Advertentie | |
|
![]() |
|
donald duck is coooooooool!
![]() give me a D give me a O give me a N give me a A give me a L give me a D give me a D give me a U give me a C give me a K give me a Donald Duck!!!!! jeeeee *doet leuk chearleaders dansje*
||
Citaat:
![]()
|
lees ze ook nog steeds (jonge broertje is lid).
vindt 't nog steeds leuk. en m'n ma leest ze meestal ook. We waren in egypte ook al lid, al heette 't blad toen Disney (vertaald). maar stond veel van donald duck in. maar dan in 't arabisch dus. Dus D.D. is nog 's multicultureel ook. ![]()
|
Nou kijk de tekenfilms en het maandblad zijn ten eerste voor de doelgroep kinderen tot 12 jaar. Maar het is heus nie erg als ouderen er naar kijken hoor. Doe waar je zin in hebt, ook al ben je 16 of 18 of 21, je hoeft je nie te schamen als je af en toe zo'n tekenfilmpje kijkt of zo'n blad leest. Tenminste dat vind ik.
|
Donald Duck is het enige tijdschrift dat EN ik lees, EN me broertje, EN me vader. Ik denk dat Donald Duck juist voor elke doelgroep is bestemd; dus NIET kinderachtig
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Jan, Saais en de Kinderen #1908 Turk February | 500 | 27-02-2014 19:10 | |
De Kantine |
Wie is de betere uitvinder? Professor Barabas of Willie Wortel? Eye of Sauron | 76 | 14-01-2012 20:20 | |
De Kantine |
Je favoriete... WolterB | 59 | 21-01-2009 08:30 | |
De Kantine |
Guus Geluk werkt?? cup a soup | 124 | 12-02-2008 16:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Algemene schoolzaken |
Beste van de Klas is niet altijd leuk! wat vinden jullie kleinedraak | 56 | 26-08-2002 08:20 |