|
|
Bekijk resultaten poll: Heb je ooit wel eens wat bestelt bij TellSell? | |||
Ja, en het werkte prima |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 6.06% |
Ja, maar het werkte niet. |
6 | 6.06% |
Nee, maar misschien doe ik het wel een keertje. |
7 | 7.07% |
Nee, nooit gedaan en zal het nooit doen. |
80 | 80.81% |
Aantal stemmers: 99. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het slakkenslijm en de de epil smooth vind ik momenteel briljant. Gemmagic levert ook veel gein op. De Magic Bullet en al die kookdingen vind ik altijd geweldig, maar ik kan het niet betalen en ben te bang opgelicht te worden. Optie 4 dus
||
![]() |
Citaat:
die Gemmagic ja.... vooral dat vrouwtje die t aanprijst ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een blinde kan nog zien dat de mensenhuid en de slakkenhuid gewoon ontzettend verschillend is, en de mensenhuid is veel ingewikkelder dan de slakkenhuid. Om te zeggen dat dit ook bij mensenhuid werkt, is alsof je zegt: spuit maar dit spul op alles wat verroest is van ijzer, want het verhelpt ook de rotte plekken bij hout. Het is gewoon NIET te vergelijken. Ze laten het dus gewoon klinken alsof ze moeder natuur te slim af zijn maar ze zijn jou te slim af als je het gelooft. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat ding heeft echt een cultstatus opgebouwd ![]() ![]()
||
Citaat:
En omfg: die footdoctor van die zooltjes is dus echt een dokter ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik moest het meerdere keren vragen om het te geloven maar het schijnt dat die biostabiel wel echt werkt want sommgie mensen hebben die die ik ken, en dan bedoel ik eerlijke mensen. die 2 mensen zeggen dat het werkt. K heb hier trouwens een lijst met de Tellsell producten ![]() Alle onzin in één rijtje. 1. Gemagic (drukt diamantjes en steentjes op je kleren) 2. Steam Buggy (verwijdert vlekken met stoom) 3. Steam Shark (verwijdert vlekken met stoom, andere versie) 4. Bella Solé Sunglasses (verwisselbare glazen) 5. Celltone (slakkenslijm heelt alle wonden en littekens) 6. Epil Smooth (laat haren verdwijnen als sneeuw voor de zon) 7. Epil Stop&Spray (je spuit wat op je benen en weg is het haar) 8. Dual Drill (verwisselbare boren en heeft accu) 9. Teeth Whitening (bleekt je tanden nadat je er een gel op smeert) 10. Walk fit (een extra schoenzool die zorgt voor comfort) 11. Derma Hair Control (duits haarverwijderingsmiddel) 12. Hairtwist (zorgt razendsnel voor krullend haar) 13. Slim & Lift (trek dit onder je kleren aan en je bent dunner) 14. Biostabiel (ketting met magneet die zorgt voor innerlijke balans ofzo) 15. Lateral Thigh Trainer (stap op en af dit ding en krijg 'dat lichaam waar u altijd van droomde') 16. Ab King Pro (krijg snel die buikspieren) 17. Table Mate (een makkelijke tafel die je overal kunt meenemen) 18. Magic Bullet (maalt alle etenswaren in 5 seconden) 19. Reduce fat fast (afslankmiddel) 20. Yubisaki Pillow (een kussen dat revolutionair is) 21. Opblaasbaar bed-apparaat (leg onder je matras en je kunt je rug beter onderstenen) 22. Sauna Belt (een riem waarvan je gaat zweten en dan val je af) Laatst gewijzigd op 27-09-2006 om 16:13. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
De irritante dingen die tv-zenders doen! Mark Almighty | 50 | 13-06-2004 21:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] (was: **lees ff!!!**) Jenneke.* | 158 | 13-05-2004 13:00 | |
Algemene schoolzaken |
[Enquête] Televisiegedrag Suzy Q | 62 | 29-02-2004 16:05 | |
Films, TV & Radio |
ergste progamma op tv....? goodfella | 58 | 08-10-2003 17:19 | |
Films, TV & Radio |
Stomste tv programma SuperS | 48 | 09-10-2002 14:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vraagje over je achterste. Rhinus | 23 | 15-05-2002 08:05 |