Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2002, 17:37
20marianne12
20marianne12 is offline
Hoe vaak huil je ongeveer? En kan je altijd huilen, wij hadden bijvoorbeeld een meisje op school die echt vaak huilde op school, om van alles en nog wat, gewoon waar leraren en medeleerlingen bij waren. Ik zou dit echt nooit kunnen. Ik huil sowieso niet echt vaak en als ik al huil is het bij iemand waar ik echt om geef, ik zou nooit zomaar bij de hele klas kunnen huilen... wat jij?
Oud 07-11-2002, 18:05
smilegirl
smilegirl is offline
huil niet echt veel....
vroeger liet ik me tranen gewoon stromen..
nu hou ik het 1 en dan huil ikop bed ofso wel...
en ik huil alleen waar mensen bij zijn waar ik van hou...
en als ik huil dan weten die mensen dat het echt mis is...

p.s originele topic

xxx smilegirl
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 18:14
Miss Helena
Miss Helena is offline
Ik heb ook n tijdje gehad dat ik overal huilde, ook op school. Had t heel moeilijk enzo, maar schaamde me rot. Heb op een gegeven moment de knop omgezet, en huil bijna nooit meer... Ik kan t niet meer.
Oud 07-11-2002, 19:00
Snoopytje_8787
Snoopytje_8787 is offline
Ik huil de laatste tijd best vaak, zit ook niet echt lekker in m'n vel. Ik huil wel thuis, want op school is er toch niemand die het begrijpt. Thuis kun je zoveel huilen als je wilt, zonder dat iemand het merkt, hoef je je dus ook niet te schamen.
Oud 07-11-2002, 19:11
BlackMystery
BlackMystery is offline
ik huil niet veel
kan het eigenlijk niet eccht meer
maar als ik huil dan betekend het dat ik er echt doorzit
dan kan het me ook niet schelen wie me ziet,
laatste keren dat ik weet is in school en nen keer op cafe terwijl ik me een persoon of tien was
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 19:34
Quiana
Quiana is offline
Nouja, overal huilen kan ik niet,
heb er al moeite mee om te kunnen
huilen als ik alleen ben..
De laatste tijd ging dat wel wat beter,
kon meer huilen, gevoelens uiten.
Nu gaat dat weer wat minder,
mja..
Oud 08-11-2002, 17:21
Toet0r
Toet0r is offline
tja...iig bij films vaak maar anders gewoon als k het gewoon ff kwijt wil of als me iets niet lekker zit, maar op school nooit
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 18:36
Wilmy
Wilmy is offline
Ligt eraan in wat voor bui ik ben, rond ongesteld zijn kan ik echt overal om huilen, echt niet normaal, om de simpelste film, om een stomme opmerking van iemand, om een slecht cijfer.

Ik huil normaal gesproken alleen als ik me bijv. alleen voel en als ik erover na ga denken wat voor blunders ik allemaal maak op een dag, dan vind ik mezelf zo stom dat ik ga huilen, of als er sterfgevallen zijn.

Ik huil meestal niet waar iemand bij is, alleen bij sterfgevallen maakt het me niet uit, en bij andere dingen alleen bij goede vriendinnen, anders loop ik altijd weg, wil altijd in mijn eentje zijn als ik moet huilen of bij heeeeele goede bekenden.
Oud 08-11-2002, 19:15
wicce
wicce is offline
ik huil eiglek alleen bij films en als ik ruzie heb met men moeder.
Oud 08-11-2002, 19:42
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik huil echt heel vaak. niet leuk. om de kleinste dingen al, als iemand me in mn gezicht zegt wat er fout aan me is, dan kan ik al in janken uitbarsten, maar dan hou ik het zoveel mogelijk in. Als ik dan in mijn eentje ben, ga ik wel huilen. Vaak vind ik het helemaal niet erg, eigenlijk vind ik het juist wel fijn Op de een of andere manier kan ik er gelukkiger van worden. Maar soms is het ook wel irritant als je om elke situatie tranen in mijn ogen krijg, want ik ben niet echt jong meer ofzo.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 20:19
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
ik huil echt heel vaak, naja eigenlijk alleen als dr wat mis is. en echt nooit op school of waar mensen bij zijn. k heb 1 keer bij iemand gehuild en dat was omdat ik in elkaar werd geslagen waar een vriendin bij was door mn broer... k zit wel altijd met helemaal rode ogen enzo maar k jhou me altijd in tot k op mn kamer zit. k moet altijd janken om die kleine dingetjes, niet de grote.. k kan al gewoon al janken als k mn zin niet kr5ijg. naja niet op die manier, maar tis gewoon zwaar irritant als je broer je bij de tv wegjaagd en je werrot scheld om nix.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 21:37
?OWAN!
?OWAN! is offline
Ik huil de laatste tijd opmerkelijk veel.......
misschien omdat pas nu mijn emoties loskomen.....ben gestopt met blowen en ga naar een psych....mijn onderkomen lekt...(boot)
Zit er een beetje doorheen. Huil nu bijna meerdere malen per week......schaam me er erg genoeg ook voor
Oud 10-11-2002, 10:41
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik heb de laatste tijd erg veel last van "emotionele uitbarstingen", om t zo maar even te noemen..

Ik wil trouwens wel vaak huilen, maar de tranen willen niet.. das echt een kutgevoel..
Oud 10-11-2002, 10:42
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
?OWAN! schreef:
Ik huil de laatste tijd opmerkelijk veel.......
misschien omdat pas nu mijn emoties loskomen.....ben gestopt met blowen en ga naar een psych....mijn onderkomen lekt...(boot)
Zit er een beetje doorheen. Huil nu bijna meerdere malen per week......schaam me er erg genoeg ook voor

Moet je je niet voor schamen..

Dan ga je je emoties opkroppen, en wordt het op den duur alleen maar erger..
Oud 10-11-2002, 11:56
a girl
a girl is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Ik huil echt heel vaak. niet leuk. om de kleinste dingen al, als iemand me in mn gezicht zegt wat er fout aan me is, dan kan ik al in janken uitbarsten, maar dan hou ik het zoveel mogelijk in. Als ik dan in mijn eentje ben, ga ik wel huilen. Vaak vind ik het helemaal niet erg, eigenlijk vind ik het juist wel fijn Op de een of andere manier kan ik er gelukkiger van worden. Maar soms is het ook wel irritant als je om elke situatie tranen in mijn ogen krijg, want ik ben niet echt jong meer ofzo.
compleet hetzelfde bij mij
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 12:19
Verwijderd
Eerst huilde ik (vrijwel) nooit. Toen een periode heeeel vaak, en toen op een gegeven moment kon ik niet meer huilen. Had alles vastgezet enzow, liet het niet meer toe. Nu een periode waar ik verwerk. Ik huil de laatste tijd vrij vaak. Op school slik ik het in, huil het liefst in mn eentje. Meeste mensen bij mij op school kan het toch weinig schelen en ik heb altijd zo'n gevoel alsof ik dan afhankelijk ben van anderen, als ik huil..

Tja..Tis maar wazig..
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef:
Ik wil trouwens wel vaak huilen, maar de tranen willen niet.. das echt een kutgevoel..

Dat is waar! Als je je kut genoeg voelt om te huilen maar het lukt maar niet.. Das echt irritant!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 12:25
light fighter
light fighter is offline
ik huil alleen in bed. om dingen die me zijn overkomen. de laatste keer dat ik op school heb gehuild is keer bij de counselor twee jaar geleden
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 15:11
kaatje in da house
kaatje in da house is offline
Huilen doe ik zelden.
En als ik het al doe dan doe ik dat waar niemand bij is, ben niet zo goed in emoties tonen in het bijzijn van anderen, plus dat ik vind dat het ze geen zak aangaat waar ik allemaal mee zit.
ik heb ook wel es gehad dat ik op mn kamer zat en dat t zo'n gigantische puinhoop was in mn hoofd, dat ik echt zin had om keihard te gaan janken....maar dat lukte gewoon niet! was echt heel raar, ik zat maar te wachten op die tranen maar dr kwam helemaal nix
ik denk als je een hele tijd al niet gehuild hebt dat je het zeg maar een beetje verleerd bent ofzo

K.G.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 15:34
Denise84
Denise84 is offline
ik huil niet vaak, maar als ik echt ergens mee kan ik het wel en doe ik het ook.
Oud 11-11-2002, 17:27
TranceGirl
TranceGirl is offline
ik huil best wel vaak...maar dat komt omdat ik mij de dingen ook erg veel en vaak aantrek... ben een heel gevoelig persoontje...dus ik kan snel om veel dingen huilen...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 18:06
mood indigow
mood indigow is offline
ik huil niet zowvaak.. ik haat het.. ik haat mezelf als ik huil.

ik huil alleen af en toe bij mensen waarvan ik huil. maar das maar af en toe..

ik ben oowk wel slecht in huilen..

krijg wel regelmatig zown jankgevoel..

