Advertentie | |
|
![]() |
|
geen drukke dingen doen. volgens mij is dat de beste oplossing. Op een bank liggen met een boek, geen radio of tv, en gewoon rustig liggen. Dan komt de slaap vanzelf wel. Ik ben een keer 48 uur wakker gebleven, en ik weet hoe erg het is...dit is natuurlijk nog erger. Maar ik bleef gewoon uuuuren achter elkaar op de bank liggen, en de slaap kwam eindelijk. Als je dan die ene keer, het mag zelfs maar 15 minuten zijn, dan komt de slaap daarna alweer veel sneller!!!
suc6 ![]()
||
Citaat:
ramp ramp ramp ramp
|
![]() |
Probleem had ik vroeger ook wel. Na 1000 tellen en wanneer je een fout maakt weer terug naar het laatste tiental. Daarna terug. Als je dat hebt gehaald die je 2 naar boven en 1 naar beneden tot aan 1000 en weer terug. Dan 3 naar boven en weer terug.
Je wordt er niet intelligenter van, wel moe ![]()
||
![]() |
Citaat:
resultaten vrijdag 12 april - na 80 uur ben ik eindelijk in slaap gevallen - na 96 uur eet ik eindelijk iets noiemenswaardig (ook al heb ik geen honger) - riagg almere heeft riagg veluwe vallei op zijn flikker gegeven dat ze enorme risico's nemen. daar zal dus verbetering optreden - ik hbe geen last gekregen van stemmen en de foute ged88 kon ik uitschakelen - ik bne niet paranoide geworden al met al heb ik enorme mazzel gehad grtz JJ (en over voor de trein springen ![]() grappenmaker, je weet blijkbaar niet wat je zegt dus vriendelijk verzoek hier te verdwijnen. VOLWASSENHED is erg belangrijk op dit forum, en je bent all1 maar triest)
||
Citaat:
![]() Nou ja: je bent ook zelf wel volwassen genoeg om die grapjurk te negeren. Dat weet ik zeker... Verder heel veel sterkte ondanks dat ik je verhaal niet ken ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voedings- en Gezondheidstopic #53 Mara | 501 | 22-05-2005 10:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
Lijntopic #34 Verwijderd | 500 | 23-02-2005 12:18 | |
Lichaam & Gezondheid |