Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik blijf thuis wonen. Iig het eerste jaar. Ik woon nu in Helmond, en ik ga naar Tilburg. Dat is met de trein gemakkelijk te doen. Op zich lijkt het me wel leuk om op kamers te gaan, maar ik heb hier mijn vrienden, werk, etc. Bovendien ben ik net een paar dagen 18 als ik naar de universiteit ga, dus ik wil er nog even mee wachten. Er zijn wel een aantal vrienden die wel (in Tilburg) op kamers gaan, dus dan kan ik natuurlijk wel bij hen gaan logeren
![]() En ik wil in het tweede of derde jaar een jaar naar het buitenland, dus dan heb ik niet zoveel meer aan een kamer.... Laatst gewijzigd op 20-03-2003 om 06:34. |
![]() |
|
ik wil echt zoooooo graag het huis uit. al jaren.
maar t mag pas na dit jaar (dan ben ik klaar met school, eindelijk) alleen is het echt zoooooo f*cking moeilijk om een beetje leuk kamertje te vinden in Amsterdam! k hoop maar dat ik iets vind...
|
![]() |
Ik blijf lekker thuis wonen. Ten eerste omdat het met de bus wel te doen is en ik in de zomer nog lekker kan fietsen (duurt ongeveer een uur, precies goed dus
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nouja goed, ik blijf ook thuis. Misschien niet helemaal de beste optie, aangezien het hier ook niet helemaal lekker gaat, maar het kan even niet anders. Mijn school is in Utrecht, dus de afstand is te doen. Als de studie (sociaal juridische dienstverlening) en stad me bevallen kan ik alsnog op zoek gaan..
||
Citaat:
|
Ik ga op kamers in Tilburg. Reizen is bijna niet te doen en heb ik ook echt geen zin in, bovendien heb ik ongelooflijk veel zin om op eigen benen te staan. Thuis heb ik ook flink wat vrijheid, maar in mijn ogen kun je pas echt optimaal van je studententijd genieten als je ook op kamers gaat etc.
|
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: ik ben lekker op kamers gegaan, veel leuker en handiger. M'n ouders wonen maar 10 kilometer verderop, die afstand is kleiner dan m'n vroegere school, dus daarvoor hoefde ik het niet te doen. Voor jezelf zorgen etc is allemaal echt niet moeilijk, het enige puntje is dat je genoeg geld moet hebben...
|
Verwijderd
|
Ik ga op kamers in Nijmegen. Heb het thuis wel een beetje gezien onderhand. Verder woont mijn zus in Nijmegen op kamers en zo'n leventje wil ik ook wel
![]() Vanuit hier is het ook onmogelijk om iedere dag naar Nijmegen te gaan, of nou ja het is wle mogelijk, maar de ns kennende ![]() Ikheb er super veel zin in! Alleen van de andere kant, ik heb hier nu vrij vaste verkering... maar ja lang leve de ov ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik wil wel op kamers, maar het probleem is dat ik nog niet weet waar ik ingeloot word (als ik ingeloot word). Ik wil naar Leiden of Groningen, maar in beide steden is het zwaar moeilijk om een kamer te vinden volgens mij
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Vorig jaar had ik examens en ik wist het al lang... ik zou op kamers gaan! En inderdaad, ik had in mei al een kamer waar ik in september in kon.
Ik moet zeggen dat het na de examens toch nog wel een beetje te druk is als je dan op kamers gaat. Je moet dan net iets te veel regelen, terwijl je eigenlijk 'ns rust zou moeten na de vakantie. Ik raad dus aan, als het kan, eerst 'ns een tijdje thuis te blijven wonen en dan later te gaan nadenken over een kamer. Er verandert ook al best veel, en dan ook nog het huis uit. Maar al met al heb ik het wel als heel erg positief ervaren enzo.
|
Ik ga volgend jaar hopelijk op kamers in Maastricht. Ik ga daar studeren en het is 2,5 uur reizen met de trein vanaf hier, dus dat is niet te doen. Het lijkt me ook wel lekker om op kamers te gaan, al lijkt het me ook wel een beetje eng. Ik heb me alleen nog niet ingeschreven bij het kamerburo dus moet wel gaan opschieten.. anders zit ik zo ergens in België
![]()
Laatst gewijzigd op 22-03-2003 om 16:38. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga in september als ik wordt ingelood naar Maastricht.
|
ik ga ook lekker het huis uit...maar ik ga niet op kamers, ik ga lekker samen met mijn vriend in een heel knus huisje wonen, wat we lekker helemaal mooi in gaan richten enzo! het enige probleem is dat ik nu verder van mijn school af ga wonen dan als ik bij mijn ouders blijf wonen, maar ja...het valt nog wel mee, het is maar 10 km...
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ga op kamers in Nijmegen. Opzich hoef ik maar een uurtje met de trein, zou nog te doen zijn, maar het lijkt me gewoon super om eindelijk op mezelf te wonen. Zelfstandigheid en vrijheid rule!
![]() ![]() ![]() Ik heb me ook al ingeschreven bij de SSHN (in november al ofzo), en aangemeld bij kamernet.nl. Nu krijg ik elke dag minstens 2 mailtjes dat er een kamer in Nijmegen is, maar dat zal wel veranderen als het nieuwe schooljaar begonnen is. Waarschijnlijk huur ik dan al eerder een kamer, dan heb ik er tenminste zeker weten eentje. Dus ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ga ook naar delft, maar nog niet op kamers, ben nu net verhuisd naar capelle, hele grote kamer enzo,.. blijf 1 jaartje iig hier wonen, dan daarna denk ik dat ik even kijk wat er financieel kan, en wat handig is... |
![]() |
||
Citaat:
ben nog 17 maar moet toch op kamers, zie er beetje tegenop maar lijkt me toch ook wel leuk moet ik alleen een goede kamer vinden en volgens mij wordt dat lastig ![]() hoe ga jij het aanpakken? |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Op kamers apekont | 8 | 24-03-2009 10:34 | |
Werk, Geld & Recht |
Op kamers Shadina | 98 | 01-10-2006 16:06 | |
Liefde & Relatie |