Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Weet je wel zeker wat het vak informatica inhoudt? bij ons op school is het een heel moeilijk vak, het is niet een beetje internetten en sites bouwen hoor. Je moet van alles over de computer van binnen en heel ingewikkelde dingen kennen. Als ik jou was zou ik biologie1 en economie1 kiezen! economie1 zeker, heb je later volgens mij echt wel aan en kun je meer kanten op! suc6 met je keuze!!
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je nog niet weet of je later iets met economie wilt gaan doen: kies dan economie en wiskunde a2, met a1 kun je de meeste economische studies niet doen! (Kwam ik een paar weken geleden achter... ![]() Ik heb informatica, economie1 en M&O. M&O is veel, saai, en je hebt het nergens voor nodig. Als je zonodig 'iets' met economie wilt, kies dan economie1. Informatica is erg leuk en niet echt moeilijk - behalve als je zoals ik in een jaar twee jaar informatica wilt doen, maar zelfs dan valt het mee. Nouja, dat was het wel. Succes met kiezen! |
![]() |
||
Citaat:
Zit alleen nog steeds te twijfelen of ik wia2 moet nemen of eco1.. Ik moet morgen een profielkeuzeformulier inleveren, en wat je in je vrije deel wilt, maar dat laatste kan je altijd nog veranderen in de loop van het jaar. Dus ik denk dat ik het voorlopig op eco1 hou, denk toch dat ik er beter op scoor dan wia2. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() in de 4e: nog geen filo, 1 uur bio, 1 uur gs, 2 uur ak, 1 uur tekenen... ![]()
|
eehmz....ik zit in havo5...ook met c&m...als bijvakken heb ik m&o en biologie....maar ik vind zelf m&o heel erg moeilijk
![]() informatica lijkt me niet echt nuttig, tenzij je echt ict-er wil worden ofzo...ec2 en meo kun je bij de meeste vervolgopleidingen goed gebruiken...
||
Citaat:
![]() Hoe dan ook, ik kan je economie wel aanraden, aangezien je C&M profiel er echt veelzijdiger op wordt (lees: je kunt meer studies doen). Wiskunde kan ik niet echt iets zinnigs over zeggen, ik heb al moeite met Wa1... Informatica is bij mij op school ook heel erg moeilijk. Aardrijkskunde is heel anders dan in de derde, maar je hebt er niet veel aan omdat er bij mijn weten geen studies zijn waarbij dit vak verplicht is. Maar het is wel geweldig! Kan je niet iemand die in de vijfde zit vragen wat die vakken inhouden? Vaak geven leraren (en dus ook de voorlichting) een heel positief beeld (duh) van hun vak. Maar leerlingen vertellen je eerder de positieve en negatieve kanten ervan. Zo kun je de boeken ook eens bekijken, leuk man!! ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik weet niet wat jij erbij moet nemen natuurlijk, dat ligt aan jouw interesses..
Ik heb ook C&M en heb er biologie 1&2 bij, omdat dat gewoon een leuk vak is ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Ik heb je gewaarschuwd. Ik kwam daar namelijk pas in de vijfde achter. Dat is niet slim. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Profiel keuze C&M gerlynndenhoog | 4 | 08-04-2016 21:43 | |
Algemene schoolzaken |
Vakken bij C&M. Roosje | 39 | 18-09-2006 11:05 | |