Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, de zombies waren ook best wel geinig, vooral zo´n gast die je als 1 van de eersten ziet met dat halve gezicht. Of bij dat ondergelopen kantoor waarbij die vrouw opeens de ogen open doet. Je weet al ver van te voren dat ze dat gaat doen, maar het gaat zo snel dat je toch wel schrikt.
|
![]() |
|
Een paar sterke scenes.
Voor de rest niets bijzonders..... Aanvankelijk zou regisseur George Romero (Dawn of the Dead) voor Resident Evil het script en de regie verzorgen maar vanwege creatieve meningsverschillen verliet hij de productie. Als hij de film toch had geregisseerd zou naar mijn mening alles er anders uit hebben gezien.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Met "er anders uit hebben gezien" bedoel ik dat de film veel beter had kunnen zijn. Lijkt me logisch....
||
Citaat:
dat vind ik et enigste leuke stukje. Maar ik vind et in GhostShip veeeeel beter met dat touw door al die mensen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
aanrader literair boek Jessikaas | 31 | 13-05-2008 14:14 | |
Drugs & Alcohol |
(vraag) iemand nog aanraders? My Info | 14 | 24-08-2003 12:56 | |
Muziek |
aanraders Hiphop? -geen gansta-nelly-50cent-bonethugs- Tricks' | 103 | 22-06-2003 10:39 | |
Psychologie |
Aanrader! iamre18 | 4 | 16-03-2003 12:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Aanraders luckyleo | 9 | 27-12-2002 23:24 | |
Software & Hardware |
koptelefoon, aanraders? BendeBen | 15 | 13-10-2002 15:56 |