Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2003, 21:50
MiNiMeNsJe
MiNiMeNsJe is offline
ik heb al zes maanden een relatie en we zouden het nu ook voor de eerste keer willen doen.
als hij mij vingert is er geen probleem, maar hij deed dit altijd met één vinger, nu heeft hij het eens met twee vingers geprobeerd, en dat lukte helemaal niet. het deed zelfs wat pijn en het heeft ook wat gebloed. hij is dan ook meteen gestopt.
nu is mijn vraag: kan ik dan ook wel sex hebben? Zal het dan wel lukken? of zal dat ook niet gaan?
Oud 30-03-2003, 21:55
italianboy
italianboy is offline
het kan zijn dat je onbewust gespannen bent, vooral als hij t met twee vingers probeert.

Waarschijnlijk zal het de eerste keer moeizaam gaan, omdat je nu t idee hebt dat t niet gaat lukken. Hetis dus van belang dat je volledig op je gemakt voelt..

Een lang voorspel lijkt me een goede optie om je geheel te ontspannen.

Succes(raar woord voor zo'n situatie)
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:03
AngelLena
AngelLena is offline
Ik neem aan dat je nog maagd bent? Dan is het zeer waarschijnlijk dat je je onbewust niet helemaal ontspant. Is helemaal geen rampp dat het dan wat pijn doet en bloed. Is meestal zo. Maar ik zou zeggen wat degene boven mij ook al gezegd heeft, lekker lang voorspel houden en gewoon door blijven proberen. Als je er eenmaal doorheen bent, is er niks meer aan de hand.
Oud 30-03-2003, 22:11
MiNiMeNsJe
MiNiMeNsJe is offline
ik ben inderdaad nog maagd.
ze hebben tegen mij ook gezegd dat je de eerste keer beter kunt doordoen, ook al doet het veel pijn en dat het dan de volgende keer minder pijn zal doen omdat je toen hebt doorgedaan. is dat dan eigenlijk waar? of kunt ge dan beter stoppen?
Oud 30-03-2003, 22:17
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
MiNiMeNsJe schreef op 30-03-2003 @ 23:11:
ik ben inderdaad nog maagd.
ze hebben tegen mij ook gezegd dat je de eerste keer beter kunt doordoen, ook al doet het veel pijn en dat het dan de volgende keer minder pijn zal doen omdat je toen hebt doorgedaan. is dat dan eigenlijk waar? of kunt ge dan beter stoppen?
ehmzz als je erg veel pijn hebt lijkt me het niet ech prettig enzo om dat gewoon "door te doen"...
Maarja.. zoals hierboven al gezegd.. je moet zorgen dat je (ook al is dat voor een eerste keer moeilijk) echt helemaal ontspannen bent want anders kan het nogal pijn doen maarja.. dat is makkelijker gezegd dan gedaan..
Oud 30-03-2003, 22:20
AngelLena
AngelLena is offline
Gaan tot waar het prettig is, en de volgende keer weer een stukje verder. Da's het makkelijkste en het prettigste. in 1 keer erdoor gaan kan, maar raad ik je niet aan. Want dan is je eerste keer best wel een hel. Lekker rustig aan doen, niets forceren, en voor je het weet ben je ineens officieel ontmaagd.

Regels voor berichten