Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Grrr ja dat vind ik ook super irritant!!! ![]() ennuh, voor sommige (als ik) zijn het geen herhalingen ik neem alle afleveringen op video op, en door die stomme net 5 heb ik er nu al een paar of halve gemist ... ik ga net5 mailen!!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() blijkt maar weer hoe ontzettend irritant het allemaal is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij Will & Grace vind ik het nog niet eens zo'n probleem, omdat het niet echt wat verklapt. Iig niet zoals je bij die Everwood voorstukjes dingen te weten komt die je nog helemaal niet wil weten.. En dat laatste geldt ook voor mij ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
offtopic: vandaag is trouwens de laatste aflevering volgens mij |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder zat ik afgelopen woensdag om 12:55 achter SBS 6 met de videorecorder paraat om The Young Indiana Jones op te nemen. Voordat dit begon was er al één of ander irritant kinderprogramma op dat er niet op had moeten zijn (Kloontje en co. als je begrijpt wat ik bedoel). De walgelijke kinderfilmpjes volgden elkaar in hoog tempo op, terwijl verder al mijn bronnen (teletekst, de tv-gids, de krant en zelfs het balkje onderaan in beeld wanneer ik de tv op SBS 6 zette) aangaven dat Young Indiana Jones erop had moeten zijn. Omdat ik de serie heel graag compleet wil hebben en het elk moment kon beginnen, ben ik toch maar blijven zitten. Ookal moest ik nodig oefenen voor muziekles. Ik kon de videorecorder ook niet eerder laten beginnen opnemen, want ik had maar net genoeg ruimte op de band staan om één aflevering op te nemen. Om 13:40 begon het eindelijk, maar wel drie kwartier (hoogst irritante tv dat ik heb moeten doorstaan) te laat dus. ![]() Oh ja, Net 5 begint wel eens te vroeg met E.R. zodat ik de eerste paar minuten miste. ![]() edit: Nog wat "lof" over Nederland 2: Toen ik een tijdje geleden nog naar Star Trek: Voyager keek zat ik op een zaterdag ook tijden te wachten tot het begon. Er was één of andere tenniswedstrijd op die uitliep. Toen die eindelijk was afgelopen kwam er eerst nog eens een eeuwigheid reclame en toen die reclame afgelopen was bleek dat ze een stuk van de aflevering hadden afgeknipt, zodat Voyager niet zou uitlopen. Als ze gewoon voor één keer die reclame hadden ingekort hadden ze de aflevering gewoon wél helemaal uit kunnen zenden. ![]() Laatst gewijzigd op 07-06-2004 om 12:55. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ze laten bij de reclame van een film als 'proof of life' natuurlijk zien dat
Spoiler
En het is onmogelijk om een turkse zender te vinden waarvan de reclame korter is dan 10 tot 15 minuten. Als er geen reclame is, dan bedenken ze altijd iets 'leuks' zoals 10 minuten lang laten zien wat er die en de rest van de week allemaal op tv komt. En het komt ook wel voor dat een film/programma wordt onderbroken voor een pauze van 10 minuten waarin je een soort van tellsell te zien krijgt. Maar het meest irritante aan turkse zenders is dat ze bijna altijd 1/2 minuten voor het einde van een film de reclame ingaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
echt niet RTL4-waardig gewoon ATWT is trouwens 38 en een halve minuut lang, gemiddeld. Maar inderdaad, ze maken er vaak een 65 minuten van. Ik haat belspelletjes. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik hoop dat dit topic weer een beetje terugkomt op tegen tv-programma's af te zeiken in plaats van tegen elkaar. Maarja er is wel altijd tijd voor liefdesverklaringen ja
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() En bij de nederlandse tv.. Net 5 natuurlijk. Die stoppen altijd midden in een seizoen, of na 1 seizoen.. en dan laten ze je op zijn minst een half jaar wachten voor je eindelijk naar het 2e seizoen kunt kijken. Bij veronica The OC natuurlijk. Die zijn al helemaal dom bezig.. na een paar afleveringen al gelijk kappen.. en dan zeggen dat het in juni weer komt.. zal natuurlijk weer niet. Net 5 maakt trouwens ook vaak van die valse beloftes. Voor de rest hebben we Days of our lives.. kwam geloof ik bij SBS 6(of veronica). Gingen ze opeens op het allerspannendste moment ermee kappen. En een tijdje later ging de belgische zender het uitzenden.. maar natuurlijk zaten zij jaren eerder. ![]() En tja.. weet eigenlijk niet hoe het met Spel zonder grenzen zit.. maar die komt weer een paar keer.. en dan komt het weer niet door sport ofzo.. en nu komt het helemaal niet meer. Ned 2 weet ook niet wat ie wil. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Haten jullie mij? sexylexy | 24 | 16-03-2006 21:18 | |
Lifestyle |
TMF-cultuur Pan Am | 153 | 28-07-2003 11:31 | |