Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga laatste tijd steeds meer naar de schouwburg hier in Brugge en nu er ook een grote concertzaal is zal het aanbod wel uitbreiden.
Ben verder ook lid van een culturele studentenvereniging (Leuven). K doe zo'n dingen vaak in mn eentje of met vriendin, als het gaat om een film ofzo komen er wel eens wat meer mensen mee ![]()
|
Ja, ik vind mezelf qua kunst wel heel cultureel verantwoord.
Ik heb er een hele tijd over getwijfeld of ik niet kunstgeschiedenis of theaterwetenschappen wou studeren, lijkt me nog steeds op zich heel boeiend, maar je kunt er zo weinig mee... vandaar dat ik het niet ga doen (ga wel naast rechten een aantal vakken uit kunstgeschiedenis volgen als minor, voor zover dat allemaal haalbaar is). Ik vind vooral van die extreme kunstvormen zo interessant, zoals het absurdistisch toneel of het dadaisme enz., verdiep me er best veel in. En qua klassieke muziek (al dan niet gecombineerd met dans en opera), daar ben ik zelf erg actief in (ik zing/dans zelf niet, maar werk regelmatig in muzikaal opzicht mee aan projecten e.d.). Ik weet hoe het is om zelf op het toneel/podium whatever te staan, en wat er aan een productie vooraf gaat, dus dat geeft nog een extra dimensie aan het in de zaal zitten. Naar musea ga ik niet zo vaak, maar dat is eigenlijk meer uit tijdgebrek. Natuur en andere culturen boeien me niet zo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En btw ik vind kunstgeschiedenis ed ook boeiend, koop weles boeken over Dali enzo, maar boeken zijn altijd zo duur, das jammer. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn vader werkt op het consevatorium/kunstacedemie, mijn moeder is gitariste, en om het feest compleet te maken heb ik ook bekende kunstenaars en schrijvers in de familie. (Wauw! ![]() Ik heb zelf kunstgeschiedenis en tekenen in mijn pakket en daar houd het op ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
niet zo heel erg.
liever niet enkelt en alleen schilderijen bekijken ik vind de kunstas in rdam wel leuk. de witte de withstraat is erg leuk en westelijk handelsterrein (geloof ik dat het was) is ook erg leuk. Tent of Roodkapje bijv en elk jaar naar de parade ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder maakt het me allemaal niet zoveel uit, Architectuur si wel interessant.. Andere culturen boeien me wel weer erg, dat is ook het leuke aan de opleidingen die ik doe (=internationale) zitten bijna alleen maar mensen uit mijn klas uit andere landen. Is erg leuk als je daar thuis komt/ mee eet. |
![]() |
|
Ik ben best cultureel verantwoord, ga vaak naar musea, ook vrijwillig, naar cabaret, als ik een kerk zie moet ik vaak even binnen kijken. Ik weet redelijk wat van kunst, vind het ook best interessant maar dan wel moderne kunst, en niet van die saaie stillevens of landschappen.
|
Ik ben wel cultureel verantwoord denk ik. Ik ga wel vaak naar musea, eigenlijk altijd met mijn moeder. Gewoon omdat dat niet echt iets is om met je vrienden te doen, en ze het volgens mij niet ook allemaal even leuk vinden. Dan word je ook meteen gezien als een stelletje pubers in een heropvoedingsproject :/
Verder ben ik ook laatst voor het eerst neer een opera geweest en dat was echt STOER!
|
hmmm ik lees veel over Gaudi, ben al meerdere malen in t van Gogh museum geweest, en ben 3 keer naar Phantom of the Opera geweest in Londen zelf.
Hmm. Cultureel verantwoord. Waarschijnlijk wel ja ![]() het enige wat ik nog mis qua culturele verantwoordelijkheid is dat toegangskaartje naar een Youp van t Hek voorstelling ![]()
Laatst gewijzigd op 31-03-2003 om 20:33. |
![]() |
|
Ik ben wel cultureel verantwoord
![]() ![]() Natuur interesseert me echt de rozen ![]() edit: wat betreft het soort kunst dat me interesseert, ben ik het met Esmee eens; dat extreme, dramatische ![]() Laatst gewijzigd op 01-04-2003 om 02:35. |
![]() |
|
neej ik ben niet zo heel cultureel aangelegd..
concerten natuurlijk wel, en als we op vakantie gaan doen we ook heel cultureel alle gebouwen enzo bekijken, we zijn in londen ook naar het martelmuseum geweest, dat vind ik dan wel weer leuk maar schilderijen enzo niet zo heel erg... ow jah en literatuur vind ik wel erg hip... toneel, opera, ballet e.d heb ik me nooit zo in verdiept
|
hmm ik denk dat ik redelijk cultureel verantwoord ben..
vind kunstmusea over het algemeen leuk/interessant, ga geregeld naar het theater, luister veel muziek, kijk redelijk veel films, vond ckv een leuk vak (voor zover je dat cultureel vindt), vind andere culturen interessant.. heb zelfs een tijdje sociale&culturele antropologie (vind het tot nu toe ook het interessantste vak wat ik gehad heb) willen gaan studeren, maar vond het niet interessant genoeg om daar mijn werk van te maken.. is meer 1 van m'n interesses.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Hoe cultureel verantwoord ben jij? innogen | 76 | 13-05-2007 18:07 | |
Muziek |
SPINVIS Theatre Tour 2005 Verwijderd | 81 | 10-03-2005 14:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Steeds meer horeca bedrijven verbieden hoofddoekjes Quincy | 500 | 30-09-2004 19:53 | |
Lifestyle |
School en lifestyle Kiss Pookie | 45 | 10-07-2004 11:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Voetbaldicht Verwijderd | 11 | 01-07-2004 18:44 | |
Films, TV & Radio |
Beste Film Ooit MightyMarcel | 69 | 28-09-2003 21:58 |