Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2003, 16:11
~Chyca~
Avatar van ~Chyca~
~Chyca~ is offline
Eyy,

Hebben jullie ook kolderdag?? Zoja wat is er dan allemaal te doen en wat is het thema?
Advertentie
Oud 18-03-2003, 16:24
Verwijderd
kolderdag??
Oud 18-03-2003, 16:29
Outrageous
Avatar van Outrageous
Outrageous is offline
Jah idd wtf is kolderdag?? Beetje uitleg kan geen kwaad
__________________
It just won't do, without you..
Oud 18-03-2003, 16:30
Montoya
Avatar van Montoya
Montoya is offline
nope mag niet meer , we worden nu een bus gestopt en gaan dan ergens heen in Nederland/Belgie/Frankrijk
__________________
If all my friends jumped off a bridge, I wouldn't. I would be at the bottom to catch them.
Oud 18-03-2003, 16:31
Sirenie
Avatar van Sirenie
Sirenie is offline
Wij hebben wel zoiets denk ik maar bij ons heet het heel saai laatste lesdag. We hebben dit jaar als thema Walt Disney. We versieren dan de school in het thema en gaan allemaal verkleed. Verder zijn er dingen te doen in de pauzes, bijvoorbeeld de lerarenrace. Er staan een aantal dingen op het schoolplein, bijvoorbeeld een springkussen en een frietkraam en verder worden de eindexamenleerlingen geacht een hoop lol te maken.
Oud 18-03-2003, 16:34
Verwijderd
oh zoiets, ik neem aan dat dat bij ons op school verboden is omdat er al genoeg incidenten door het jaar heen
Oud 18-03-2003, 16:37
Sirenie
Avatar van Sirenie
Sirenie is offline
Citaat:
Ufke schreef op 18-03-2003 @ 17:34:
oh zoiets, ik neem aan dat dat bij ons op school verboden is omdat er al genoeg incidenten door het jaar heen
Onze school is zo saai dat de hele school al het hele jaar uitkijkt naar dit evenement.
Oud 18-03-2003, 17:07
shaya
Avatar van shaya
shaya is offline
bij ons is het ook echt een hele dag. alleen de 1e 2 uur zijn er gewoon nog les en dan mag de hele school komen kijken of naar huis. er zijn dan altijd vreemde dingen georganiseerd door de eindexamencommissie. en de leraren zijn altijd degene die ut meest voor paal staan. er is altijd wel een thema, maar die is ni nog nie helemaal duidelijk
__________________
zodra kikker tikkel wordt, dan weet dat ut fout zit
Oud 18-03-2003, 17:27
Japzer
Avatar van Japzer
Japzer is offline
lol bij ons is het thema ook al disney
Verder is het afwachten voor me, want ik zit niet in de organisatie...
__________________
I'm burned with desire, but you left me in the rain...
Oud 18-03-2003, 17:44
Sirenie
Avatar van Sirenie
Sirenie is offline
Wij zijn al druk aan het kastelen bouwen.
De hele school, op de eindexamenleerlingen na, hebben die dag gewoon les.
Oud 18-03-2003, 23:17
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Oh dat....dat heet bij ons examenstunt. Op die dag verzinnen de eindexamenleerlingen allerlei belachelijke taken voor leraren om te doen (de voorbereidingen zijn overigens in februari al begonnen). Tevens geven we het zelf een beetje sfeer door eer een aantal dingen eromheen te doen. Ik zeg niet wat, want wie weet welke leraren er allemaal van ons op het forum zitten...
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 19-03-2003, 07:33
Verwijderd
Vroeger toen ik nog niet in de examenklas zat mochten de examenklassen de andere leerlingen ondergooien met vanalles en nog wat. Kleurtjes in haren spuiten, met lippenstift op wangen tekenen. Maar omdat het te erg werd, er werden zelfs eieren gegooid mag dat nu niet meer
Het thema is Glitter en Glamour, en ik geloof dat we wel wat gaan uithalen met leraren enzo...
Maar het leifst had ik die anderen lekker ondergegooit.
Oud 19-03-2003, 10:35
surena
surena is offline
Nou bij ons is nix georganiseerd, ik heb een saaie 6e klas (gymnasium he) en een saaie school (1x geschorst om het gooien van een nietje ) maar goed, met een paar vrienden gaan we wel ff lol trappen laatste dag, zoveel kunnen ze je ook weer niet maken.

-kneem grafitti spul mee
-poepspray is altijd lachen bij die leraar die gauw boos wordt
-waterbalonnetjes
-kheb spul dat je in de koffie van n leraar gaat doen zodat die het heeeeeeel heet krijgt
-en nog een paar vasn dat soort dingen

bivakmuts op en de school teroriseren! haha
Oud 19-03-2003, 11:37
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Bij ons heet dat eindexamen stunt en er staan meestal luchtkussens op het sportveld en vorig jaar was er karaoke in de aula, maar ik vraag me af of er dit jaar al iets is georganiseerd..
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Oud 19-03-2003, 12:43
Shirleypurley
Shirleypurley is offline
Bij ons op school wordt er echt een dag voor vrij gemaakt. Op 14 mei hebben alle leerlingen tot 12 uur les en daarna begint het leuk te worden.
Het thema is dit jaar punk of jaren '70.
In de aula worden dan eerst de leraren flink voor lul gezet en dan daarna met z'n allen naar buiten om nog meer leraren voor paal te zetten. Misschien mogen we ook een rodeo ofzoiets huren voor op het schoolplein
En dan als het leuke eraf is gaan we met alle eindexamenklassen bbq-en
Wordt vast een leuke dag
__________________
Vergeet vandaag niet te lachen!
Oud 20-03-2003, 22:21
Verwijderd
Wat wordt jullie examenstunt???

Ideeen, plannen en ervaringen hier alsjeblieft!! misschien hebben sommige mensen er wat aan!
Oud 21-03-2003, 07:55
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik weet er niet veel van want het is 'geheim', maar volgens mij wordt onze stunt heel gaar. Ze willen het beeld dat voor onze school staat zand er overheen gooien, daarvoor een gat graven en dan zeggen dat het weg is? Maar ze gaan hem ook doen als volgens mij iedereen al weg is, dus het zal wel geen groot succes worden.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 21-03-2003, 12:04
Shirleypurley
Shirleypurley is offline
Hier is toch al een topic over..
__________________
Vergeet vandaag niet te lachen!
Ads door Google
Oud 21-03-2003, 14:32
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Shirleypurley schreef op 21-03-2003 @ 13:04:
Hier is toch al een topic over..
Er zijn idd wel wat topics over op s&s, maar allemaal vrij oud. Ik laat deze staan, het is hier ook wel leuk en het hoort erbij.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 21-03-2003, 14:48
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=411084 ? (of is kolderdag & stunt niet hetzelfde?)
Oud 21-03-2003, 15:02
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 20-03-2003 @ 23:21:
Wat wordt jullie examenstunt???

Ideeen, plannen en ervaringen hier alsjeblieft!! misschien hebben sommige mensen er wat aan!
Ik geloof dat bij ons iedereen als een celebrity moet komen, ik heb echt geen idee als wie ik zou moeten gaan. Maar dat is niet echt de stunt, meer het feest ervoor, ik weet niet wat de stunt gaat worden, ik geloof dat de havo er wat meer mee bezig is dat het vwo.
Oud 21-03-2003, 15:04
sunflouwer
Avatar van sunflouwer
sunflouwer is offline
Wij zijn eruit!!! We doen Idols en laten leraren zingen ( ik ben jerney kaagman!) en we doen een dropping met sommige leraren waarbij ze ondertussen een stal moeten schoonmaken, dat wordt gefilmd en dat laten we op de stunt dag zien. Er zijn bij ons genoeg leraren die dat wel willen
i love being stuntcommisie
__________________
beter 1 sunflouwer op het forum, dan 11 bloemen in een vaas
Oud 21-03-2003, 15:06
bette4ever
Avatar van bette4ever
bette4ever is offline
Ik heb geen idee...de havo en vwo regelt het altijd
Wij 'mavo'ers hebben er blijkbaar nix over te zeggen!!
__________________
.:As I made it, I'm gonna lie in my bed of roses:.
Oud 21-03-2003, 16:14
sunflouwer
Avatar van sunflouwer
sunflouwer is offline
Citaat:
bette4ever schreef op 21-03-2003 @ 16:06:
Ik heb geen idee...de havo en vwo regelt het altijd
Wij 'mavo'ers hebben er blijkbaar nix over te zeggen!!
die zitten er toch ook het langst! en je kan zelf ook initiatief nemen hoor.

Bij ons op school zitten alleen maar havo en vwo, en al die vwo'ers huilen omdat ze vinden dat have te veel doet. Hadden ze zich maar moeten opgeven voor de stunt commisie
__________________
beter 1 sunflouwer op het forum, dan 11 bloemen in een vaas
Oud 21-03-2003, 16:25
Playgirl
Playgirl is offline
Na het 2e uur krijgen van onze de andere klassen vrij en dan gaan wij samen met de leraren surivalen. Avonds hebben we voor de hele school een thema avond (hawai) in een discotheek bij ons in de buurt. Onze school geeft €0,- uit voor de stunt! Dus we moeten zelf erg creatief zijn!
Advertentie
Oud 21-03-2003, 16:42
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
hehe, bij ons hadden ze vorig jaar een mannelijke stripper ingehuurd . De leraren waren in de lerarenkamer opgesloten met die stripper erbij. Die gozer ging echt helemaal bloot zitten dansen waarbij hij z'n, "goedje" op een gegeven moment zelfs op een van die leraressen "legde" . Achteraf vonden de leraren het niet zo leuk.
__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Oud 21-03-2003, 19:12
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef op 21-03-2003 @ 15:48:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=411084 ? (of is kolderdag & stunt niet hetzelfde?)
Je hebt gelijk. Heb ze maar even samengevoegt.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 21-03-2003, 19:35
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Bij ons heet het stunt. Elk jaar hetzelfde, veel water, een grote troep en te veel leerlingen die snel naar huis willen. Verheug me er nu al op, met een watergun door de school lopen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 21-03-2003, 22:29
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Wat afgezaagd allemaal. (Bijna) alle stunt's of kolderdagen staan hier in het teken om de leraren zo goed mogenlijk voor lul te zetten... wij proberen altijd te zorgen dat de leraren het ook leuk vinden door ze dingen te laten doen ofzo... Ik heb hier eigenlijk nog geen originele ideeen gehoord.... Komen die nog???
__________________
Lief zijn!
Oud 22-03-2003, 08:41
Verwijderd
Citaat:
sunflouwer schreef op 21-03-2003 @ 17:14:
die zitten er toch ook het langst!
Dat hoeft niet waar te zijn. En al is het zo, wat dan nog?

Citaat:
en je kan zelf ook initiatief nemen hoor.
Das wel waar.

Op de havo mochten we het niet (te strenge school ) en op de mavo ook niet (te niet-strenge school, zou denk ik uit de hand gelopen zijn ).
Oud 23-03-2003, 13:36
surena
surena is offline
Citaat:
Multilot schreef op 21-03-2003 @ 23:29:
Wat afgezaagd allemaal. (Bijna) alle stunt's of kolderdagen staan hier in het teken om de leraren zo goed mogenlijk voor lul te zetten... wij proberen altijd te zorgen dat de leraren het ook leuk vinden door ze dingen te laten doen ofzo... Ik heb hier eigenlijk nog geen originele ideeen gehoord.... Komen die nog???
wat een onzin, je bent zkr zo'n brave leerling die t altijd voor de leraren opneemt en zit te janken in de klas als de leraar geen orde kan houden. T leukste van kolderdag is het SCHIJD hebben aan de schoolregels.. leraren in eenkamer opsluiten en een stripper huren vind ik dus WEL origineel en erg lachen!
Het probleem is dat op mijn school (gymnasium) allemaal types zoals jij zitten die onze humor niet begrijpen en het liefst deze 2 maanden op hun kamer zitten en de examenbundels uit hun kop leren.. erg zieligg
Oud 23-03-2003, 13:49
suusje b
suusje b is offline
Hey hallo,

Ja wij hebben kolderdag. helaas is er voor ons besloten dat we 6-kamp gaan doen. Weetje wel.. dat deed je altijd op de basisschool =(. Maar goed. Het is een feestdag dus feetsen gaan we wel!!!

Oud 23-03-2003, 20:25
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
surena schreef op 23-03-2003 @ 14:36:
wat een onzin, je bent zkr zo'n brave leerling die t altijd voor de leraren opneemt en zit te janken in de klas als de leraar geen orde kan houden. T leukste van kolderdag is het SCHIJD hebben aan de schoolregels.. leraren in eenkamer opsluiten en een stripper huren vind ik dus WEL origineel en erg lachen!
Het probleem is dat op mijn school (gymnasium) allemaal types zoals jij zitten die onze humor niet begrijpen en het liefst deze 2 maanden op hun kamer zitten en de examenbundels uit hun kop leren.. erg zieligg
Zoo wat ben jij een naief persoontje zeg. En eentje met erg veel vooroordelen. Als wij zo'n soort stunt zouden organiseren, zouden de leraren de jaren die volgen nooit meer mee gaan helpen, en heb je dus geen stunt meer. Terwijl leraren het zelf ook leuk vinden om mee te werken aan een stunt waar ze misschien voor lul worden gezet, maar niet te erg... Zoiets als een stripper inhuren... Tja, jullie zitten er niet bij om de reactie van de leraren te zien, en ik zou liever zelf die stripper zien dan wanneer die leraren ernaar kijken... Ik zie de lol er niet echt van in....
erg grappig trouwens ook dat ik examenbundels uit mn kop ga leren, en gaan janken in de klas ofzo... ik zal het mn leraren is laten zien, kunnen ze vast om lachen (of niet )....
Wat heb je trouwens tegen je leraren? Je kunt ze beter te vriend houden als je wilt slagen (ja ook leraren kunnen aardige mensen zijn)....

En als jij echt zo'n stunt wilt met strippers ofzo, moet je dat gaan regelen, en het niet op andere mensen aan laten komen...
__________________
Lief zijn!
Oud 23-03-2003, 20:27
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
En voor de mensen die een leuke stunt willen, organiseer ook een stuntnacht!!! das traditie bij ons elk jaar. Ergens een of ander iets afhuren waar je met de examenklassen heen gaat, en daar groot feest bouwen, veel zuipen en de volgende dag naar school gaan, om daar met je dronken kop in de les te gaan zitten... of gewoon doorgaan in het cafe natuurlijk....
__________________
Lief zijn!
Oud 23-03-2003, 22:52
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Ik zit in de commissie, alleen moeten we et regime eens vervangen()
Deze mutsen willen alles zo braaf doen, dat er helemaal nix aan is...alles wat ook maar een beetje fout is wijzen ze af....maar na de SE week (volgende week) ga ik grondtroepen sturen en luchtaanvallen beginnen(), want et moet leuk zijn voor iedereen, behalve voor de leraren...nu is et alleen leuk voor een kleine elite
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 24-03-2003, 07:45
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Oh my, je doet je naam echt eer aan
Ads door Google
Oud 24-03-2003, 08:00
CodeName Egg
Avatar van CodeName Egg
CodeName Egg is offline
tsjah.. wij hebben wel een examenstunt.. iets met een nachtclub ofzo.. maar dat wordt waarschijnlijk zo saai dat we maar zelf met een gezellige anarchogroep een eigen stunt in elkaar gaan zetten.. rook- en meelbommen zoiets.. iig een boel water en troep
__________________
"ég gaf ykkur von sem varš aš vonbrigšum.. žetta er įgętis byrjun"
Oud 25-03-2003, 07:11
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
Multilot schreef op 23-03-2003 @ 21:27:
En voor de mensen die een leuke stunt willen, organiseer ook een stuntnacht!!! das traditie bij ons elk jaar. Ergens een of ander iets afhuren waar je met de examenklassen heen gaat, en daar groot feest bouwen, veel zuipen en de volgende dag naar school gaan, om daar met je dronken kop in de les te gaan zitten... of gewoon doorgaan in het cafe natuurlijk....
Hebben wij vorig jaar ook gedaan. Gewoon een tent gehuurd en op een parkeerplaats gezet (DENK OM EEN VERGUNNING!), flink wat vaten bier, dozen wijn en een snackbar laten komen. Hek eromheen, kaartjes verkopen, wat aardige uitsmijters van de plaatselijke discotheek ervoor, leuke geluidsinstallatie regelen en:

HET FEEST KAN BEGINNEN!
Oud 25-03-2003, 08:14
Kimmyrockz
Avatar van Kimmyrockz
Kimmyrockz is offline
Citaat:
sunflouwer schreef op 21-03-2003 @ 16:04:
Wij zijn eruit!!! We doen Idols en laten leraren zingen ( ik ben jerney kaagman!) en we doen een dropping met sommige leraren waarbij ze ondertussen een stal moeten schoonmaken, dat wordt gefilmd en dat laten we op de stunt dag zien. Er zijn bij ons genoeg leraren die dat wel willen
i love being stuntcommisie
ja hoor wij doen al idols met onze leraren!
__________________
Waar de neuk heb je het over!
Oud 25-03-2003, 10:12
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Kimmyrockz schreef op 25-03-2003 @ 09:14:
ja hoor wij doen al idols met onze leraren!
Wij ook...lekker origineel idee

Al sta ik in zn geheel niet achter deze beslissing....maargoed...de meerderheid wil et nou eenmaal...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 25-03-2003, 20:13
Hanzel
Avatar van Hanzel
Hanzel is offline
Ik ben examenstunt voorzitster (klinkt intressant)

We hebben als thema multicultureel, iedereen verkleed, breakdance, djembe workshops, een hoop versiering, apenkooien, mummieraces, en een goede swing dj (moi). Na afloop een lekker multicultureel etentje (drie gangen menu wel te verstaan) samen met eindexamen leerlingen en leraren....
Loempia kraam en een ijsco truck op het plein en voila!:

onze stunt.
__________________
Keep fishin....
Oud 26-03-2003, 12:36
dr martens
dr martens is offline
Ik zit ook in examen jaar maar aan dat soort dingen ga ik mijn tijd nie verspillen.
Oud 26-03-2003, 12:44
Verwijderd
we moeten nog iets bedenken, maar het moet niet te moeilijk zijn allemaal
Oud 26-03-2003, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Sirenie schreef op 18-03-2003 @ 17:31:
Wij hebben wel zoiets denk ik maar bij ons heet het heel saai laatste lesdag. We hebben dit jaar als thema Walt Disney. We versieren dan de school in het thema en gaan allemaal verkleed. Verder zijn er dingen te doen in de pauzes, bijvoorbeeld de lerarenrace. Er staan een aantal dingen op het schoolplein, bijvoorbeeld een springkussen en een frietkraam en verder worden de eindexamenleerlingen geacht een hoop lol te maken.
net zoiets hier geloof ik, alleen de friettent ontbreekt.
thema is middeleeuwen trouwens.
Oud 26-03-2003, 14:43
Alpha #1
Avatar van Alpha #1
Alpha #1 is offline
Bij ons heet het LSD (Laatste SchoolDag)
Dit jaar hebben we thema 'jaren '60' Het is dus de bedoeling dat men zich gaat kleden in de jaren '60-stijl.
Maar nou komt het, de LSD-commissie: 'omdat toch niemand zich gaat verkleden willen we t-shirts laten maken met LSD 2003 erop. in allemaal felle kleuren enzo.' Waarom heb je dan in hemelsnaam een thema??? Als jullie zelf toch al hebben besloten dat we ons niet gaan verkleden!!!
Maar goed.

Bij ons is het trouwens zo dat vmbo op de laatste schooldag naar ....(nog in te vullen, vorig jaar SixFlags) gaat en havo/vwo wel echte LSD heeft. HOEZO DISCRIMINATIE?? Ja, maar die vmbo'ers doen niet leuk mee, die verpesten het alleen maar. Moet je vooral zo beginnen, dan gaan ze expres niet mee en verpesten het expres!
Ik bedoel, dat is toch belachelijk? Die anderen wegsturen omdat havo/vwo hun er niet bij wil hebben. Ik zit dan wel op havo maar toch vind ik het belachelijk.
Oud 26-03-2003, 17:55
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Alpha #1 schreef op 26-03-2003 @ 15:43:
Bij ons heet het LSD (Laatste SchoolDag)
Dit jaar hebben we thema 'jaren '60' Het is dus de bedoeling dat men zich gaat kleden in de jaren '60-stijl.
Maar nou komt het, de LSD-commissie: 'omdat toch niemand zich gaat verkleden willen we t-shirts laten maken met LSD 2003 erop. in allemaal felle kleuren enzo.' Waarom heb je dan in hemelsnaam een thema??? Als jullie zelf toch al hebben besloten dat we ons niet gaan verkleden!!!
Maar goed.

Bij ons is het trouwens zo dat vmbo op de laatste schooldag naar ....(nog in te vullen, vorig jaar SixFlags) gaat en havo/vwo wel echte LSD heeft. HOEZO DISCRIMINATIE?? Ja, maar die vmbo'ers doen niet leuk mee, die verpesten het alleen maar. Moet je vooral zo beginnen, dan gaan ze expres niet mee en verpesten het expres!
Ik bedoel, dat is toch belachelijk? Die anderen wegsturen omdat havo/vwo hun er niet bij wil hebben. Ik zit dan wel op havo maar toch vind ik het belachelijk.
Bij ons mogen ze best meedoen, als ze maar initiatief tonen... En dat doen ze niet. Ze vragen er niet naar, en ze moeten er wel zelf mee komen... Bovendien zijn op onze school vmbo en havo/vwo gescheiden....
__________________
Lief zijn!
Oud 26-03-2003, 19:16
KaNeeL
KaNeeL is offline
Tja...dat heet bij ons dus gewoon STUNT.
Maaruhmz... tis eigenlijk altijd beetje hetzelfde, verschrikkelijk saai en alleen maar leuk voor diegene die in het laatste jaar zitten.

Vorig jaar hebben ze gepaintbalt in de kelder... mijn god, wat was dat een teringbende...



Maar heeft er niemand leuke suggesties? We zitten dit jaar voor het laatst in het gebouw (wordt hierna gesloopt) en tis allemaal behoorlijk oud enzow...

Talk to me people!!!

__________________
****~KReKeL iez ZOooOw lekkah..en zooow lekkah VAN mIJ~****~****
Oud 26-03-2003, 19:24
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
sunflouwer schreef op 21-03-2003 @ 16:04:
Wij zijn eruit!!! We doen Idols en laten leraren zingen ( ik ben jerney kaagman!) en we doen een dropping met sommige leraren waarbij ze ondertussen een stal moeten schoonmaken, dat wordt gefilmd en dat laten we op de stunt dag zien. Er zijn bij ons genoeg leraren die dat wel willen
i love being stuntcommisie
Hihi wat toevallig, bij ons willen ze ook Idols doen en door de docenten laten zingen. Er komt ook nog een heel mooi decor ofsow. Daarnaast willen ze volgens mij ook nog een derriequiz doen met de docenten. Als er iemand een fout antwoord geeft krijgt diegene allemaal derrie over zich heen Best gaaf en er komt nog een springkussen op het schoolplein. Alleen tis nogal duurrr Alleen dat laatste kostte volgens die stuntorganisatoren al 600euro!
Oud 27-03-2003, 10:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij ons hebben ze Idols al nagedaan op de grote avond. Vorig jaar was de examenstunt rookbommen in de kantine gegooid, een muur van het gebouw ondergespoten met grafitti en het halve fietsenhok gesloopt. Was de directie niet zo blij mee (ik was er niet voor verantwoordelijk en de grafitti is er weer af en het fietsenkot is weer terug opgebouwd )
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-03-2003, 18:46
postman_ncr
postman_ncr is offline
Wij gaan met LSD (laatste school dag) eerst alle tassen int water pleuren van onzelf, als opluchting. Daarna gaan er een paar fietsen zwemmen van de leraren, en bruggers kunnen ook blijkbaar heel goed zwemmen.

daarom kijk ik al uit naar LSD.... . sommige leraren komen expres al niet.... Misschien doen we het daarom ook al een week eerder dan het eigenlijk mag van de school leiding.
__________________
"NOS is the only thing you need, especially my TOYOTA SUPRAtwinTURBO what I'M going to build on my own
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17.