Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2003, 11:01
Verwijderd
Heeft iemand hier eens een zelfmoord meegemaakt? Dus gezien danwel gehoord?

Ik heb gister 10 meter achter me iemand onder de trein horen komen en dus aan in stukken horen scheuren en m daarna zien liggen... gelukkig heb ik het niet gezien gebeuren maar het geluid...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2003, 11:04
~Chyca~
~Chyca~ is offline
Citaat:
henri schreef op 16-03-2003 @ 12:01:

Ik heb gister 10 meter achter me iemand onder de trein horen komen en dus aan in stukken horen scheuren en m daarna zien liggen... gelukkig heb ik het niet gezien gebeuren maar het geluid...

Nee gelukkig nooit meegemaakt
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 11:15
Verwijderd
Nee, nooit zo direct meegemaakt gelukkig, ik kende wel mensen die er nu niet meer zijn maar niet heel persoonlijk of goed.

Maar jeetje wat heftig om dat mee te hebben gemaakt! Zoiets zal wel even in je hoofd blijven hangen neem ik aan, en kan ook best gevolgen hebben (dit zeg ik zodat je niet een idee gaat hebben van het is stom als ik het er moeilijk mee heb). Ik weet wel van bijvoorbeeld mn oom en mn nicht, die beiden een ongeluk hebben zien gebeuren met dodelijke afloop, dat dit hen heel lang bezig heeft gehouden.

Van mn nicht was nog iets heftiger omdat ze die jongen heeft geprobeerd te redden en hij vervolgens in haar armen gestorven is. Zij heeft er elk jaar rond die tijd dan ook nog echt last van enzo..

Mja, zij zeiden iig dat erover praten met iemand die ook iets dergelijks had meegemaakt heel erg fijn was, en dat er telkens weer over praten (ookal is het lang geleden) zeker hielp.

Nou ja, ik weet verder ook niks te zeggen..

Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 11:26
load_harmony
load_harmony is offline
Citaat:
henri schreef op 16-03-2003 @ 12:01:

autsj wat een vervelende gebeurtenis. Doe maar ff rustig aan is mijn advies. Misschien is het goed om naar de begravenis te gaan, hier krijg ik zelf altijd veel troost uit. MAar vole je iig niet raar als je er mee zit !! (ook niet als je er niet meer zit natuurlijk),

ikzelf heb het nog nooit gezien. Ik ben wel bij een aantal pogingen de laatste geweest die ze hebben gesproken, (zorgt voor een schuldgevoel.. ) maar die zijnalelmaal mislukt..
Oud 16-03-2003, 11:28
Fantôme
Fantôme is offline
nee, ik heb het nooit zo direct meegemaakt als jij beschrijft... wel dat ik achteraf hoorde dat iemand zelfmoord heeft gepleegd. Een kennis van mij studeerd fysio in Amsterdam, die had wel meegemaakt dat ze in de trein zat en dat er iemand voor sprong, en inderdaad, dat geluid... zoals jij beschrijft, is haar heel erg bij gebleven. Maar nee ik heb het nooit zo direct meegemaakt, en hoop het ook niet zo direct mee te gaan maken!
heel veel sterkte hiermee!
*knuf en kus* mij
Oud 16-03-2003, 11:47
dromerig elfje
dromerig elfje is offline
Ik heb het zelf niet meegemaakt gelukkig,
maar de kamergenoot van mijn zus heeft zijn eigen vader opgehangen gevonden... sjezus dat lijkt me erg..
Oud 16-03-2003, 11:52
Miracle
Miracle is offline
neej zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Ook niet dat iemand gewoon overleed ofzow. Lijkt me wel heel eng....

Sterkte ermee!
Oud 16-03-2003, 11:54
the tourist
the tourist is offline
Nee, gelukkig niet. Bij mij in de straat heeft een man zich een paar jaar geleden wel opgehangen, maar ik kende hem niet , en ik heb het gelukkig ook niet gezien.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 12:11
Verwijderd
We hoorden een treinclaxon, daarna een geluid alsof er een winkelwagen onder een trein zat. Ik was met nog iemand, en ik zei "daar zit iets onder, kan niet missen". Daarna hoorden we een vrouw gillen en toen wisten we eigenlijk al genoeg...

Maar goed, ik had gistermiddag wel ff flink de schrik te pakken, ik heb er nu eigenlijk geen last van, hopen dat het zo blijft .
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 12:19
KissMyJackass
KissMyJackass is offline

Ik zou echt helemaal van de kaart zijn denk ik...
Het lijkt me echt vreselijk om zoiets mee te maken. Gelukkig is mij dat nog nooit gebeurd.
Oud 16-03-2003, 12:27
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
dreen schreef op 16-03-2003 @ 12:52:
neej zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Ook niet dat iemand gewoon overleed ofzow. Lijkt me wel heel eng....

