Advertentie | |
|
![]() |
|
Niet meteen negatief gaan denken. Omdat jullie nu meer dan een jaar een relatie hebben, kan het ook zijn dat ze wat meer tijd voor zichzelf wil. Ik denk dat het logisch is dat jullie ook dingen voor jezelf doen. Ik moet wel toegeven: als ze nix meer met je samen wil doen en alleen maar dingen voor zichzelf wil doen... dan zit het niet zo goed...
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
ach.....ze is nog jong. JE kan niet verwachten dat ze alleen aan jou denkt.
Ze wil ook graag met haar vriendinnen stappen en gek doen en weet ik wat allemaal. Gewoon lekker genieten van de levensfase waar je nu in zit. Zou jij ook moeten doen ![]() En idd.....zoals al gezegd is. Hoe moeten wij nou in vredes naam weten wat er met je vriendin aan de hand is. JE hebt al een jaar een relatie. Dan heb je vast wel vaker je mond open getrokken. Vraag het gewoon aan haar. JE moet toch gewoon kunnen zeggen wat je dwars zit ![]()
||
![]() |
Citaat:
Misschien vaag, maar hoop dat het helpt
|
Ik snap niet zo goed waarom iedereen gelijk helemaal in n dip zit, als zijn/haar vriend/vriendin n xtje anders dan anders doet. Praat er gewoon over. Vraag haar, waarom ze, in jouw ogen, vreemd doet. Ik wil niet zeggen dat je je zwaar aanstelt ofzo, maar je maakt t jezelf niet gemakkelijk als jij meteen twijfelt, laat staan hoe t dan voor haar moet zijn.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
What do you do when you're down? kleinedraak | 9 | 18-04-2004 20:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Where do we go from here kaleidoscope | 3 | 18-11-2001 18:51 | |
ARTistiek |