Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2003, 11:41
Sander1986
Sander1986 is offline
plots gedumpt omdat ze minder verliefd op me was.
Iemand een idee hoe ik haar weer bij me terug kan krijgen?

alvast bedankt,
Sander
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2003, 13:07
Verwijderd
Weinig kans. Als meisjes zeggen dat ze niet meer zo verliefd op je zijn, dan betekent dat in de praktijk eigenlijk altijd dat ze verliefd zijn geworden op iemand anders.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 13:15
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-03-2003 @ 14:07:
Weinig kans. Als meisjes zeggen dat ze niet meer zo verliefd op je zijn, dan betekent dat in de praktijk eigenlijk altijd dat ze verliefd zijn geworden op iemand anders.
Of dat ze je gewoon niet meer zo leuk vinden...
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat het nog goed komt. Als ze echt 'minder verliefd' op je was, zou ze het niet meteen uitmaken en wachten tot ze helemaal niet meer verliefd op je is...
Oud 16-03-2003, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 16-03-2003 @ 14:15:
Of dat ze je gewoon niet meer zo leuk vinden...
Maar denk je niet dat ze het eerder uit zou maken als ze iemand anders leuk was gaan vinden, dan wanneer ze dat niet had?

Als minder verliefd zou worden, dan zou ik eerst een tijdje wachten, om het even aan te zien en geen overhaaste conclusies te trekken. Maar als ik daarnaast ook nog verliefd zou zijn op iemand anders, dan zou ik het veel sneller uitmaken...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 13:20
Talon
Talon is offline
inderdaad.. vrouwen zijn zo doortrapt ja..
echt gemene wezens die je hart als een speelbal gebruiken.. en daarna als souvenir meenemen
Oud 16-03-2003, 13:23
Knutselsmurfie
Citaat:
nare man schreef op 16-03-2003 @ 14:18:
Maar denk je niet dat ze het eerder uit zou maken als ze iemand anders leuk was gaan vinden, dan wanneer ze dat niet had?

Als minder verliefd zou worden, dan zou ik eerst een tijdje wachten, om het even aan te zien en geen overhaaste conclusies te trekken. Maar als ik daarnaast ook nog verliefd zou zijn op iemand anders, dan zou ik het veel sneller uitmaken...
Dat zei ik net ook al.. lees ook even de rest van mijn reactie

en eh
Citaat:
Talon schreef op 16-03-2003 @ 14:20:
inderdaad.. vrouwen zijn zo doortrapt ja..
echt gemene wezens die je hart als een speelbal gebruiken.. en daarna als souvenir meenemen
dit is generalisatie!
Dat 1 iemand dat doet, wil niet zeggen dat alle vrouwen dat doen
Oud 16-03-2003, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 16-03-2003 @ 14:23:
Dat zei ik net ook al.. lees ook even de rest van mijn reactie
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 13:34
Sander1986
Sander1986 is offline
ik dacht ook meteen dat ze verliefd was op een ander, maar ze verzekerde me dat dit echt niet zo is....
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 13:55
Angeles
Angeles is offline
Ze hoeft niet per se verliefd te zijn op iemand anders om het uit te maken, dat is onzin. Als ze geen gevoelens meer voor je heeft is dat toch genoeg.

Ik vraag me af waarom er altijd iets achter wordt gezocht als iemand het uitmaakt. Je maakt het jezelf alleen moeilijk op die manier.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 13:57
Knutselsmurfie
Citaat:
Angeles schreef op 16-03-2003 @ 14:55:
Ze hoeft niet per se verliefd te zijn op iemand anders om het uit te maken, dat is onzin. Als ze geen gevoelens meer voor je heeft is dat toch genoeg.

