Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nou, ik ben wat dat betreft ook een huilenbalk hoor.. ik huil als ik ruzie heb met iemand, als ik iets zielig lees, of een mooi muziek stuk hoor.. dat is soms heel vervelend...
ik heb een keer huilend in de pauze op school gezeten, ik zou niet weten wat er met me aan de hand was, maar ik voelde me gewoon zo zwaar klote en niemand leek dat te begrijpen.. *zucht* ik kon toen echt alleen maar huilen.. *grmbl* das zooo vervelend... dusik snap je precies, alleen, wat doe je ertegen?? |
![]() |
|
Ik heb dit ook altijd..
Als ik heel erg boos ben en ik moet iets echt 'uitvechten' met iemand waarvan ik veel houd dan moet ik altijd huilen ![]() ![]() Ik huil trouwens ook heel gauw, bij zielige muziek, zielige films, als iets me dwarszit enz. ik vind het eigenlijk wel vervelend. Ik moet ook altijd huilen als ik ruzie heb met mijn vriend.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
hej! Heb hier zelf ook erg last van gehad. Bij het minste of geringste barste ik weer uit hoor! Echt gek werd ik ervan. Zat toen totaal niet goed in mijn huid, en vriendinnen wenden er ook al iets aan, helemaal kan toch niet. Maar nu gaat beter met mij en heb ik er veel minder last van! Tuurlijk blijf ik een huilebalk, maar nu is het niet meer zo vervelend. Ik kan vaak wel normaal reageren op situaties. Alleen met lachen blijf ik huilen..:-)..maar dat vind ik op zich ook wel geinig. Maar goed..ik weet natuurlijk niet hoe het met jou precies zit. Zal ook wel iets achter liggen wat je niet goed genoeg verwerkt hebt. Dus mijn advies: laat het allemaal lekker gaan, maar uit op een of andere manier je emoties wel..dan zullen de huilbuien vanzelf minder worden hoor!
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
juh ik herken precies wat je zegt
![]() ![]() Maar tips om het op te lossen.. hmm wist ik het maar ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb er nog es over na zitten denken. Ik denk dat het misschien wel iets heeft te maken met emoties maar wat? Je zou toch denken dat het dan na zo'n lekker heftige huilbui over is, omdat ik het dan heb verwerkt? Maar dat is niet zo...
Dus denk ik nu dat het misschien alleen een lichamelijke reactie is. Dat ik gewoon bij elke emotie maakt niet uit wat tranen in me ogen krijg... Inmiddels gebeurt het minstens een keer per dag. Gister dacht ik eraan hoe erg ik het zou vinden als mijn moeder dood zou zijn ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Huilen Verwijderd | 83 | 25-05-2005 23:29 | |
Liefde & Relatie |
je vriendje voort eerst zien huilen Verwijderd | 92 | 01-12-2004 07:38 | |