Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als een relatie groeit uit vriendschap gebeurt dat niet. Eigenlijk zou verliefdheid gewoon afgeschaft moeten worden. ![]() |
![]() |
|
Ik ben het er ook wel mee eens. Je kan ook van elkaar leren houden. Zoals mensen die met elkaar moeten trouwen... heb ik eerst ergens gelezen dat ze nu van elkaar houden. (zonder verliefdheid)
|
Hmmmz, ik krijg nu hele enge ideeën bij de vriendschap tussen mij en Edith aangezien we door iedereen gezien worden als een 'stel' (echt serieus iedereen die ons samen mee heeft gemaakt denkt dat we iets hebben) terwijl we zelf allebei zoiets hebben van "wat doen we dan verkeerd?"
Dus als ik die stelling eigenlijk lees dan zouden Edith en ik.... Laat maar, ik wil er eigenlijk niet eens over nadenken. ![]()
||
Citaat:
eigenlijk heb ik altijd meisjes verafgood zonder enig gevoel daarbij |
![]() |
||
Citaat:
Ook zouden er beduidend minder echtscheidingen zijn, waardoor er minder geestelijk geschade kinderen van gescheide ouders zijn. Het is allemaal de schuld van irrationele vrouwen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Stellingen suzana | 2 | 11-05-2008 15:39 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
stellingen gothicje | 1 | 25-06-2007 10:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plan strafbaar stellen Holocaust-ontkenning wint steun Relief | 115 | 19-02-2007 10:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Liefde & Relatie |
hoe stel je je op Verwijderd | 22 | 16-08-2002 00:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Stel.. gedichtje ove reen gebeurtenis van laatst.. :( Joyce-b | 7 | 07-01-2002 21:46 |