Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar Hitler heeft ook goede dingen gedaan. En wees nou eens even heel eerlijk... is er bij jou niet enige mate van bewondering voor hem hoe hij eigenlijk met gemak aan de macht is gekomen, de duitse regering, zichzelf, aan de kant heeft laten zetten?? Echter, de "bewondering" daarvoor word meteen de grond ingeboord als je denkt aan hetgeen hij allemaal veroorzaakt heeft in Europa voor wat betreft Joden e.d.
Laatst gewijzigd op 30-03-2003 om 18:18. |
![]() |
|
Verwijderd
|
als die volkert echt zo intelligent en goed bij zijn hoofd was geweest had hij pim fortuyn niet vermoord.
en ik denk (ik hoop dat ik het fout heb) dat volkert de dag nadat hij vrij is gekomen toch al dood zal zijn omdat een of andere idioot die ook zo intelligent en goed bij zijn hoofd is hem dan allang een paar kogels door z'n kop zal hebben gejaagd Laatst gewijzigd op 30-03-2003 om 19:53. |
![]() |
|
Ik word hier echt niet goed van en al helemaal niet (zoals Nare Man) emotioneel! Van der G. wordt hier neergezet als een intelligent en liefdevol persoon. Dat kan toch niet! Hij heeft een man vermoord waar honderdduizenden mensen hun hoop op hadden gevestigd!
En dan schreef Uitverkorene ook nog eens dat het een slimme man is (doctorandus), wat natuurlijk helemaal idioot is om dat te zeggen als iemand een moord begaat en Uitverkorene beweert ook nog eens een keer dat die baseballcap "recht" hoog in het vaandel heeft staan. Hij houdt er van om dingen zelf recht te zetten, ja! Door iemand om te leggen. Sympathie voor die van der G, is totaal niet op zijn plaats.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Net zoals jij jouw standpunten alleen maar onderbouwt met populistische praat en inspelen op onderbuikgevoelens, zet Uitverkorene hier ook een mening neer. Hij heeft niet de pretentie de objectieve waarheid te verkondigen. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
En dus kan hij geen liefdevol en intelligent persoon zijn? Een redenatie die ik niet kan volgen. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En hoe durf jij mij te beoordelen op 2 posten. Vooroordeel noemen ze dat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maarja ze gaan volkert toch overhoopknallen als ze de kans krijgen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Verder; iemand weet de consequenties die staan op moord. Als je het 't dan toch waard vind, moet je het zelf weten. Ik zal er niet mee zitten, maar Fortuyn was wel een zeer gunstig doelwit.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het komt er gewoon op neer dat je dom, ongeschoold, laagbijdegronds gelul uitslaat. Je lult over rechten maar hebt geen flauw idee waar je eigenlijk over zwamt. Jij en jouw soort zijn nog te dom om voor de duvel te dansen, daarom zou jullie het stemrecht afgenomen moeten worden.
Dat hier verder nog woorden aan vuil gemaakt worden. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
waarom heb je fortuyn dan niet al voor hem neergeknald? dus iedereen die het met volkert eens was en fortuyn haatte heeft nu geen hersens en ballen meer omdat hun fortuyn niet eerder hebben overhoopgeknald? dat slaat dus nergens op |
![]() |
||
Citaat:
terwijl je wel opkomt voor diertjes en tegen oorlog bent enz. ik mag jou ook niet maar daarom knal ik je toch nog niet overhoop? btw ik vind dat jij nazi praatjes verkoopt |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat een raar taalgebruik heb jij waar kom jij vandaan? volgens mij van t platteland ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het verschil dat het bezit van ballen bepaald is dat mensen die Fortuyn 'haatten' hem niet per definitie de dood toewensten. Van jouw/jullie kant heb ik weinig subtiels gehoord. Daarom zeg ik, als je het zo wilt spelen, doe het dan zelf. Mensen die al eeuwen voor zijn dood riepen dat Fortuyn dood moest hadden het ook maar zelf moeten doen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Mag een stevige discussie niet op dit forum? Sjerif | 92 | 22-06-2004 11:19 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
18! Verwijderd | 253 | 23-04-2003 15:46 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |