Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2003, 10:47
Knakkie
Knakkie is offline
Ik heb gister echt een hele toffe ervaring gehad toen in inslaap viel tijdens het luisteren naar muziek.
Ik was erg moe van de vorige nacht uitgaan en ging ff relaxen op bed met muziek aan. De muziek was van John Frusciante, het album 'Niandra La Des & Usually Just A T-Shirt'. Ik voelde me echt onwijs moe en een beetje verward enzow (ik was echt moe ) en ik ging dus geconcentreerd naar de muziek liggen luisteren. Op een gegeven moment voelde ik dat ik soort van buiten m'n lichaam ging voor een paar seconden en toen weer terug, en ik viel langzaam in slaap, maar toch was ik nog soort van half wakker Tijdens het 'slapen' had ik (dit gaat echt heel vaag klinken) zegmaar dat ik aan iets lag te denken en daar in mezelf om moest lachen en op precies hetzelfde moment was er in de muziek ook een stukje waar gelachen werd door mensen. Toen ik wakker werd had ik echt onwijs veel energie en voelde echt super goed en fit. Het was echt een relaxte ervaring en de rest van de avond voelde ik me echt super

Nog iets wat me opviel, ik werd precies op het moment wakker dat het album was afgelopen en de volgende cd begon. Op de een of andere manier stond dit hele gedoe dus in verband met die bepaalde energie of emotie die van dat album af komt denk ik.

Nu zal je misschien denken wat is dat dan voor vage muziek waar je naar luisterde. Het is inderdaad hele vage muziek, het is alleen met gitaar en zang, en echt heel zwaar emotioneel geladen (voor mij dan), het zijn lange (soms met heel veel herhaling erin) nummers, eigenlijk is het heel moeilijk uit te leggen wat voor muziek het is. Om het te snappen zou je eens het nummer 'As Can Be' van John Frusciante moeten luisteren, dit is het eerste nummer van het album.

dit was mijn verhaal moest het ff kwijt

Laatst gewijzigd op 17-03-2003 om 10:50.
Advertentie
Oud 17-03-2003, 10:52
Diovai
Diovai is offline
Men zegt dat het oor de snelste weg tot de geest is.
Oud 17-03-2003, 10:53
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
klinkt wel cool

hehehe had ik dit maar.... ik ben altijd moe en ik heb nooit energie...
Oud 17-03-2003, 11:12
poesiefox
poesiefox is offline
Wij doen het erg goed op de Cocteau Twins, dan heb je geen blowtje (meer) nodig om te spacen.
Oud 17-03-2003, 11:18
Diovai
Diovai is offline
Mij is dat nog niet gelukt. Hip-hop is te verbaal om bij weg te dromen, tango te passioneel. Le Onde van Ludovic Einaudi vind ik mooi, maar daar krijg ik niet zulk soort dingen bij.
Advertentie

Regels voor berichten