Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben voor mn gevoel erg mezelf...Erg backstage dus! Ik heb niet echt een reden om een masker op te zetten want dat hoort bij frontstage....Ik voel me bij familie en vrienden gewoon lekker op m'n gemak! Zelfs op school gedraag ik me nie echt anders ofzo...Jah ik ben leerling en zal me aan bepaalde 'leerlingregels' moeten houden maar dat zegt niet dat ik me heel anders gedraag....
|
![]() |
Ik denk zelf:
Backstage bij vertrouwde mensen, frontstage bij niet vertrouwde. Misschien zit het ook in de acceptatie van de persoon. Als je je (bijvoorbeeld) op je werk gedraagd 'alsof je thuis bent' (bijvoorbeeld iedereen aanspreken met je, praten over gevoelens...) zul je niet geaccepteerd worden met deze 'rol', thuis is dit wel het geval.. Just my 5 cents ![]() Theo |
![]() |
|
![]() |
ik ben vrijwel altijd front stage, ik ben alleen backstage bij echt goede vrienden en mn vriend..
ik kan heel erg gezellig en spontaan overkomen soms, maar ik ben daar vaak niet echt oprecht in, maar als ik altijd stil zou zijn gaan mensen zich afvragen of er iets met mij is en dat vind ik irritant want dan gaan ze zich met me bemoeien. |
![]() |
|
dit vind ik echt een leuke vraag!!!!
goed, frontstage ben ik bij vreemden, mensen die ik niet zo goed ken, of mensen die ik helemaal niet mag. Dat laatste is misschien raar, maar dat komt, als ik iemand helemaal niet mag zou ik diegene het liefste even uitschelden, dat doe ik niet ![]() backstage ben ik bij goede vrienden, als ik helemaal alleen ben (duh! ![]() xxx-jes wendy
|
![]() |
hum eigenlijk bijna altijd front stage...
ik praat niet makkelijk over mijn gevoelens en vertel niet van alles wat er gebeurd is (vaak schaam ik me voor van alles) maar dat wil niet zeggen dat ik bij alles front stage speel bij sommige dingen kom ik bij vertrouwde mensen wel eerlijk naar voor, als ik verliefd ben ofzo
||
Citaat:
![]() ![]() Ach ja hoort erbij he ikke: Frontstage: op school, sport, evt werk, vrienden, thuis, over laatste 2 ben ik niet echt bepaald happy over ![]() tuurlijk schemert er wel door hoe je backstage zou zijn soms Backstage: Forums, msn, (beetje teveel misschien) (maar ook niet altijd)
Laatst gewijzigd op 31-03-2003 om 21:08. |
![]() |
||
Citaat:
|
Volgens mij heb ik ee hele tijd in alle situaties een front stage gedrag vertoont, tot ik op een gegeven monent volledig door het lint ging.
Ik denk dat de ideale situatie is dat je thuis en in je vriendenkring je een back stage situatie hebt en dat je daar buiten in meer of mindere mate een front stage situatie hebt. Maar "ideaal" is moeilijk te realiseren zelfs thuis of onder vrienden.
|
|