Advertentie | |
|
![]() |
|
Heeeeeeel kritisch op de leraar reageren en iedere punt/komma verbeteren en alles wat hij zegt in twijfel trekken.
(Werkt erg goed bij de leraar Zedenleer/Maatschappijleer/Moraal, muhaha) Tekenen in je schrift, de schrijfsels in de tafels bestuderen, er zelf dingen bij schrijven, woorden schrijven met je rekenmachine, Je blad onder-typexen, je buur prikken met een scherp potlood.... Als je heel erg verveeld bent verzin je de domste dingen. ![]()
|
Verwijderd
|
Idd, laxeermiddel???
![]() Meestal val ik in slaap, anders...euhm..*denkt heel diep na* ah ja, mijn latje beschilderen met tipex er dan dingskes opkrabbelen en als ie weer vol staat opnieuw overschilderen...euhm...briefje schrijven...O X O spelen met buur..nagels knippen/bijwerken.. sjah...ah ja, draadjes van kleren plukken, vlechtjes in mijn haar doen, alles wat de leerkracht zegt stilletjes herhalen, tellen hoeveel keer de leraar hetzelfde woord gebruikt, tellen hoeveel keer hij naar je kijkt (record 64 keer in nog geen 2 lesuren!)...toets van het volgend lesuur voorbereiden..hw maken...teveel om alles op te noemen... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ik ben ook benieuwd naar het laxeermiddel ![]()
|
hmmh....hangt er vanaf...
k ging soms met lui lullen enzo...maar wat veel handiger is is gewoon die vent laten lullen en met andere vakken of huiswerk van zelfde vak verder gaan, heb je veel minder te doen later!
|
![]() |
- songteksten uitschrijven
- melig zijn met buren - agenda's volpennen - tekenen - Yoghurt-ijs ruzie maken op de tafels - buren pesten - andere dingen op tafels zetten/tekenen - blaten - naar de bruggers op t plein kijken (heel leerzaam) - door boek bladeren - ander vak leren - slapen - niksen - ehm.. mja ik verveel me iig nooit als ik niks doe.. behalve bij een leraar maar okeej..die kan geen orde houden, niet praten zonder EUH, geen leuke les geven, ... enz
||
Citaat:
nog meerleuke lesbezigheden: galgje enzo natuurlijk.. en op de tafels tekenen, discmanneren, rekemachine spelletjes, enz. enz..
|
![]() |
Deze is van Hans Teeuwen:
Moet je de leraar de hele tijd gaan aanstaren (vooral die geschiedenis leraar) en constant roepen: (door elkaar) Zooooowee Meen je dat nou? Echt woar? AAAah joh dat geloof ik niet Aah man dat kan toch helemaol niet man! Ssssssssssooooooooweeej! Man man man... Sjonge jonge jonge en dan als afsluiter! EJ hoe weete gei da allemaol? mogelijk ook nog: Boek welk boek? hoe bedoel je boek? OOOOH dit boek? EEEEJ een boek zoooweeee een boek man
|
Spelletjes op de rekenmachine spelen, tekenen, schrijven, met mijn vriendin briefjes schrijven. (in een geheimschrift, we zijn al eens betrapt en daarna toen we in geheimschrift schreven ook al, maar dan kunnen ze het gelukkig niet lezen
![]()
|
nog één van hans teeuwen, als de leraar euh zegt, iemand anders ah, en weer iemand anders ieh zeggen... 2 jongens probeerden het uit.. leraar werd pissig, en ze hadden strafcorvee... mja.. je kan het proberen
|
![]() |
nouja aangezien mijn nieuwe klas (ouwe opgesplitst) kut is, doe ik meestal;
eten klagen tegen je buurman dat je je kut voelt muziek luisteren zorgen dat je eruit gestuurd wordt zodat je buiten in het zonnetje (?welk zonnetje) kan zitten ![]()
|
Ik zet demonstratief m'n discman op zodat ik niet naar dat gezeik hoef te luisteren en dan ga ik of wat kliederen in m'n schrift, of ik ga in een vers gekocht tijdschrift zitten bladeren. Als ik dat niet bij me heb staar ik gewoon wat voor me uit... wel jammer dat de leraar me dan soms vraagt of ik verliefd ben omdat ik zo zit te staren.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
- Antwoord op alles wat de leraar zegt met "Jahaaa, dat denkt u!!!"
- Beantwoord al zijn vragen in het engels, frans, duits, of welke taal je maar een beetje goed in bent. - Spreek constant met een raar accentje, bij voorkeur iedere dag een andere. - Probeer hem te overtuigen dat je van een andere planeet komt. - Stel een stuk of vijftig keer dezelfde vraag. - Blijf de leraar domme vragen stellen over zijn favoriete sport (meneer, hoeveel holes zijn er bij cricket?). En dit allemaal in 1 les... ![]()
||
Citaat:
Slapen is idd ook een goed alternatief. Vooral als je de vorige avond veel te laat naar bed bent gegaan. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
.beetje in mn schrift krassen (raar genoeg komen daar best mooie tekeningen uit)
.geestelijk slapen .boek doorbladeren .pen uitelkaar halen en weer inelkaar zetten .naar buiten staren .tellen hoeveel x een leraar zijn stopwoord ('ja?!' 'hallo!!' 'right...' 'uhm...') in 1 les zegt the usual stuff dus... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
Algemene schoolzaken |
plan: docent terugpakken (terroriseren) love_will_never_die | 74 | 28-02-2008 09:56 | |
De Kantine |
smoesjes en spiektips! erg handig! Couscousje | 36 | 08-09-2003 18:22 |