Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2002, 19:39
droomkoningin
droomkoningin is offline
Hey mensen (en dan vooral de jongens!)

ff een vraagje aan de jongens hier:
als je een vriendin hebt en daar 'spook je dingen mee uit' ,
wat vertel je dan wel en niet aan je vrienden of andere mensen?? En hoe 'omschrijf' je het dan?Heel vaag of ff lkkr alle details?En wat vinden jullie vriendinnen daar dan van?Of weten die dat niet?
Sorry, beetje rare vraag, maar ben gewoon benieuwd........
Oud 04-04-2002, 19:44
DJken
DJken is offline
Hey aannitaa,

Ik vertel aan veel mensen (vrienden) dat ik mijn vriendin graag zie... maar niet zo in een gewone conversatie hé...

Gewoon soms, als ik nekeer met iemand op café zit en dan als we over liefde bezig zijn... komt dat er wel eens uit...

Maar, ik praat nooit met iemand over ons intiem zijn

slukus
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 19:45
Verwijderd
DAT ZAL IK JE EENS ZEGGEN

Ik zeg alleen tegen 1 van m'n goede vrienden wat ik allemaal 'uitspook' met 'r. En tja, gewoon >>> Zoiets als...
Vorige week Zaterdag was ik bij m'n vriendin ... Alles gedaan SMILE

Maar verder tja
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 19:48
Onlyme
Onlyme is offline
nah niet echt details

alhoewel...bij sommige vrienden dan. En net wat DJken al zei, als et uitkomt praat ik er wel over met iemand
Oud 04-04-2002, 21:18
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Ik praat er gewoon nooit over. Als een van mijn vrienden een op een er serieus naar vraagt vertel wel wat ik allemaal wel en niet heb gedaan maar absoluut geen details.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 21:25
fucking hero
fucking hero is offline
mn betere vrienden geven er niet zo veel om, wat ik met mn vriendin doe. ze vragen er ook niet om ofzo, dan vertel ik ook niks. als ze er wel om vragen zeg ik iets vaags, het gaat ze ook niks aan he.

mn voetbalvrienden, willen wel weten hoe het met de sex is. ze stellen irritante vragen, ook aan mn vriendin. maar zij zien het eerder als een spelletje... doe ik niet aan mee.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 21:26
bracelance
bracelance is offline
als ze vragen of ik het heb gedaan zeg ik ja, meer niet. Meer hoeven ze toch ook niet te weten, het is persoonlijk
Oud 04-04-2002, 21:31
Verwijderd
Soms veel, soms weinig, hangt van m'n bui af. Maar de laatste tijd raak ik een beetje geirriteerd, door die bemoeizucht, dus ik zeg eigenlijk niks.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 21:51
eden6
eden6 is offline
Het schijnt dat mannen er meer over praten maar er minder op ingaan. Vrouwen schijnen - als ze over seks praten - meer over de details te spreken.

Maar ja deze vraag was voor mannen geloof ik dus ik houd mn mond maar.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 21:54
Aurora
Aurora is offline
Ik vertel het zeker niet tegen jan en alleman! Eigenlijk alleen tegen mn zus en 1 vriendin..niet veel details hoor, maar ook weer niet heeeeeel oppervlakkig

Edit: oepz..ik zie dat het alleen voor mannetjes was...
Oud 04-04-2002, 21:54
Verwijderd
Hmm ik heb geen vriendin... maar anders zou het enige wat ik zou zeggen 'a gentleman never tells' dat soort dingen zijn persoonlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 21:59
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
nou, die vrienden van mij die hoefen alle details niet te weten. Dat vind ik ook nie erg, ik vertel ze gewoon een beetje het hoe en het wat en de rest kunne ze zelf wel bedenke
Oud 04-04-2002, 22:02
lostprophet
lostprophet is offline
ik vertel echt helemaal NIX. als ze iets aan me vragen, krijgen ze alleen een heel oppervlakkig antwoord, of een ja of nee. meer niet. ik heb er gewoon totaal geen behoefte om wat dan ook te vertellen. ik vindt het niet kunnen tov mn vriendin ofzo. vraag me niet waarom btw
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 23:05
Pinnemuts
Pinnemuts is offline
Ik vertel daar bijna niets over...
Het kan mijn vrienden dan ook geen reet schelen wat ik allemaal doe of niet doe, en ik wil dat ook niet weten van hen,
bah, ik mag er niet aan denken
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 08:59
Verwijderd
Mijn ex vertelde alles

Maar then again, ik hoorde ook alles van hem over zijn vrienden en hun (en mijn) vriendinnen

Ikzelf als meisje vertel ook zowat alles, dus ik kan moeilijk van hem eisen dat hij dat niet doet
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 13:41
Verwijderd
Ik vertel niets. Als ze het me vragen wil ik best vertellen hoever we zijn gegaan, maar ik zal nooit heel uitgebreid gaan vertellen van "ja en toen deed ze dit en toen ik dat deed kreunde ze" en dat soort dingen. Daar hou ik niet van. Dat houden we lekker onder de dekens
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten