![]() |
|
![]() |
ghe ghe ik heb het alleen een keer geprobeerd hoor, en mijn hele leuter krijg ik ook niet in mijn bek, ik kan het het puntje raken me het puntje van me tong
ik vind het terouwns wel onzin dat je jezelf niet zou kunnen pijpen als je zezelf wel mag rukken en een meisje je wel mag pijpen, lekker lullig voor de meisjes als je zecht dat zij eignelijk iets heeeeeel smerigs doen. Eigenlijk boeit sex mij niet zo, ik zie mij lichaam als een apparaat voor mijn denken, waar je wel vage dingen mee kunt doen die lekker voelen, en dan doe je dat gewoon. En daarbij vind ik het nogal gedoe als ik moet gaan bedenken wat vies is of niet, als je jezefl gewoon wast is niks vies.
Laatst gewijzigd op 13-03-2003 om 11:40. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
jhjaaaaaaaa, maar de geen die blijven staan ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bedenk je de volgende keer dat je masturbeert maar eens dat je een lul in je hand hebt, dat een jongen aan het aftrekken bent. Want dat is wat je in feite aan het doen bent. |
![]() |
|
Efgeni heeft aambeien, dat is niet zo leuk voor die jongen.
Vroeger kon ie zichzelf nog pijpen, maar sinds hij aambeien heeft kan hij zich niet eens meer bukken. Hij heeft al eens geprobeert ze zelf met n touwtje dr af te knijpen.......DOM. Dat had ie ook in t ziekenhuis moeten doen, want nu doen zn aambeien nog meer pijn. En dan heeft ie ook nog n soa, wat n zielige jonge, daarom smoked ie ook zo veel, hij heeft het zwaar. Nou is ie ook nog impotent geworden omdat ie zo veel heeft gesmoked. Een voordeel: nu hij aambeien heeft kan ie niet meer verkraht worden zoals hem al 3 keer is gebeurd. arme efgeni.
||
![]() |
Citaat:
![]() Enne kzou het zelf vast niet kunnen/willen. En ook al klinkt het denigrerend; mij pijpen mag mijn vriendin doen en niet ik. ![]()
||
![]() |
Citaat:
maar die zal vast wel onderuit gehaald worden door de dames op dit forum, met geleuter als hoe denk dat wij het vinden |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Het is mij weleens gelukt het topje te raken met de punt van me tong. Dat was wel geinig. Minder was dat toen ik het in mijn onbevangenheid op school vertelde ik ineens het stempel 'raar' kreeg. ![]()
|
![]() |
't lukt mij ook wel, ook wel wat meer dan 't puntje (ik ben redelijk lenig), maar 't effect valt best wel tegen, komt waarschijnlijk door die rare houding, als iemand anders 't bij j doet dan voelt 't heel wat lekkerder. Er zijn door de andere lichaamsbouw trouwens meer vrouwen die zichzelf kunnen beffen dan mannen die zichzelf 'echt' kunnen pijpen (dus niet alleen 't puntje).
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En je hebt met deze reactie bij voorbaat alle dames al een geweldig excuus gegeven om jou nooit te hoeven afzuigen, want zaad in je mond is blijkbaar heel erg.
||
Verwijderd
|
Citaat:
het praktische onderscheid zie ik overigens wel, want de houding waarin een jongen zichzelf aftrekt moet toch wel stukken aangenamer zijn dan de houding waarin een jongen zichzelf zou pijpen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik begrijp wel waarom je liever jezelf aftrekt dan dat je jezelf pijpt, maar waarom is aftrekken dan goed en noodzakelijk, en is iemand die zichzelf kán pijpen (en het niet eens ook nog serieus doet) meteen ziek en wanhopig? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
jezelf pijpen 13/14/15 jaar Verwijderd | 26 | 06-08-2018 14:55 | |
Seksualiteit |