Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Meestal is iedereen gewoon wel normaal tot vriendelijk. Sommig winkelpersoneel is gewoon chagerijnig, maar als ik erover nadenk snap ik het soms ook wel. Ik werk zelf bij de Albert Heijn aan de kassa, en als het superdruk is, en klanten gaan staan zuchten en doen, omdat het niet snel genoeg gaat, wordt ik daar ook niet bepaald vrolijk van. Niet echt chagerijnig ofzo, maar het is niet leuk. Anderzijds hoort het er gewoon bij, en mag je als winkel-personeel zijnde dat niet aan je klanten laten merken.
||
Citaat:
|
Ik had het laatst in Leiden. Ik liep gewoon een paar winkels binnen, het was helemaal niet druk, staan daar van de mensen achter de kassa. Ik zeg: Goedemiddag! En ze reageren gewoon helemaal niet, terwijl ze het absoluut gehoord moeten hebben. Dus ik nog effe wachten, maar ze zeiden echt niets. Toen ben ik rechtsomkeert gegaan..
|
Ik kwam eens bij Miss Sixty.. Ik vraag wat over hun broeken.. "He?" *vraag het nog eens* "Nee onze broeken vallen heel lang" *stilte* "Owke......" *ziet prijskaartje en gaat niet wachten tot verkoopster hulp biedt en maakt rechtsomkeerd*
||
Citaat:
![]() Ik ben er inderdaad al een keer eerder geweest en toen deden ze gewoon aardig. Die vriendin van me heeft er zelfs ooit een (belachelijk dure) broek gekocht. Maar volgens mij waren er toen andere mensen dan nu... Ik werk trouwens ook in een kledingwinkel, en ik weet hoe het is. Soms zijn er echt irritante typjes waarbij je stiekem denkt "kill kill kill!" maar dan blijf ik gewoon beleefd. Maar als de klant zelf gewoon aardig is (Ik zei namelijk gewoon "hallo" en stond op het punt om "tot ziens" te zeggen) is er geen reden tot diegene te beledigen...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Als 't rustig is in z'n winkeltje issie wel heel lief enzo. Hij maakt zelfs racistische grapjes, boel lol daar. ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Een verkoper in de Tommy-shop op de PC Hooftstraat..
Ik: mag ik u wat vragen? Hij: alleen als je genoeg geld hebt.. Lompe boer..Hij staat daar voor het minimumloon te werken en probeert zich beter te voelen door mij even lekker te beledigen.. ![]() En ze hadden niet eens het product waar ik naar op zoek was (polo met lange mouwen).. ![]() De Tommy-shop in Rotterdam is wel relaxed..Dus het ligt niet aan de winkel zelf ofzo.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik werk in de bibliotheek en ik krijg heel veel mensen aan de uitleenbalie met boetes ed...
ik ben altijd correct, vriendelijk en beleefd tegen mensen. Maar soms krijg ik echt onbeschofte mensen aan de balie die beginnen te vloeken en te mopperen. Ik blijf altijd rustig en beleefd. En ik kan wel redelijk goed met onvriendelijke klanten omgaan. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat ook heel veel winkelpersoneel daar minder goed tegen kan en chagerijnig wordt... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Een keer in spanje wou ik in een parfumerie iets kopen.
Stonden er van die arrogante wijfen die niet engels konden praten en eigenlijk me niet wouden helpen omdat ik geen spaans kon. Gelukkig was er een relaxte Amerikaanse homo die voor me ging vertalen.
||
Citaat:
Bij mijn (ex)werkgever C1000 waren zóveel zeikmensen. Zelfs als er te weinig taugé in het bakje zit, liepen ze al naar de 'baas'. Zou dit ook niet gebeuren in de grotere kledingwinkels? (Op kleinere schaal, maar toch). |
![]() |
|
ik heb een schurfthekel aan arrogant personeel, zeker als ze nog eens ongelijk hebben. Vooral in de wat mindere computerzaken (vobis, dixons) irriteer ik me dood aan het gebrek aan kennis en de irritante gewoonte die ze hebben om je prut spul te laten kopen.
Nou laat ik me op dat gebied niet meer inlichten door personeel, ik weet vaak precies wat ik wil hebben, en geen verkoper die mij nog een duurder ding laat kopen. Je kan het bij mij ook verpesten door te laten merken dat ze denken dat ik dingen niet kan kopen/betalen; Je komt de winkel in, gelijk de opmerking naar je hoofd: "de aanbiedingen staan daar hoor!" dan ben ik ook gelijk weg natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
In Nijmegen was ik met een paar mensen van een dispuut tijdens de intro naar een snackbar gegaan om een frietje te halen. Die loonslaaf achter de toonbank zei gewoon: "Nee, krijgen jullie niet, ga maar ergens anders heen, jullie hebben toch geld zat", (of iets van die strekking).
Nou goed, dan loop je dus gewoon lachend weg ![]()
||
Citaat:
Die kerel heeft gewoon humor, en scheit aan z'n baas ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"ik heb geen crew maar een dispuut......" je ken niet fakke met een echte kakker, makker! JJjan Diederick en DJ Maurits..... ![]() ![]()
|
![]() |
Ik kwam jaren geleden eens voor een sponsorloop voor Kosovo een kledingwinkel in Zeist binnen. (met van die sjaaltjes van 225 euro). We hebben tien minuten gewacht, en ik weet niet meer precies wat die piep zei maar iets in de trant van (heel arrogant): nee zeg, dAAr doen we niet aan mee.
En in een of andere zigeunerkledingwinkel werden we gelijk op straat gezet: ga maar ergens anders spelen. Tssss. Nee maar echt, die winkels loop ik nooit meer binnen hoor! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik werk zelf bij de Hema, en daar zijn altijd wel een paar mensen die wat te zeiken hebben (Dit wachten duurt veelste lang... in deze zak brood zit 1 sneetje brood meer als in de ander
![]() Daar gaan de meeste van mijn collega's en ik gewoon netjes op in, maar er zijn er ook die heel geirriteerd staan doen. Dat vind ik echt niet kunnen Ik heb ook een collega die gewoon op vanalles staat te schelden met klanten er bij.... best asociaal eiglijk |
![]() |
||
Citaat:
Bij Tip de Bruyn in Amsterdam(de rechterwinkel) voelde ik me wel een beetje aangekeken. Ik had gewoon een beetje relaxede kleding aan(all stars, armypants, shirtje en wat accesoires enzo) en een vriend van me wilde een nieuwe broek kopen en toen vond ik ze niet echt vriendelijk, en ze rookten in de winkel, vond ik ook een beetje vreemd. Maar een keer daarna werden we door een ander geholpen en die was wel vet aardig. edit: ik zette erbij wat ik aanhad omdat die kerel me ook een beetje afkeurend aankeek, van "Wat heb jij voor iets aan"
Laatst gewijzigd op 23-03-2003 om 13:35. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat is nooit nodig omdat personeel in dat soort winkels altijd beleefd is. |
![]() |
||
Citaat:
Dan kijken ze je echt de winkel uit. Maargoed, heb er ook wel eens last van dus. Erg irritant, maar je doet er niks aan.
||
Citaat:
Maar tegen mij doen ze ook altijd aardig. Maar welke merken zijn dat bij Z&Z? |
![]() |
|
Ik heb nog weinig meegemaakt dat ik onvriendelijk ben behandelt en ik probeer het zelf ook zo weinig mogelijk te doen. Maar als iemand twaalf pakken toiletpapier op je band zet en vervolgens roept 'het zijn er twaalf hoor!' dan wil ik nog wel een chagrijnig worden. Wat ook wil werken is als mensen je op de vingers gaan kijken of je vertellen wat je moet doen. ("ja, toets het maar zo in." Wie zit er nu achter de kassa, jij of ik?!) Maar de absolute nummer 1 is als mensen in je gezicht gaan hoesten. Vooral wanneer er een flinke alcoholwalm bij meekomt is dat er gruwelijk vervelend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
*heeft AH trauma* ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
VINDEN JULLIE HET JAMMER DAT V&D FAILLIET IS? bloodyb | 125 | 03-03-2016 20:47 | |
De Kantine |
Verschillende soorten kassarijen / ergernissen in de supermarkt Optima | 199 | 11-09-2011 20:02 | |
De Kantine |
Enquette Supermarkten Oorlog PiersonCollege | 30 | 18-10-2010 10:14 | |
Lifestyle |
Het grote piercing en tattoo topic #15 Verwijderd | 500 | 05-12-2005 09:39 | |
Lifestyle |
mode/shop-ergenis crook | 65 | 30-05-2005 14:04 | |
Algemene schoolzaken |
Vroom dreesman student_hhs | 53 | 24-03-2005 16:44 |