Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2003, 20:49
BARON
BARON is offline
Hé beste mensen,

Vandaag kwam ik tot een onaangename ontdekking; bij mijn MSN en Hotmail kon ik me iedere keer niet aanmelden. Het probleem bleek de hele tijd bij het wachtwoord te liggen. Ik dus mijn wachtwoord aanpassen, maar 's avonds was het weer raak. Weer mijn wachtwoord verandert, maar nog geen half uur later weer problemen. Toen ik daarna op hotmail kwam bleek dat er gesnuffeld was in mijn hotmail en dat men getracht had een bericht te verzenden naar iemand, die ik wel ken maar niet in mijn lijst van contactpersonen heb staan, echter wel in m'n msn lijst (nu weet ik toevallig dat deze persoon last heeft van een stalker, en dit kan een poging zijn om via mijn adres dat adres te bemachtigen) Enfin, om een lang verhaal kort te maken; ik heb last van een hacker of hoe je zo iemand ook noemt. Ik heb mijn geheime vraag verandert (wat heel veel moeite kostte, het leek erop dat men er alles aan deed om dat tegen te houden). Een virus lijkt mij in ieder geval uitgesloten; ik heb hier een paar wizkids in mijn huis die alles van virusscanners weten. Maar in het geval van een hacker wil ik toch even jullie raadplegen, hoe meer ik weet hoe je zo'n ziek persoon kan stoppen, hoe beter! Dus mijn vraag aan jullie: wat is de beste methode om deze psychopatische naarling te stoppen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2003, 21:21
Martin
Martin is offline
Heb je al een firewall?

Verander de geheime vraag eens naar iets onzinnigs:

Vraag: Hoe oud ben je?
Antwoord: Hufter

(of iets van die strekking )
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 22:08
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Martin schreef op 25-03-2003 @ 22:21:
Heb je al een firewall?

Ik heb een betere

Vraag: (maakt niet uit wat)
Antwoord: hufterblablafdsghdgdsfgkjesnjngjnsd4njfdng

Zoiets, als je dat doet... Kunne ze nooit rade ofzo.. Heb ik zelf ook.. En het is slim om je password af en toe te wijziggen... Na een maandje of 2 a 3. Loop je minder kans om gehackt te kunne worde.. En die vraag.. Echt.. Pak zo'n soort antwoord Ik ben nog nooit gehackt...(Afkloppe) En ik heb mijn mail adres al een aantal jaar..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 00:35
BARON
BARON is offline
Citaat:
Martin schreef op 25-03-2003 @ 22:21:
Heb je al een firewall?

Heb ik gedaan; tot nu toe werkt het.

Neemt niet weg dat ik de bastard ga aanpakken
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 01:01
dystopia
dystopia is offline
Firewall installeren
Oud 26-03-2003, 07:26
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 25-03-2003 @ 23:08:
Ik heb een betere

Vraag: (maakt niet uit wat)
Antwoord: hufterblablafdsghdgdsfgkjesnjngjnsd4njfdng
en weet je hoeveel mensen in de problemen komen met hun email als dan hun passwoord door iemand anders misbruikt wordt?
Oud 26-03-2003, 10:24
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
WolterB schreef op 26-03-2003 @ 08:26:
en weet je hoeveel mensen in de problemen komen met hun email als dan hun passwoord door iemand anders misbruikt wordt?
Hoezo in de probleme? Als je et over et antwoord van de geheime vraag hebt.. Erg simpel, vraag en antwoord in een klatblokje zette en opslaan.. Iemand misbruikt je password? Dan heb je zoiezo niet veel aan die vraag, tenzij die hacker/rader het password nog niet heeft veranderd. En al zou hij/zij het hebbe verandert, kun je nog altyd aan hotmail vrage of ze je Password cleanen...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 10:37
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 26-03-2003 @ 11:24:
En al zou hij/zij het hebbe verandert, kun je nog altyd aan hotmail vrage of ze je Password cleanen...
Hoe/waar doe je dat?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 12:56
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 26-03-2003 @ 11:37:
Hoe/waar doe je dat?
Ik kan dat zo gauw ffetjes niet vinde, ask et tegekom zet ik et hier neer.. Maar et is er wel want ik heb et allis gedaan... Anyway, der is ook nog iets anderz waar je je problemen kunt melde en je wachtwoord kunt verandere, check de volgende link: Problemen met Hotmail
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 14:42
pimomes1987
pimomes1987 is offline
Ik zou je afraden hotmail te nemen! Die servers van Microsoft lekken als een gek en je wordt helemaal volgespamd met allerlei rommel. Bovendien; heb je toevallig ns een bestandje via msn gekregen en geopend? T kan een keylogger zijn. Die stuurt om t kwartier info (je password,waar je gesurfd hebt etc.) naar die naarling van een hacker die je de tool gestuurd heeft.
Neem tog lekker een account bij 12move ofzo en beheer tvanuit outlook express en je bespaart je een hoop ellende!
Oud 26-03-2003, 15:31
Verwijderd
Citaat:
pimomes1987 schreef op 26-03-2003 @ 15:42:
Ik zou je afraden hotmail te nemen! Die servers van Microsoft lekken als een gek en je wordt helemaal volgespamd met allerlei rommel. Bovendien; heb je toevallig ns een bestandje via msn gekregen en geopend? T kan een keylogger zijn. Die stuurt om t kwartier info (je password,waar je gesurfd hebt etc.) naar die naarling van een hacker die je de tool gestuurd heeft.
Neem tog lekker een account bij 12move ofzo en beheer tvanuit outlook express en je bespaart je een hoop ellende!
Outlook is lekker wil je zeggen? Elk leuk virusje dat wordt rondgestuurd is gericht op Outlook. Kan je beter Eudora of Calypso nemen
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 22:18
Purgatori
Purgatori is offline
Die troep is allemaal gaar Iedereen moet hier eens checke: Searchalot
Een hele goeie (die ik zelf ook gebruik) is: Mail.com Daar kun je ook nog wat leuke domein naampjes achter je @ zette
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 22:52
twim
twim is offline
Tot nu toe kan ik in(met de cookie van diegene) iedereen's Hotmail, Lycos, Yahoo en Excite email adres komen.

Helaas heb ik het lekje in het systeem niet zelf gevonden
Maar door middel van een simpel script en de cookie kun je overal inkomen.

En de enige die tot nu toe dat lek heeft gedicht is Hotmail.
Maar daar is alweer een nieuw lek gevonden.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 07:42
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Neophyte schreef op 26-03-2003 @ 23:52:
Tot nu toe kan ik in(met de cookie van diegene) iedereen's Hotmail, Lycos, Yahoo en Excite email adres komen.

Helaas heb ik het lekje in het systeem niet zelf gevonden
Maar door middel van een simpel script en de cookie kun je overal inkomen.

En de enige die tot nu toe dat lek heeft gedicht is Hotmail.
Maar daar is alweer een nieuw lek gevonden.
Vertel me die lek is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten