Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Meisje, denk nou toch eens aan jezelf... Vraag je nou eens af: ik ga mezelf snijden, maar wat schiet ik er eigenlijk mee op? Ik heb je antwoord wel: HELEMAAL GEEN FLIKKER!!! En wat Da Girl zei heb ik je ook al vaker verteld, als het je allemaal te veel wordt en je wil naar je mes grijpen, grijp dan aub naar de telefoon of een buskaart! No matter what time of night. Je weet dat mijn telefoon dag en nacht aan staat, en desnoods bel ik je terug. Boeit me niet. En ik ga je niet op mijn knietjes lopen smeken of je het asjeblieft niet meer wil doen. Die aanpak heb ik al geprobeerd, heeft dus duidelijk geen reet geholpen. Het is jou leven, heb ik niks over te zeggen verder, maar het enige wat ik wel van je vraag: zoek hulp. Die klote psychiater schiet duidelijk niks op. Zoek iemand anders waar je goed mee op kan schieten en waar je mee kan praten die je ook nog degelijk advies kan geven wat te doen. Dit kan niet langer doorgaan zo. Het gaat nog een keer helemaal fout. En ik weet zeker dat je dat ook niet wil. Dus alsjeblieft, smijt dat mes uit het raam, smelt em om tot een bal of whatever, maar hou em niet daar waar ie is. Je doet niet alleen jezelf er pijn mee, maar mij ook en Pieta ook en je andere goede vriendinnen ook. Zeg nou zelf: wil je dat? Wij willen gewoon niet dat je iets overkomt oke? Wees aub voorzichtig. Zo gauw ik de kans krijg bel ik je. Misschien zelfs vannavond nog wel. En stop aub met zulke rare uitspraken maken. Dit leven is niet de realitijd.Het leven is wat je er zelf van maakt. Je creeert je eigen leven. Als je je leven zo kan creeeren dat je pijn wil, kan je ook een omslag maken en je leven maken zoals je het eigenlijk wil. Vol liefde, vertrouwen en geluk. Hou je leven en de realitijd appart van elkaar en dan kan je alles wat je wil. ALLES! Denk hierover na, leer ervan. Love me
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Kort verhaal.] Mirror. mepsteen | 0 | 28-12-2011 16:05 | |
De Kantine |
goeie moppen Eye of Sauron | 271 | 16-06-2011 00:24 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Uitleg over het geweld van God die liefde is in het Oude testament KingOfGod | 178 | 11-12-2005 11:53 |