Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
NERD - behaviorist tot in z'n kist... |
![]() |
|
Bij mij is mijn muziekstijl, vooral vroeger, massaal bezeken etc. Toen ik naar metallica luisterde bijvoorbeeld, zo'n 5 jaar geleden, zat iedereen in mijn klas metallica af te zeiken
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() toen was je 11... Op de basisschool zeiken ze je zowiezo af.
|
Het effect van iemand muzieksmaak op diens overlevingskansen lijkt me miniem; daarom zal muzieksmaak niet worden opgeslagen in de genen en kan deze dus ook niet aangeboren zijn.
Is het trouwens wel eens voorgekomen dat iemand volledig van smaak is veranderd als gevolg van een hersenbeschadeging oid? Lijkt me interessant ![]()
||
Citaat:
Het staat in mijn genen dat ik rock etc.... leuk vind ![]() Lijkt me niet, zal behoorlijk kut zijn als je wordt geboren met een muzikale voorkeur voor Zuid Papoea-istaanse Volksmuziek... Ken je lang zoeken naar een CD Conclusie: Oneens
|
![]() |
zijn van een site waar ze digitale kunst e.d. hebben....zijn ook erg creatief met emoticons
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
ik vind van niet, ik denk dat het vooral komt door je omgeving.
en hoe meer je zelf in muziek geinterseerd bent hoe meer je naar andere band enzo op zoek gaat. en als je vrienden hebt die hetzelfde doen dan leer je vaneigens via hun ook weer bands komen enzo en een hoop slap gezever, doe maar wat met deze informatie als je wil. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
doordat ze je stijl afzeiken ga je je nog erger tegen ze afzetten en nog extremere muziek luisteren. |
![]() |
|
oneens.
op mn 13e vond ik dancemuziek echt geweldig omdat dat toen de rage was. daarna ben ik me steeds meer gaan 'verdiepen' in de muziek en vond ik nummers uit de 70's en nederlandstalige (geen frans bauer enzo) muziek erg mooi. Dit kan ik nog steeds warderen, maar ook luister ik nu hele veel naar musical en rocknuziek. t is dus echt van alles wat geworden
|
Een aantal aangeboren factoren kunnen denk ik wel invloed hebben op je muzieksmaak. Iemand die van nature agressief is (en dát kan wel) zal waarschijnlijk een andere muzieksmaak ontwikkelen dan iemand die dat absoluut niet is, ook onder dezelfde omstandigheden.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Stellingen suzana | 2 | 11-05-2008 15:39 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
stellingen gothicje | 1 | 25-06-2007 10:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plan strafbaar stellen Holocaust-ontkenning wint steun Relief | 115 | 19-02-2007 10:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Liefde & Relatie |
hoe stel je je op Verwijderd | 22 | 16-08-2002 00:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Stel.. gedichtje ove reen gebeurtenis van laatst.. :( Joyce-b | 7 | 07-01-2002 21:46 |