Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als minder verliefd zou worden, dan zou ik eerst een tijdje wachten, om het even aan te zien en geen overhaaste conclusies te trekken. Maar als ik daarnaast ook nog verliefd zou zijn op iemand anders, dan zou ik het veel sneller uitmaken... |
![]() |
|||
Citaat:
![]() en eh Citaat:
Dat 1 iemand dat doet, wil niet zeggen dat alle vrouwen dat doen ![]()
|
![]() |
Ze hoeft niet per se verliefd te zijn op iemand anders om het uit te maken, dat is onzin. Als ze geen gevoelens meer voor je heeft is dat toch genoeg.
Ik vraag me af waarom er altijd iets achter wordt gezocht als iemand het uitmaakt. Je maakt het jezelf alleen moeilijk op die manier. |
![]() |
||
Citaat:
Lijkt me een vreemde reden.. ok, als je niet meer verliefd bent, dat is een goede reden, maar minder verliefd? Vaag..
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
minder verliefd of niet, ze heeft het uit gemaakt..
Misschien is ze gewoon helemaal niet meer verliefd, maar noemt zij het minder verliefd.. tja de enige die het weet is zij zelf.. En ik denk niet dat proberen terug te winnen echt zin heeft, tenminste als ik niet meer verliefd ben op een jongen zal ik ook niet snel weer opnieuw verliefd worden op hem.
||
Citaat:
Maar uitmaken omdat je 'minder verliefd' bent is toch vaag... dat is iets anders als verliefdheid die overgaat in niets oftewel niet meer verliefd zijn.
|
Misschien bedoelde zij met ''de verliefdheid is minder geworden'' dat het veranderde in ''niets''
waarom zou je verdergaan in een relatie als je er niets meer in ziet...?
||
![]() |
Citaat:
I want her back...alsjeblieft help.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Groetjes ! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hij heeft het uitgemaakt MAAR.....komt het weer goed? HelpMePlease | 107 | 08-01-2016 16:16 | |
Liefde & Relatie |
meisjes en hun borsten! Flickan | 114 | 27-05-2010 13:53 | |
Liefde & Relatie |
Help mij advies nodig!!! smxz86 | 8 | 14-11-2009 10:42 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #92 rare kwast | 497 | 04-04-2007 21:38 | |
Psychologie |
Maak de zin af topic #2 Mariekje* | 412 | 06-03-2006 15:29 | |
Liefde & Relatie |
hoe komt het weer goed? LA BLADIRA | 36 | 06-05-2005 21:41 |