![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gebruik van suplementen raad ik af, als je de benodigde hoeveelheid ook door middel van je eten en gezond leven kan krijgen. Dat denk jij, maar ik heb gevallen gehoord van mensen die hiermee in de knoei kwamen. Maar als je elke dag eventje buiten komt en je niet in een voor het buitenlicht afgeschermde omgeving werkt vermoed ik niet dat er iets mis is. Zoals ik zeg, vermoed. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik heb lekker toch buiten gezeten. Niet in bikini maar wel met mn broek opgestroopt
![]() Lekker met mn boeken op schoot en een uiterst vervelende kat. (denk aan overal op kwijlen, je hele arm eraf likken, kopjes geven tot je boeken op de grond vallen en op je schoot proberen te klimmen, wat dus niet kan) |
![]() |
|
tuurlijk kun je nual bruin warden kijk maar eens naar mijn koppie
![]() en dat zonder voedingsuplementen,dieeten of bruin word cremepjes dus ga nu van dit forum af rn in de zon zitten als je bruin wilt worden! da's de enige goeie manier!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb juist een tegenstrijdige theorie. Als de zon lager staat, dan is deze verder van je verwijderd. Door de spreiding van de straling zal er minder straling jouw bereiken waardoor de bruining ook minder snel verloopt. Als je als theorie hebt dat de zon lager staat waardoor je kleurt als je staat, dus niet als je ligt dan moet je je post iets genuanceerder brengen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat die niet doodziek is ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat: