Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2001, 18:24
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
I don't know what to do anymore
I'm starting to feel dark again
I'm not afraid to use my knife
I lost it but I found it back
I know I promised not to cut anymore
But it's so fucking difficult
And I'm not afraid to use it

I want to feel happy
Can someone cheer me up
I want to feel warm and lucky
Please let someone turn me up

My knife is laying near me
I want to feel pain, I know I deserve it
Feel pain is my punishment
For being such a big slut
And coming into this world
While I don't belong here

I want to feel happy
Can someone cheer me up

Another depression, a new scar
I promised not to cut anymore
But it's so fucking difficult
I've almost given up on myself
I want to feel my knife
I promised not to do anymore
But I am not afraid to use it

I want to feel happy
Can someone cheer me up

My knife, it's back
The scars, I did myself
I want to feel the pain again
There's nothing someone can do
And no-one who can help me

I want to feel happy
Can someone cheer me up

~Black Angel~
Oud 20-08-2001, 18:39
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
is dit een oud gedicht, of heb je het pas geschreven!! ik vin het erg mooi!! Heel erg mooi geschreven, maar jammer dat de woorden ervan zo triest zijn. Snij je jezelf echt? waarom dan!! Waavoor denk je dat je gestraft wordt, het is zo fucking zonde als je je leven verpest!! met anorexia of boulimia of dat je jezelf snijd!! Je wilt dat iemand je opvrolijkt!! Zoek iemand die dat doet, aan wie je je verhaal kwijt kunt!! Iemand met wie je goed kunt opschieten en kan vertrouwen!! Het is echt zonde om depressief te zijn!! Je komt er misschien wel uit, maar het zal toch altijd een deel van je leven zijn!! Probeer het niet te ver te laten gaan!!
Sterkte!!

Da Girl
Tnx meis... had ik wel wat aan... Ik heb het idd nog niet zo lang geschreven, OM eerlijk te zijn... Vannacht... Nja, iig, ik snij mezelf niet meer, heb het 3 jaaer lang gedaan en ben er nu iets van anderhalve maand vanaf... Maar 't ios moeilijk om vol te houden...

Kus, Marchje

Oud 20-08-2001, 19:33
Rosie
Rosie is offline
Wow, heel erg mooi. Ik voel me precies zo. Alleen snij ik niet. Nooit gedaan ook niet. Heel erg mooi. Precies zoals ik me voel. Ben blijkbaar niet the only one..
Oud 20-08-2001, 21:41
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
tnx... En Rosie, je bent zeker niet de enige want ik ken nog wel heel veel meer mensen die ook depressief zijn of diepe sombere buien hebben...

Kus, Marchje
Oud 21-08-2001, 01:01
Kore
Kore is offline
soms denk ik weleens dat de enige ereden waarom ik niet meer snij is omdat het meer pijn doet het niet te doen dan wel.

ziek.
Oud 21-08-2001, 14:00
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
~Black~Angel~ schreef:
My knife is laying near me
I want to feel pain, I know I deserve it
Feel pain is my punishment
For being such a big slut
And coming into this world
While I don't belong here
You wouldn't dare!!! (eigenlijk zou je wel durven weet ik) Maar serieus, als je weer gaat beginnen verlies je meer dan je lief is. Dit stukje is alles behalve waar! Je bent een schat van een meid en eigenlijk ben je best wel te goed voor deze wereld. Altijd maar aan anderen denken... Vertel mij maar eens wie tegen jou zegt dat je een slet bent en dat je de pijn verdient. Die gaat namelijk wat beleven...
Meisje, denk nou toch eens aan jezelf...
Vraag je nou eens af: ik ga mezelf snijden, maar wat schiet ik er eigenlijk mee op?
Ik heb je antwoord wel: HELEMAAL GEEN FLIKKER!!!
En wat Da Girl zei heb ik je ook al vaker verteld, als het je allemaal te veel wordt en je wil naar je mes grijpen, grijp dan aub naar de telefoon of een buskaart!
No matter what time of night. Je weet dat mijn telefoon dag en nacht aan staat, en desnoods bel ik je terug. Boeit me niet.
En ik ga je niet op mijn knietjes lopen smeken of je het asjeblieft niet meer wil doen. Die aanpak heb ik al geprobeerd, heeft dus duidelijk geen reet geholpen. Het is jou leven, heb ik niks over te zeggen verder, maar het enige wat ik wel van je vraag: zoek hulp.
Die klote psychiater schiet duidelijk niks op. Zoek iemand anders waar je goed mee op kan schieten en waar je mee kan praten die je ook nog degelijk advies kan geven wat te doen.
Dit kan niet langer doorgaan zo. Het gaat nog een keer helemaal fout. En ik weet zeker dat je dat ook niet wil. Dus alsjeblieft, smijt dat mes uit het raam, smelt em om tot een bal of whatever, maar hou em niet daar waar ie is. Je doet niet alleen jezelf er pijn mee, maar mij ook en Pieta ook en je andere goede vriendinnen ook. Zeg nou zelf: wil je dat?
Wij willen gewoon niet dat je iets overkomt oke? Wees aub voorzichtig. Zo gauw ik de kans krijg bel ik je. Misschien zelfs vannavond nog wel.
En stop aub met zulke rare uitspraken maken. Dit leven is niet de realitijd.Het leven is wat je er zelf van maakt. Je creeert je eigen leven. Als je je leven zo kan creeeren dat je pijn wil, kan je ook een omslag maken en je leven maken zoals je het eigenlijk wil. Vol liefde, vertrouwen en geluk. Hou je leven en de realitijd appart van elkaar en dan kan je alles wat je wil. ALLES!
Denk hierover na, leer ervan.

Love me
Oud 21-08-2001, 20:44
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
.....................
Oud 21-08-2001, 20:46
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
Citaat:
AngelLena schreef:
You wouldn't dare!!! (eigenlijk zou je wel durven weet ik) Maar serieus, als je weer gaat beginnen verlies je meer dan je lief is. Dit stukje is alles behalve waar! Je bent een schat van een meid en eigenlijk ben je best wel te goed voor deze wereld. Altijd maar aan anderen denken... Vertel mij maar eens wie tegen jou zegt dat je een slet bent en dat je de pijn verdient. Die gaat namelijk wat beleven...
Meisje, denk nou toch eens aan jezelf...
Vraag je nou eens af: ik ga mezelf snijden, maar wat schiet ik er eigenlijk mee op?
Ik heb je antwoord wel: HELEMAAL GEEN FLIKKER!!!
En wat Da Girl zei heb ik je ook al vaker verteld, als het je allemaal te veel wordt en je wil naar je mes grijpen, grijp dan aub naar de telefoon of een buskaart!
No matter what time of night. Je weet dat mijn telefoon dag en nacht aan staat, en desnoods bel ik je terug. Boeit me niet.
En ik ga je niet op mijn knietjes lopen smeken of je het asjeblieft niet meer wil doen. Die aanpak heb ik al geprobeerd, heeft dus duidelijk geen reet geholpen. Het is jou leven, heb ik niks over te zeggen verder, maar het enige wat ik wel van je vraag: zoek hulp.
Die klote psychiater schiet duidelijk niks op. Zoek iemand anders waar je goed mee op kan schieten en waar je mee kan praten die je ook nog degelijk advies kan geven wat te doen.
Dit kan niet langer doorgaan zo. Het gaat nog een keer helemaal fout. En ik weet zeker dat je dat ook niet wil. Dus alsjeblieft, smijt dat mes uit het raam, smelt em om tot een bal of whatever, maar hou em niet daar waar ie is. Je doet niet alleen jezelf er pijn mee, maar mij ook en Pieta ook en je andere goede vriendinnen ook. Zeg nou zelf: wil je dat?
Wij willen gewoon niet dat je iets overkomt oke? Wees aub voorzichtig. Zo gauw ik de kans krijg bel ik je. Misschien zelfs vannavond nog wel.
En stop aub met zulke rare uitspraken maken. Dit leven is niet de realitijd.Het leven is wat je er zelf van maakt. Je creeert je eigen leven. Als je je leven zo kan creeeren dat je pijn wil, kan je ook een omslag maken en je leven maken zoals je het eigenlijk wil. Vol liefde, vertrouwen en geluk. Hou je leven en de realitijd appart van elkaar en dan kan je alles wat je wil. ALLES!
Denk hierover na, leer ervan.

Love me
Wat moet ik zonder jullie
Oud 22-08-2001, 10:45
AngelLena
AngelLena is offline
eeeeeuh, leven???
Haha, nee serieus, ik weet ook niet meer wat ik zonder jullie allemaal moet! Love you all!!!
Oud 22-08-2001, 11:28
~Black~Angel~
~Black~Angel~ is offline
Citaat:
AngelLena schreef:
eeeeeuh, leven???
Haha, nee serieus, ik weet ook niet meer wat ik zonder jullie allemaal moet! Love you all!!!
Love you too... Mis jullie

Kus, Marchje
Reageren

Regels voor berichten