Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eerst huilde ik (vrijwel) nooit. Toen een periode heeeel vaak, en toen op een gegeven moment kon ik niet meer huilen. Had alles vastgezet enzow, liet het niet meer toe. Nu een periode waar ik verwerk. Ik huil de laatste tijd vrij vaak. Op school slik ik het in, huil het liefst in mn eentje. Meeste mensen bij mij op school kan het toch weinig schelen en ik heb altijd zo'n gevoel alsof ik dan afhankelijk ben van anderen, als ik huil..
Tja..Tis maar wazig.. |
![]() |
|
Huilen doe ik zelden.
En als ik het al doe dan doe ik dat waar niemand bij is, ben niet zo goed in emoties tonen in het bijzijn van anderen, plus dat ik vind dat het ze geen zak aangaat waar ik allemaal mee zit. ik heb ook wel es gehad dat ik op mn kamer zat en dat t zo'n gigantische puinhoop was in mn hoofd, dat ik echt zin had om keihard te gaan janken....maar dat lukte gewoon niet! was echt heel raar, ik zat maar te wachten op die tranen maar dr kwam helemaal nix ![]() ik denk als je een hele tijd al niet gehuild hebt dat je het zeg maar een beetje verleerd bent ofzo K.G. |
![]() |
|
ik huil nooit... bijna nooit, 2 keer echt gehuild met goede reden, maar ik ben echt zo iemand die altijd vrolijk is en alles positief bekijkt. Bij een van die 2 keer huilen heb ik ondertussen ook lopen lachen om mezelf, zo zie je maar
![]() |
![]() |
|
Laatste keer dat ik zat te huilen was toen ik tegen Annemiek moest bekennen dat ik automutileerde.
Ik heb zeker een halfuur gedaan over dat ene zinnetje en daarna nog nooit zo'n boze annemiek meegemaakt.....
|
Ik huil best vaak. Maar dat is ook veranderd sinds mijn ouders bezig zijn te scheiden. Naja... daarvoor was het ook al kut eiglijk... Misschien huilde ik toen wel net zoveel??
Nah... ik weet ook niet hoe vaak ik huil. Nu is het 10 uur geleden. Vanochtend moest ik huilen omdat ik slaaptekort heb en ik had me vanochtend voor de 20e keer dit jaar verslapen ofzo en mn moeder hoorde ik tegen haar nieuwe vriend praten. Ik kon het eventjes niet meer aan waarschijnlijk. Maar daarvoor had ik 4 dagen denk ik niet meer gehuild. Hmmz... Ik vind het in ieder geval echt gek als ik op school zou huilen, want volgens mij kan ik dat niet. Ten eerste vind ik iemand leuk en dan loop je daar met zo'n rood hoofd. Ten tweede gaat iedereen vragen wat er is en ik heb geen zin om mn hele biografie te gaan vertellen. Ten derde begrijpt niemand het. |
![]() |
|
Verwijderd
|
boh, het valt me op dat niemand op school huilt!
ik huil niet weinig en niet veel. vroeger was ik, zoals men dat noemt "een huilebalk". ik jankte echt om alles. toen heb ik een periode gehad dat ik amper kon huilen enzo, alles opkroppen. en nu, tja als ik me klote voel kan ik vrij snel in huilen uitbarstten. en bij praten over problemen enzo, iets dat me goed dwars zit... maar ik huil eigenlijk nooit meer als ik pijn heb, daar moet ik sterk in zijn. op school laat ik me ook wel es gaan. op een klote dag dat ik me klote voel en klote gedachtes heb en dan ook nog met mensen praten of ik moet iets leuks gaan doen of weer es een proefwerk maken dan moek wel es janken. en ja ook wel es puur uit faalangst, als ik een keer wél mijn overhoring of proefwerk heb geleerd ben ik heel bang dat ik toch nog een onvoldoende haal en dan klap ik dicht en dan kan ik wel janken. idd is het gevoel dat je moet huilen maar het komt niet nog wel het allerirritantst |
![]() |
|
Mmz... Ik denk dat het nu niet echt een goed moment is, om juist op zo'n vraag te gaan antwoorden, maar toch...
.... Enkele daagjes geleden heeft mijn vriendje het na 2jaar verkeren uitgemaakt. IK zie em echt doodgraag en ik ben er kapot van. IK denk dat ik nu al ongeveer 5-6keer per dag huil. Snachts word ik zelfs als bijna huilend wakker... Of helemaal in paniek. Op school durf ik ook wel eens beginnen huilen, maar da's meestal omdat iemand dan over een onderwerp begint wat ik op die moment echt niet aan kan. Ik probeer het wel altijd te verbergen, ben er langs een kant beschaamd voor .... ... vroeger huilde ik niet vaak. Ik kon het gewoon niet. Meestal sloeg ik er dan in om het huilen om te zetten in agressie en woede... Maar die tijd is voorbij ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Niet kunnen huilen in het bijzijn van anderen Verwijderd | 16 | 25-09-2005 13:30 | |
Psychologie |
Huilen Verwijderd | 83 | 25-05-2005 23:29 | |
Liefde & Relatie |
je vriendje voort eerst zien huilen Verwijderd | 92 | 01-12-2004 07:38 | |
Psychologie |
Huilen Verwijderd | 13 | 12-09-2003 09:32 | |
Psychologie |
niet kunnen huilen, kwaad, opgeven gothicje | 27 | 17-01-2003 13:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Als ik huil... Secreet | 5 | 25-08-2001 09:57 |