Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet niet goed wat ik er van moet vinden, vind ze aan de ene kant wel heel cool en aan de andere kant toch weer net niet. Kan me voorstellen dat het wel heel goed kan staan als je er het type voor bent, net als die stiletto-All Stars (waar ik overigens ook nooit iemand op heb zien lopen).
En btw ze zijn idd van Bronx.
||
Citaat:
||
Citaat:
ik heb 'em dus maar ff in mn avatar gezet ![]() ik vind ze wel vet, maar ik denk niet dat er normaal op te lopen valt. aangezien ik al 1.88 ben zal ik ze dan ook maar niet aandoen en het gewoon bij mn And1's houden ![]()
||
Citaat:
|
ik heb hierom echt een hele middag gelachen, en steeds als ik ze ergens zag (ja... ze zijn OVERAL!!!
![]() maar... ik was dus laatst in een dure en mooie schoenenwinkel, en daar zag ik ze van een of ander waanzinnig merk (manolo blahnik... shoot me) en die hadden niet zo'n onwijs hoge hak, en die was niet zo onwijs lelijk zwart, en het leer was niet zo onwijs lelijk onglanzend, en je zag niet zo onwijs lelijk die lijmlijntjes zitten (ja... want die verrekte kutafwerking maakt ze zo monsterlijk) en ze hadden een mooie ... inderdaad roze kleur (bart!) en echt... alhoewel ik het bijna niet durfte toe te geven (nee, ook niet aan mezelf) vond ik ze best mooi en kon ik mezelf er best in voorstellen met een rokje erbij... of zoiets ![]()
||
Citaat:
|
|