Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2002, 15:18
Cat
Cat is offline
Weet er iemandhoe je geesten moet oproepen? Alle informatie hierrond is welkom.

Alvast bedankt!
Advertentie
Oud 26-04-2002, 16:04
Verwijderd
Ervoor zorgen dat je niet meer nuchter bent
Oud 27-04-2002, 17:32
woefke
woefke is offline
nee , maar een vriendin van mij heeft het al eens gedaan in de klas maar ik was er spijtig genoeg niet bij maar het verhaal was heeel eng achteraf !!! ze waren de duivel aan het op roepen ofzoiet ik weeet het niet
Oud 27-04-2002, 17:42
Verwijderd
Ja hoor

Je moet een ouija bord hebben, oftewel een bord waar het alfabet op staat, alle cijfers van 0 tot 9 en 'ja' en 'nee'. Dat plaats je tussen elkaar in, zet een glaasje op de kop op het bord, leg je vingers erop en vraag dingen. Als het goed is en er een geest aanwezig is (), schuift het glaasje 'vanzelf' naar de letters en kan de geest zo dingen zeggen.

Lijkt me duidelijk dat ik niet erin geloof Iedereen roept altijd 'het is zo gevaarlijk, NOOIT doen', maar ik heb het geprobeerd, en rara, er gebeurde geen bal. Je moet het zelf maar proberen, ik denk niet dat er iets gebeurd, er drukt hoogstens iemand tegen het glas aan...

Zo'n ouija bord kun je zelf maken, trouwens.
Oud 27-04-2002, 18:16
watermannetje
watermannetje is offline
voor de 80000x: doe het niet
ik denk niet dat je je er veel van aan zou trekken van de waarschuwingen hier, t zal wel weer voor de kik zijn, maar toch kan je het beter niet doen
sommige mensen zeggen(waar ik absoluut niet in geloof)dat geesten niet 3x kunnen liegen... misschien dat jij er waarde aan hecht
Oud 27-04-2002, 21:18
Janet
Janet is offline
niet te diep in ze verleden graven,dus alleen vragen stelle waar ze ja en/of nee op kunne antwoorden....(zou het zoiezo al niet doen maar goed)
Oud 28-04-2002, 16:50
Android
Android is offline
Meestal kan je ze wel collect-call bereiken, maar anders moet het toch echt met een blikjestelefoon. Trouwens niet te hard roepen, daar houden sommige niet zo van, dan gaan ze je huis overhoop trekken enzo..kijk maar eens naar the poltergeist..
Oud 28-04-2002, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Android schreef:
Meestal kan je ze wel collect-call bereiken, maar anders moet het toch echt met een blikjestelefoon
Oud 28-04-2002, 17:50
Zarya
Zarya is offline
Citaat:
watermannetje schreef:
sommige mensen zeggen(waar ik absoluut niet in geloof)dat geesten niet 3x kunnen liegen... misschien dat jij er waarde aan hecht
??geesten niet drie keer kunnen liegen?x-plain plz..
Oud 28-04-2002, 18:16
crazy_ ella
crazy_ ella is offline
ja dat wilde ik ook weten
wil al jaren een keer geesten oproepen.
me moeder heeft het ook eens gedaan en had nergens last van
Oud 28-04-2002, 20:43
GreenWitchy
GreenWitchy is offline
je moet het zelf maar weten.... maar er zijn volgens mij meer negatieve ervaringen dan positieve.....
het blijft altijd een risico, maar als jij die bereid bent te nemen.....
ik zelf zou het nooit doen, maar dat komt ook omdat ik echt in die dingen geloof... je weet nooit wat je aan het andere eind van je "blikkentelefoon" krijgt.....

*BB*
Oud 28-04-2002, 22:05
Verwijderd
Citaat:
GreenWitchy schreef:
je moet het zelf maar weten.... maar er zijn volgens mij meer negatieve ervaringen dan positieve.....
het blijft altijd een risico, maar als jij die bereid bent te nemen.....
ik zelf zou het nooit doen, maar dat komt ook omdat ik echt in die dingen geloof... je weet nooit wat je aan het andere eind van je "blikkentelefoon" krijgt.....

*BB*
Nee hoor, er zijn helemaal geen ervaringen

Is hier nou *iemand* die het zelf geprobeerd heeft? En niet heeft horen zeggen dat het heeel gevaarlijk is en dat vervolgens maar blijft roepen?
Oud 28-04-2002, 22:09
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Gelukkig ging je daar de fout in...
Oud 28-04-2002, 23:53
Verwijderd
Citaat:
alleen vragen stelle waar ze ja en/of nee op kunne antwoorden
Inderdaad, stel je voor dat ze hele zinnen zouden moeten uitbraken met dat glaasje, dan zou de illusie gelijk verpest worden..

Citaat:
Ze zei niet dat het ook moest wérken

Hm, spreekt elke geest overigens nederlands..?
Oud 29-04-2002, 10:14
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Lijkt me duidelijk dat ik niet erin geloof Iedereen roept altijd 'het is zo gevaarlijk, NOOIT doen', maar ik heb het geprobeerd, en rara, er gebeurde geen bal. Je moet het zelf maar proberen, ik denk niet dat er iets gebeurd, er drukt hoogstens iemand tegen het glas aan...

Citaat:
Ze zei niet dat het ook moest wérken
Nee daardoor gebeurde er gelukkig niks
Oud 29-04-2002, 21:40
never mind
never mind is offline
*lol* erg veel serieuze reacties *ahum*

neej ik heb zelf ook geen id.. meejbe door te pendelen? of gewoon mediteren en wachten tot je een andere energie dan de 'jouwe' voelt..
maarja keb er geen verstand van hè...
ik denk dat je er niet aan moet beginnen. ik heb over een paar negatiefe ervaringen gehoord en je kan er psygisch nogal van in de war raken...
maar als je het toch doen.. succes er mee

blessed be annet
Oud 30-04-2002, 12:38
commodo
commodo is offline
Citaat:
Sithan schreef:

Hoezo???? bedoel je dat 't niet werkt als je er zelf eentje maakt? bij mij namelijk wel. En er is trouwens nix ergs gebeurt, met niemand van ons. enik geloof ook niet in die verhalen dat 't slecht afloopt.
Oud 30-04-2002, 13:23
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
commodo schreef:

Hoezo???? bedoel je dat 't niet werkt als je er zelf eentje maakt? bij mij namelijk wel. En er is trouwens nix ergs gebeurt, met niemand van ons. enik geloof ook niet in die verhalen dat 't slecht afloopt.
Hmmm dat bedoelde ik wel ja, dat is nl menigmaal beweerd...maja beweringen zijn maar bewering... helaas dat het ook zo kan dan ...dat maakt het voor de 'gekken' die het zonodig willen proberen alleen nog maar makkelijker om ongeluk over zich af te roepen...
Oud 30-04-2002, 13:44
Verwijderd
geesten zijn niet lief, en ook koud. Ik veel middeleeuwse boeken staat dat geesten niet 2 kunnnen liegen. Lees bv. Beatrijs
Oud 30-04-2002, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef:

Nee daardoor gebeurde er gelukkig niks

Natuurlijk kun je ze wel zelf maken. Je roept een geest op, je maakt geen magisch ouija bord. Het enige idee van een ouija bord is dat je een manier hebt waarop de 'geest' contact met je neemt. Het maakt geen bal uit welke manier, en je hoeft echt geen heilige of magische dingen te hebben of zo...

magoe, we hebben het natuurlijk weer met zo'n goedgelovig type te maken...
Oud 30-04-2002, 17:13
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Morgan schreef:
magoe, we hebben het natuurlijk weer met zo'n goedgelovig type te maken...
Daar sta ik inderdaad om bekend jah
Oud 01-05-2002, 11:00
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
Peperkorrel schreef:
Hm, spreekt elke geest overigens nederlands..?
Idd, wie zegt dat je geen Griekse geest ofzo tegenkomt?
Dan zit je daar met je bord zonder cyrilische letters...
Oud 01-05-2002, 17:40
Saraï_h
Saraï_h is offline
www.geestenoproepen.nl
Oud 02-05-2002, 09:09
Martijn
Martijn is offline
Nou dan zeg ik ook nog maar een keer: DOE HET NIET!!!! Ook al zouden ze misschien niet komen ddan ga je wel denken dat ze er zijn en dan bij elke keer dat er een raam open staat en er waait iets van tafel krjig jij bekant een hartaanval................
Oud 02-05-2002, 09:15
watermannetje
watermannetje is offline
Citaat:
Sithan schreef:

ik had er zelf een gemaakt en die werkte wel
Advertentie
Oud 02-05-2002, 09:16
watermannetje
watermannetje is offline
Citaat:
ievy schreef:

??geesten niet drie keer kunnen liegen?x-plain plz..
ik zei toch dat ik dat gehoort had en dat ik daarzelf ook niet in geloof
Oud 09-05-2002, 17:06
Dolphie
Dolphie is offline
Ik heb al heel lang een geest willen oproepen, maar omdat iedereen roept dat je het niet moet doen, heb ik het dus ook nooit gedaan. Ik wil het wel, maar door alle rare verhalen die je er over hoort, durf ik niet meer. Vind ik wel jaammer, zou het toch een keer willen doen. Ben benieuwd hoe zoiets in zijn werk gaat, wat gebeurd er nou, wat kan je er van verwachten. Kan iemand niet vertellen hoe het ging toen zij het "echt" deden?
Oud 09-05-2002, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Dolphie schreef:
Ik heb al heel lang een geest willen oproepen, maar omdat iedereen roept dat je het niet moet doen, heb ik het dus ook nooit gedaan. Ik wil het wel, maar door alle rare verhalen die je er over hoort, durf ik niet meer. Vind ik wel jaammer, zou het toch een keer willen doen. Ben benieuwd hoe zoiets in zijn werk gaat, wat gebeurd er nou, wat kan je er van verwachten. Kan iemand niet vertellen hoe het ging toen zij het "echt" deden?
Ja hoor Er gebeurde niets.

Hint: Die rare verhalen die je hoort - urban legends. Broodje aap verhalen. Gehoord van die en die, of een kennis van, of iemand die het echt kan weten...
Advertentie

Regels voor berichten