![]() |
|
Dan heb ik het dus over http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=861465.
Waarom wordt dat nou weer gelijk zo bot dichtgegooid, het hoeft toch niet altijd over koetjes, kalfjes en higscores van snake 2 te gaan? Ik open een naar mijn mening goede discussie, men kan het er mee eens zijn of niet, daar gaat het in een discussie ook om. Graag meningen van anderen. |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat er Forumbaas, overigens onterecht, achter je naam staat wil niet zeggen dat je zo verschrikkelijk autoritair mag doen trouwens, en al helemaal niet dat je altijd gelijk hebt. Kots. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Domme topic --> domme reacties. Dat is mijn theorie.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Je kunt er toch gewoon een discussie over beginnen, elkaar proberen te overtuigen. Het is een theorie van mij, dat klopt, moet ik dat nou per se onderbouwen met feiten? Ik vind het gewoon zwak dat het gelijk op slot wordt gegooid en ik vind het ook zwak dat degene die het gesloten heeft hier niet reageert. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is een vonnis geveld over je topic en zoals het er nu uit ziet zal dat niet meer herroepen worden. Probeer het hier misschien eens? Have a nice day. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Discussiëren mag best, maar het moet wel ergens over gaan.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
De voornaamste reden om de topic te sluiten was het feit dat er
van de zeven (exclusief "slot- en openingspost") reacties er ook zeven niet serieus waren, en de kans dat er ook serieuse reacties zouden komen imho vrij klein was. Maar goed, dat heb ik in de "slotpost" ook aangegeven, misschien niet al te duidelijk? - sorry daarvoor. Zoals jij de topic hebt geopend, kwam bij mij het idee niet op dat je wilde discussiëren over complot-technieken of wat dan ook, mi had je dat wel duidelijker kunnen weergeven. Ws had ik er dan ook anders tegen aan gekeken, aangezien een discussie over evt complottechnieken (in het algemeen dus) ed imho wel moet kunnen, mits dat op een manier kan waarop het geen flame-, onzin- of wat voor reacties dan ook die hier niet thuishoren uitlokt. Verder geldt dit voor iig mij wel; Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Resumerend; de topicstarter in kwestie poneert een hypothese die, door de hypothese an sich, weggewoven wordt door forumbazen die het per definitie als 'onzin' bestempelen -- of het nou op waarheid berust of niet (of wellicht waar zou kunnen zijn) doet er volgens de forumbazen al niet eens meer toe. Als munitie gebruiken de forumbazen hun eigen idee van welke hypotheses wenselijk is en welke niet, alsmede een handjevol reacties van duidelijk incapabele mensen. Hoewel ik ook niet veel voel voor de hypothese lijkt me dit uitermate mager. Wat ik een schappelijke oplossing vind (of had gevonden)? Niet meteen met slotjes strooien alsof het pepernoten zijn. Verwijder liever die volslagen doelloze reacties en zie het een poosje aan. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De stelling werd als een feit geponeerd. "Goh, wisten jullie dat de eigenlijke moordenaar van Pim Fortuyn een allochtoon was?". Bovendien is hardstikke duidelijk dat het Volkert was, er waren namelijk ge-tui-gen! Onzin dus. Punt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: En, even terzijde, zou het niet zo kunnen zijn dat ook de getuigen zich in het complot bevinden om de volksrust te bewaren? Let wel; ik ga de hypothese niet verdedigen. Maar het is een hypothese. Beetje kortzichtig van je. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien een idee een account aan te maken bij http://forum.complottheorieen.nl/ ? Punt is, het is een volkomen loos onderwerp. Als hij dergelijke dingen wil bediscussieren kan 'ie dat altijd nog op Onzin doen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Weet je wat ze met mensen deden, back in the days, die een beetje van mening waren dat de aarde wel eens rond zou kunnen zijn in plaats van plat? Nu is uiteindelijke gevolg van zulks natuurlijk volslagen belachelijk in een vergelijk met deze zaak, maar het verguizen van iemands ideeën die jij nooit en te nimmer concreet omver kunt vegen door middel van zogeheten "concreet bewijs" -zooals nu het geval is- is domweg per definitie fout. En nogmaals voor de duidelijkheid, want je schijnt het niet helemaal te snappen, Chimera, ik heb niets op met de hypothese an sich. Ik ga 'm niet verdedigen, noch krijg ik er een warm gevoel van. Sterker nog, het lijkt me zeer onwaarschijnlijk en persoonlijk vind ik het niet de moeite waard me in die discussie te gaan mengen. Dus wat mij betreft mag je wel een beetje minder kinderachtig reageren en de suggesties over wat ik zou moeten doen achterwege laten, daar ze totaal niet bijdragen aan een enigszins intelligente discussie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |