Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2003, 22:38
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Ons eindfeest heeft als thema carribean. Ik wil graag wel origineel gaan dus niet met een rietje rokje en bloemenslinger om m´n nek. Maar hoe dan wel?

Aangezien ik geen zo´n creatief brein bezit hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.
Oud 14-04-2003, 12:04
Verwijderd
In bikini gaan..
Zullen de jongens vast op prijs stellen..
Oud 14-04-2003, 13:32
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Heej, dat eindthema hebben wij ook
Tis dat je in de buurt van Roosendaal woont, anders had ik nog gedacht dat je hier op school zat
Oud 14-04-2003, 16:54
miss_sunshinegirl
Weet jij al hoe je gaat??
Oud 14-04-2003, 20:09
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Euhm, ik heb zon hawaii-ketting met van die bloemetjes, die doe ik om. Verder heb ik nog ergens op zolder zon hula-rokje liggen (van carnaval lang geleden)...Ik moet er dan alleen nog iets van een truitje op zien te vinden. Om alleen in mn bikini te gaan vind ik iets tè. (Ik doe 'm er wel onder omdat we toch een soort van zwembad er hebben staan, maar niet alléén mn bikini)
Jij misschien nog ideetjes?
Oud 15-04-2003, 09:28
Ellennnn
Ellennnn is offline
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef op 14-04-2003 @ 21:09:
Euhm, ik heb zon hawaii-ketting met van die bloemetjes, die doe ik om. Verder heb ik nog ergens op zolder zon hula-rokje liggen (van carnaval lang geleden)...Ik moet er dan alleen nog iets van een truitje op zien te vinden. Om alleen in mn bikini te gaan vind ik iets tè. (Ik doe 'm er wel onder omdat we toch een soort van zwembad er hebben staan, maar niet alléén mn bikini)
Jij misschien nog ideetjes?
JUUDS?!? IS DAT AL ECHT ZEKER DAN??? Man dat is echt afgezaagd, was twee jaar geleden ook al.... maar ja
Oud 15-04-2003, 10:13
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
Ellennnn schreef op 15-04-2003 @ 10:28:
JUUDS?!? IS DAT AL ECHT ZEKER DAN??? Man dat is echt afgezaagd, was twee jaar geleden ook al.... maar ja
Mjah, kweet ut. Anne zei gister dat het bijna helemaal zeker was dat het carribean zou worden Tis wel een btje afgezaagd jah, te voor de hand liggend
Oud 15-04-2003, 10:17
SuperSanne
SuperSanne is offline
wat dacht ven van palmbomen, zand in de aula storten (als de congiërges tegensputteren deg je gewoon dat de vloer toch wel eens opnieuw geschuurd mocht worden), en carribisch eten.
Oud 15-04-2003, 10:52
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 15-04-2003 @ 11:17:
wat dacht ven van palmbomen, zand in de aula storten (als de congiërges tegensputteren deg je gewoon dat de vloer toch wel eens opnieuw geschuurd mocht worden), en carribisch eten.
Dat zand vinden ze NOOIT goed
Waar haal je (opblaasbare) palmbomen vandaan?
En wat bedoel je precies met Carribisch eten?
Oud 15-04-2003, 11:22
Ellennnn
Ellennnn is offline
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef op 15-04-2003 @ 11:52:
Dat zand vinden ze NOOIT goed
Waar haal je (opblaasbare) palmbomen vandaan?
En wat bedoel je precies met Carribisch eten?
haha ik zie meneer Kolkman al schreeuwend door de kelder heen rennen omdat er zoveel zand ligt

die palmbomen kunnen we met mooi weer ook gewoon echt huren bij europatuin ofzo en die dan op het sportveld planten en een strand kun je ook op de parkeerplaats maken
Oud 15-04-2003, 12:43
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ons thema is 'onderwaterwereld'... heeft iemand daar nog leuke tips voor (voor de kleren en shit).
Ik ga niet als zeemeermin, of Botje, of Sebastiaan

xxx Kronkel
Oud 15-04-2003, 15:52
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef op 15-04-2003 @ 13:43:
Ons thema is 'onderwaterwereld'... heeft iemand daar nog leuke tips voor (voor de kleren en shit).

xxx Kronkel
Euh... verf jezelf helemaal groen (zeewier)? of beplak een stel oude kleren met schelpen?
Oud 18-04-2003, 20:55
miss_sunshinegirl
Citaat:
Kronkeltje schreef op 15-04-2003 @ 13:43:

xxx Kronkel
Zeester, van karton van die maken voor op je armen en benen en paar op je hoofd ofzo.

Regels voor berichten