relaties heb geleerd
- mezelf zijn - impulsief handelen is niet erg - van fouten leer je - je moet drie keer op je bek gaan wil je zacht vallen wat ik van hun specifiek geleerd heb - dog's eye view ![]() - jeff buckley ![]() - manu chao ![]() - tracy chapman ![]() - Kings of convenience ![]() - india.arie ![]() - gevarieerd zoenen en meer.. zo.
|
Verwijderd
|
Van mijn huidige vriend:
* Dat ik ten alle tijden mezelf mag, en kan (?) zijn * Dat hij me accepteert zoals ik ben * Dat ik best voor mijn mening uit mag komen, en niet alles moet pikken wat een ander zegt * Dat je ouders niet alles hoeven te weten (mja, dat wist ik al... ![]() * Dat het niet lastig is, liefde te geven aan iemand die jou zijn / haar liefde geeft Van mn exvriend(jes): * Dat je 'altijd' de exvriendin van je ex moet geloven (in mijn geval dan) * Dat beste vriendinnen echt heel erg belangrijk zijn! * Dat woorden nog zo pessimistisch kunnen zijn, maar dat ik me er door niet uit het veld moet laten slaan! * Maar ook dat lieve woordjes niet alles goed maken * Dat als hij zegt (na 1 week) 'ik hou van jou', dit nog niet betekent dat het wederzijds hoeft te zijn, en zeker niet zo snel! Dat was het wel geloof ik Ow ja, mijn huidige vriend leerde me ook wat een verkeersbord betekende...Was vergeten was een bord met een streep en op de kop een dwarse streep erop was...Doodlopende weg dus...Maar ik zal het nooit meer vergeten! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Liefde & Relatie |
Wat heb jij van je partner geleerd/ heeft jouw partner van jou geleerd? Verwijderd | 17 | 02-01-2012 23:59 | |
Psychologie |
Psychologen Kauw | 184 | 25-06-2007 12:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 |