Sterkte ermee!
dat heb ik wel meegemaakt... maar dat is denk ik minder eng als iemand zelfmoord zien plegen...
Oud 16-03-2003, 13:15
Verwijderd
Om antwoord te geven op je vraag: een zelfmoord heb ik nog nooit gezien of gehoord. Voor de rest denk ik dat je er weinig aan hebt als ik hier mijn eigen verhalen mbt de dood neer zet. Als je merkt dat je er mee zit probeer er dan idd over te praten, vaak helpt dat. Verder iig veel sterkte.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 13:22
ananas15
ananas15 is offline
Ey,

ik heb het nog nooit gehoord of gezien, maar ik heb er wel mee te maken, want een vriendin van mij heeft het al een aantal keer geprobeerd...
Oud 16-03-2003, 13:30
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
henri schreef:

Maar goed, ik had gistermiddag wel ff flink de schrik te pakken, ik heb er nu eigenlijk geen last van, hopen dat het zo blijft .

Wel meegemaakt, maar niet gezien of gehoord.
Godzijdank.
Oud 16-03-2003, 13:55
Ciskaatje
Ciskaatje is offline
Uhm ja, maar wel op een minder heftige manier dan jij denk ik..
We waren op vakantie in Londen, en we liepen over de Tower Bridge, en toen liepen we langs 2 zwervers. Eentje stond zich uit te kleden, nouja goed, we liepen maar gewoon erlangs.
En toen is hij gesprongen. Er kwam allemaal politie, en ook reddingsboten in het water enz enz. K weet niet of ze hem nog (levend) gevonden hebben, we zijn er niet bijgebleven verder.
Die andere zwerver waren we wel weer tegengekomen, hij liep gewoon weg met de schoenen en de hond van die andere.

maar dat is al een tijd geleden, en nouja, veel minder heftig dan zoals jij het hebt meegemaakt..
Je zei dat je er niet meer zoveel last van hebt, ik hoop dat dat zo blijft
Oud 16-03-2003, 14:53
rare kwast
rare kwast is offline
heey,
ik heb het zelf ook wel een meegemaakt
maar je moet wel oppassen hoor! je zegt nu wel dat je er nog geen last van hebt maar het kan voor het zelfde geld nog komen, misschien pas over een paar maanden ofzo
maar suc6 er mee en ik hoop dat je er geen last van krijgt
Oud 16-03-2003, 15:41
LoeLoe
LoeLoe is offline
Een keer zat ik helemaal vooraan in een trein tussen Eindhoven en Venlo en toen sprong er iemand voor de trein.
Bloedspatten zaten tegen de ruiten aan...echt geen lekker gezicht
Oud 16-03-2003, 20:47
Cæles
Cæles is offline
Afgelopen woensdag op mn school heeft een jongen zelfmoordpoging gedaan. Ik had op dat moment les tegenover het lokaal waar hij les had.

Hij klom uit t raam van de derde verdieping, bleef daar een tijdje staan en sprong vervolgens naar beneden. Hij ligt nu in t VU, had gekneusde longen ofzo en wat dingen gebroken.

Ik heb het allemaal zien gebeuren, mn hele klas trouwens, en k wou dat ik t niet gezien had.
Oud 18-03-2003, 14:59
ananas15
ananas15 is offline
Ik maak het constand mee, want ik wil het zelf.
Oud 18-03-2003, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Cæles schreef op 16-03-2003 @ 21:47:
Afgelopen woensdag op mn school heeft een jongen zelfmoordpoging gedaan. Ik had op dat moment les tegenover het lokaal waar hij les had.

Hij klom uit t raam van de derde verdieping, bleef daar een tijdje staan en sprong vervolgens naar beneden. Hij ligt nu in t VU, had gekneusde longen ofzo en wat dingen gebroken.

Ik heb het allemaal zien gebeuren, mn hele klas trouwens, en k wou dat ik t niet gezien had.
was dat ook neit op de radio? een lerares heeft nog geprobeert em tegen te houden toch? Sterkte iig!

xxx suusjuhhhhh
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 17:52
Ceiridwen
Ceiridwen is offline
Bij ons was er op 6nov2002 een jongen van onze school voor de trein gesprongen. De hele school was er kapot van. Ik kende hem niet, maar ik had wel staan janken tijdens de herdenking en ik was echt niet de enige. Echt rot .
Me ex vertelde me een maandje geleden dat hij al een paar keer zelfmoord had geprobeerd te plegen.
En ik zelf had het ook bijna gedaan, paar jaar geleden.
Maar gelukkig nooit echt zien gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 17:56
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
~Chyca~ schreef op 16-03-2003 @ 12:04:

Nee gelukkig nooit meegemaakt
ik ook niet.
Wel toen ik een jaar of 7 was,heeft een leider van mij zelfmoord gepleegd,maar ja,toen was ik daar niet echt bij 'betrokken' of zo.
Oud 20-03-2003, 20:20
miss x
miss x is offline
nooit gezien, wel meegemaakt dat mn beste vriend tot drie keer toe zelfmoord heeft proberen te plegen..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten