Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
why?
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Bedankt allemaal. Ej rutger wil die zogenaamde vriend van jou dat maybe ook voor mij maken?
![]() Kun je dat ook bij de hema kope???Huh hoe heet het daar dan en waar ligt dat bij? Gewoon bij schrijfwaren ofzo. Ik ga vrijdag naar m'tricht. Kijke of ik daar iets kan vinden!!! Maar reageer nog fffe over dat hema gedoe aub! -xx- Es |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
www.fouteshirts.nl
hier kan je een plaatje sturen, maken zij een shirt voor je, kost ongeveer 15 euro. Krijg je hem nog opgestuurd ook ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En op donkere kleuren werkt het niet (je ziet geen fuck) en ik hou niet van witte shirtjes, dus dat is nix voor mij ![]() Wat ik zelf altijd doe is met textielverf op shirtjes schilderen, is leuk om te doen (vind ik), duurt wel ff en blijft redelijk mooi (nouja het verschilt per keer..meestal blijft het wel mooi ![]() http://fleur.madtech.cx/clothing.html <- voor als je wilt zien wat ik met textielverf gemaakt heb. Binnenkort krijg ik een soort tubes met ballpen dopjes in allerlei verschillende diktes, met dat spul 'teken' je op een speciaal soort papier, laat je een dag drogen en dan strijk je het er op. Schijnt heel goed spul te zijn, maar ik moet het nog eventjes afwachten. ![]() En tenslotte kan je het altijd nog laten bedrukken bij een drukzaak ofzo ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En trouwens, wie is die Kabouter?
||
Citaat:
2)RTFM manual zit erbij 3) jahoor is mooi en neej ik wil je niet helpen ![]()
|
![]() |
Heel goedkoop via www.shirtdesign.nl
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het heet bij de Hema geloof ik ook gewoon transferpapier, ik heb het hier liggen.. Ik zou het je niet aanraden, ik weet niet of dat komt door de kwaliteit van de Hema, of gewoon door het spul zelf, maar de randen worden lelijk, na 2 keer wassen ziet het er niet meer uit en als je het er niet helemaal goed opstrijkt, gaat het bobbelen. Na 5 keer wassen is je afbeelding volgens mij weg.
Ik zou het laten doen, als ik jou was. Maar ik heb wel gehoord dat de kwaliteit van Hema-transferpapier niet echt hoogstaand is, dus misschien inderdaad ergens anders.. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Afbeelding (laten) printen op een t-shirt ? Str0nk | 55 | 23-10-2010 21:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wanneer stoppen met tanken? kalinho | 356 | 17-06-2008 18:06 | |
Eindexamens 2003 |
Kolderdag (examenstunts) ~Chyca~ | 107 | 12-05-2003 21:52 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |