Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
wij hebben 2 van die dingen... uhm... *zoekt merk even op* is oud ding
![]() - Abs Olny Machine (die iiiis me aar toch kut... of het helpt? vast wel ergens, ik doe het nooit ![]() - Abtronic (of die helpt? geeeen ide, je moet er wel erg van lachen ![]() oh ze zijn allebei van mijn pa, ik ben niet zo goedgevolig om die rotzooi te kopen... ![]()
||
Citaat:
|
wij nemen niet eens de moeite om die onzin te kijken, laat staan dat we er spullen kopen
heel soms kijk ik ns naar de cd's die ze soms verkopen, maar die zijn in de winkel (waar ze zogenaamd niet te koop zijn) veel goedkoper
||
Citaat:
heh zou hij moeten doen. Hij lacht zich een ongeluk. Die dingen kietelen!! en ja, dan heb ik liever mijn ribbeltjes dan die enge buik ![]()
|
Godzijdank kopen wij die troep niet...
't Is wel eens leuk om te kijken als je je verveelt, maar na voor de 3849ste keer "Oh no, I can't cook this!!" "YES YOU CAN, SUSAN!!!" gehoord te hebben krijg je toch wel zoiets van "Pleur nou eens een eind op met die gare pannenset!" ![]() Weet je waar ik trouwens écht schijtziek van word? Die afrgijselijke The Best of Roger Whitaker-CD-reclame! Die komt tegenwoordig ook overdag en tijdens het eten... ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
wij hebben de abrocker... of ie helpt, geen id.. nooit gebruikt (echt zonde eigenlijk... moet het toch maar es gaan uitproberen...)
Eén telsell reclame vind ik supermelig, die van die spray en dat je dan haar weg kan vegen met een doekje. Dat doen ze dan bij een man met heeeeeele harige benen en dan gaan ze die benen aanraken en RUIKEN!! gatverdamme dat doe je toch niet!? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
ik was trouwens vergeten dat wij ook de aardappelschiller waarmee je elk groente en fruit soortje ook kan ontvellen hebben. die is echt heerlijk. vraag mama, kun jij even de aardappelen schillen, natuurlijk zeg ik dan en ik ben zo klaar. Le presse, inderdaad, danku de meeste dingen zijn serieus wel goed, alleen die wonderbaarlijke afslankproducten en wonderapparaten werken niet. maar huishoudelijke apparaten en het AERO bed... (het aero bed is echt geniaal!) die werken allemaal prima!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die reclames zijn zoooooooooooo stom maar wij hebben heeeeel lang geleden wel iets gekocht, me ouders dan, ik weet niet meer hoe het heet maa rhetis voor je buikspieren en het werkte niet en toen hebben we het aan een goedgelovige verkocht op de rommelmarkt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Gelukkig hoor je de laatste tijd niet zo veel meer van die Tony Little...VRESELIJKE vent vond ik dat!!
![]() het meest vreselijk op dit moment zijn (zoals velen al zeggen) die CD reclames van songs for worship, Roger Whitaker en die Nederlandse snorremans waar ik ff zijn naam van kwijt ben...je kan ze zo moeilijk ontwijken, omdat ze in elk reclameblok opduiken ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Pukkels Moar | 21 | 12-04-2010 13:00 | |
Films, TV & Radio |
TellSell Programma's. Oogieboogie | 95 | 23-01-2008 15:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Oplossing tegen acne esmi | 17 | 29-11-2004 16:22 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
gele tanden piepkuiken | 17 | 07-01-2003 12:18 | |
De Kantine |
Tell sell reclames Onze Zoon | 53 | 03-10-2002 10:38 |