maarjaw
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 21:37
Screenager
Screenager is offline
Nooit.. laatste keer minimaal jaar of 5 terug denk ik heb het verleerd ofzow
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 22:23
Verwijderd
mwah zo'n beetje 6 van de 10 nachten huil ik... overdag nooit (behalve de dag dat ik wegga bij mijn vriend, dan komen er wel eens traantjes)
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 09:22
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Ik kan het bijna nooit.
Oud 12-11-2002, 16:50
Jamiroquai
Jamiroquai is offline
ik huil nooit... bijna nooit, 2 keer echt gehuild met goede reden, maar ik ben echt zo iemand die altijd vrolijk is en alles positief bekijkt. Bij een van die 2 keer huilen heb ik ondertussen ook lopen lachen om mezelf, zo zie je maar Owjah, kheb vast wel vroeger toen ik nog heel klein was gehuild als ik viel..maar dat telt nie vind ik (en een vliegje in je oog op de fiets telt ook niet!)
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 17:27
Medea
Medea is offline
ik kan ook niet echt huilen,
deze middag voelde ik me echt verschrikkelijk en der kwamen geen tranen uit. meestal heb ik er eigenlijk muziek voor nodig.
vooral 'Verdronken Vlinder' heeft bij mij een enorme uitwerking, dan kan ik het niet houden, maar verder...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 17:38
MazeMouse
MazeMouse is offline
Laatste keer dat ik zat te huilen was toen ik tegen Annemiek moest bekennen dat ik automutileerde.
Ik heb zeker een halfuur gedaan over dat ene zinnetje en daarna nog nooit zo'n boze annemiek meegemaakt.....
Oud 12-11-2002, 17:57
K-Cobain
K-Cobain is offline
Ik huil best vaak. Maar dat is ook veranderd sinds mijn ouders bezig zijn te scheiden. Naja... daarvoor was het ook al kut eiglijk... Misschien huilde ik toen wel net zoveel??
Nah... ik weet ook niet hoe vaak ik huil. Nu is het 10 uur geleden. Vanochtend moest ik huilen omdat ik slaaptekort heb en ik had me vanochtend voor de 20e keer dit jaar verslapen ofzo en mn moeder hoorde ik tegen haar nieuwe vriend praten. Ik kon het eventjes niet meer aan waarschijnlijk. Maar daarvoor had ik 4 dagen denk ik niet meer gehuild.
Hmmz... Ik vind het in ieder geval echt gek als ik op school zou huilen, want volgens mij kan ik dat niet. Ten eerste vind ik iemand leuk en dan loop je daar met zo'n rood hoofd. Ten tweede gaat iedereen vragen wat er is en ik heb geen zin om mn hele biografie te gaan vertellen. Ten derde begrijpt niemand het.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 18:41
Verwijderd
boh, het valt me op dat niemand op school huilt!
ik huil niet weinig en niet veel. vroeger was ik, zoals men dat noemt "een huilebalk". ik jankte echt om alles. toen heb ik een periode gehad dat ik amper kon huilen enzo, alles opkroppen. en nu, tja als ik me klote voel kan ik vrij snel in huilen uitbarstten. en bij praten over problemen enzo, iets dat me goed dwars zit... maar ik huil eigenlijk nooit meer als ik pijn heb, daar moet ik sterk in zijn. op school laat ik me ook wel es gaan. op een klote dag dat ik me klote voel en klote gedachtes heb en dan ook nog met mensen praten of ik moet iets leuks gaan doen of weer es een proefwerk maken dan moek wel es janken. en ja ook wel es puur uit faalangst, als ik een keer wél mijn overhoring of proefwerk heb geleerd ben ik heel bang dat ik toch nog een onvoldoende haal en dan klap ik dicht en dan kan ik wel janken.
idd is het gevoel dat je moet huilen maar het komt niet nog wel het allerirritantst
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 19:03
Saartje*
Saartje* is offline
Mmz... Ik denk dat het nu niet echt een goed moment is, om juist op zo'n vraag te gaan antwoorden, maar toch...
.... Enkele daagjes geleden heeft mijn vriendje het na 2jaar verkeren uitgemaakt. IK zie em echt doodgraag en ik ben er kapot van. IK denk dat ik nu al ongeveer 5-6keer per dag huil. Snachts word ik zelfs als bijna huilend wakker... Of helemaal in paniek. Op school durf ik ook wel eens beginnen huilen, maar da's meestal omdat iemand dan over een onderwerp begint wat ik op die moment echt niet aan kan. Ik probeer het wel altijd te verbergen, ben er langs een kant beschaamd voor ....

... vroeger huilde ik niet vaak. Ik kon het gewoon niet. Meestal sloeg ik er dan in om het huilen om te zetten in agressie en woede... Maar die tijd is voorbij
Reageren

Regels voor berichten