Ik vraag me af waarom er altijd iets achter wordt gezocht als iemand het uitmaakt. Je maakt het jezelf alleen moeilijk op die manier.
Ja maar hallo 'minder verliefd'...?
Lijkt me een vreemde reden.. ok, als je niet meer verliefd bent, dat is een goede reden, maar minder verliefd? Vaag..
Oud 16-03-2003, 14:00
Sander1986
Sander1986 is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 16-03-2003 @ 14:57:
Lijkt me een vreemde reden.. ok, als je niet meer verliefd bent, dat is een goede reden, maar minder verliefd? Vaag..
ja precies !!! snap dr ook nix van, maar er zijn volgens haar echt geen andere redenen, en het ligt ook zeker niet aan mij zegt ze...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 14:08
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Sander1986 schreef op 16-03-2003 @ 15:00:
ja precies !!! snap dr ook nix van, maar er zijn volgens haar echt geen andere redenen, en het ligt ook zeker niet aan mij zegt ze...
hmm is idd wel vaag ja. Minder verliefd is idd vaag. Maarja.. denk niet meer dat het nog goed zal komen als ik het zo hoor.. ..
Oud 16-03-2003, 14:10
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 16-03-2003 @ 14:57:
Ze kan toch te weinig gevoelens voor hem hebben, dat ze hem op zich nog wel leuk vindt, maar dat ze dat niet meer genoeg vindt voor een relatie? Of misschien is ze wel helemaal niet meer verliefd, maar waarom er altijd meteen een ander bijgehaald moet worden...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 14:15
Verwijderd
Dan legt ze haar eisen te hoog, of ze is nog niet volwassen genoeg om in te zien dat heftige verliefdheid zoals in het begin niet eeuwig duurt.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 14:17
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-03-2003 @ 15:15:
Dan legt ze haar eisen te hoog, of ze is nog niet volwassen genoeg om in te zien dat heftige verliefdheid zoals in het begin niet eeuwig duurt.
Ik denk dat als iemand het uitmaakt omdat de verliefdheid over is, er dus ook niets voor in de plaats is gekomen. Verliefdheid kan overgaan in houden van of in niets, in dit geval dus in niets.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 14:42
PardonMe
PardonMe is offline
minder verliefd of niet, ze heeft het uit gemaakt..
Misschien is ze gewoon helemaal niet meer verliefd, maar noemt zij het minder verliefd..
tja de enige die het weet is zij zelf..
En ik denk niet dat proberen terug te winnen echt zin heeft, tenminste als ik niet meer verliefd ben op een jongen zal ik ook niet snel weer opnieuw verliefd worden op hem.
Oud 16-03-2003, 15:15
Knutselsmurfie
Citaat:
Angeles schreef op 16-03-2003 @ 15:17:
Ik denk dat als iemand het uitmaakt omdat de verliefdheid over is, er dus ook niets voor in de plaats is gekomen. Verliefdheid kan overgaan in houden van of in niets, in dit geval dus in niets.
Inderdaad.. het is zoals je zelf al zegt: in niets!
Maar uitmaken omdat je 'minder verliefd' bent is toch vaag... dat is iets anders als verliefdheid die overgaat in niets oftewel niet meer verliefd zijn.
Oud 16-03-2003, 15:19
PardonMe
PardonMe is offline
Misschien bedoelde zij met ''de verliefdheid is minder geworden'' dat het veranderde in ''niets''
waarom zou je verdergaan in een relatie als je er niets meer in ziet...?
Oud 16-03-2003, 15:46
Sander1986
Sander1986 is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 16-03-2003 @ 16:19:
Misschien bedoelde zij met ''de verliefdheid is minder geworden'' dat het veranderde in ''niets''
Nou zaten we door omstandigheden beide een beetje in een mindere periode, maar als verliefdheid minder wordt, zijn er toch vast wel dingen aan te doen, om te zorgen dat het weer beter wordt? Lijkt me dat praten iig het proberen waard zou zijn geweest, maarnee ben zomaar plots gedumpt, terwijl ik alles voor dr over heb en dat weet ze....
I want her back...alsjeblieft help....
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 15:46
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 16-03-2003 @ 16:19:
Inderdaad. Dat vind ik ook in dit geval meer een nuanceverschil, het verschil tussen minder verliefd en niet meer verliefd. Bedoeld wordt dat het een aflopende zaak is. Niet iedereen kan zich daarin even goed uitdrukken. Dat vind ik wat anders dan meteen denken dat die persoon dan wel een ander zal hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 18:08
Sander1986
Sander1986 is offline
of denk ik nu iets geks?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Sander1986 schreef op 16-03-2003 @ 16:46:
Nou zaten we door omstandigheden beide een beetje in een mindere periode, maar als verliefdheid minder wordt, zijn er toch vast wel dingen aan te doen, om te zorgen dat het weer beter wordt? Lijkt me dat praten iig het proberen waard zou zijn geweest, maarnee ben zomaar plots gedumpt, terwijl ik alles voor dr over heb en dat weet ze....
I want her back...alsjeblieft help....
Als praten het proberen waard is, zoals je zegt... ga dan eens met haar praten wijs haar er nog eens op dat je alles voor haar over hebt, vraag haar of ze weet hoe het komt dat ze minder verliefd is (nare gebeurtenis? uit elkaar gegroeid?)...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 18:51
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 16-03-2003 @ 14:18:

Dat ben jij. Ik zou het niet aanhouden als ik niet meer verliefd was.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 18:59
Sander1986
Sander1986 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 16-03-2003 @ 19:49:
Als praten het proberen waard is, zoals je zegt... ga dan eens met haar praten wijs haar er nog eens op dat je alles voor haar over hebt, vraag haar of ze weet hoe het komt dat ze minder verliefd is (nare gebeurtenis? uit elkaar gegroeid?)...
we hebben al wel een beetje gepraat, maar zal haar eens vragen of ze een oorzaak weet ja. Erg bedankt voor je tip!!!!

Groetjes !
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten