Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2004, 15:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Gisteren kwam ik erachter dat Ketnet (België 2) opgehouden was mijn favoriete programma 'Kim Possible' uit te zenden. Ze hadden nog lang niet alle afleveringen uitgezonden, zag ik op Internet! Mailtjes met vragen/klachten helpen natuurlijk helemaal niets en ik vraag me af hoe het nou verder met de serie is gegaan.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Een serie die zonder reden abrupt werd stopgezet? Een programma dat opeens op een heel andere dag/andere tijd werd uitgezonden, zonder vermelding in je tv-gids, waardoor je het gemist hebt? Je vertrouwde op een vaststaande herhaling en werd die opeens geschrapt? Of werd je favoriete programma vervangen door nog meer rotzooi op tv? Andere ergernissen?

Laatst gewijzigd op 06-06-2004 om 16:15.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2004, 16:07
Balance
Balance is offline
Als ik jou was zou ik geen enkel programma van net5 gaan volgen. Die zender maakt er namelijk een sport van om series abrupt te beeindigen.
Bij Gilmore Girls vond men het nodig om hem 2 afleveringen voor het einde van het seizoen te stoppen.
Bij Dawson's Creek weigert men ook maar ooit verder te gaan met waar we waren (nee, 20x dezelfde herhalingen..)
Andere uitzendtijden zonder waarschuwingen.
Enz. enz.

Ook nederland 2 weet geregeld ER te verplaatsen omdat er voetbal is.
Oud 06-06-2004, 16:07
Verwijderd
Net 5 kan er ook wat van. Bepaalde programma's, bijvoorbeeld de herhalingen van Gilmore Girls, veranderen bijna iedere week van tijd waarop het uitgezonden wordt. Ik heb er een aantal gemist daardoor, gelukkig zijn het herhalingen.

En dan Veronica, die na 6 afleveringen stoppen met het uitzenden van The OC. Het gaat wel weer verder als het goed is, maar toch

Peking Express waarvan ineens de herhalingen niet meer uitgezonden werden.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 16:08
PV
PV is offline
of Heart Break High, als er weer eens een debat is in de Tweede Kamer
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 16:08
Verwijderd
En heartbreak high dat echt ontzettend vaak komt te vervallen door een of andere uitgelopen politiek iets, of door tennis.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 16:09
Verwijderd
Wat ik irritant vind (en wat er niet bijstaat, maar goed ) is HvN en Shownieuws dwars door films heen op SBS.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 16:14
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Milk schreef op 06-06-2004 @ 17:09 :
Wat ik irritant vind (en wat er niet bijstaat, maar goed ) is HvN en Shownieuws dwars door films heen op SBS.
Ja, dat is zo ongelooflijk irritant! Nou vind ik dat er maar zelden goede films komen op SBS 6, maar toch... Daarom neem ik ze ook altijd op, kan ik die kolere-programma's tenminste doorspoelen.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 16:35
RayMania
RayMania is offline
Veronica kapte zomaar met Lois en Clark.
Oud 06-06-2004, 16:42
memory
memory is offline
Wat ook geweldig is, is dat zenders begin en einde van een programma zo timen, dat je niet kan overschakelen naar een andere zender. Ofwel moet je de helft van het ene programma missen.
Oud 06-06-2004, 17:01
Satrapold
Satrapold is offline
Veronica kapte zomaar met Now and Again,

Er is ook maar 1 seizoen van NaA gemaakt, heel erg jammer want de het stopt bij een enorme cliffhanger (spannend stuk)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 17:19
Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 06-06-2004 @ 17:07 :
Net 5 kan er ook wat van. Bepaalde programma's, bijvoorbeeld de herhalingen van Gilmore Girls, veranderen bijna iedere week van tijd waarop het uitgezonden wordt. Ik heb er een aantal gemist daardoor, gelukkig zijn het herhalingen.

.

Grrr ja dat vind ik ook super irritant!!!

ennuh, voor sommige (als ik) zijn het geen herhalingen

ik neem alle afleveringen op video op, en door die stomme net 5 heb ik er nu al een paar of halve gemist ...

ik ga net5 mailen!!
Oud 06-06-2004, 17:20
Balance
Balance is offline
Citaat:
memory schreef op 06-06-2004 @ 17:42 :
Wat ook geweldig is, is dat zenders begin en einde van een programma zo timen, dat je niet kan overschakelen naar een andere zender. Ofwel moet je de helft van het ene programma missen.
Dat doen ze natuurlijk opzettelijk. Dan hebben ze meer kans dat je een volgend programma ook op hun zender bekijkt.
Oud 06-06-2004, 17:24
Ketjing
Ketjing is offline
dat SBS stopte met de herhaling van Peking Express vond ik op zn zachts gezegd ook minder.
Oud 06-06-2004, 18:43
Mu
Mu is offline
SBS6 (en dochterzenders Net5 en Veronica) is echt het toppunt dieptepunt. Sneuheid ten top. Eerst hebben we dus dat HvN en Shownieuws door de film heen komen. Echt supersneu.

Dan hebben we Veronica. Een verzamelplaats van series die keer op keer herhaald worden; helaas blijkt Veronica telkens hetzelfde deel van de serie te herhalen. Ik noem Fresh Prince of Bel Air, Married With Children. Altijd dezelfde afleveringen. Wat ook erg is series die in verkeerde volgorde uitgezonden worden. Vreselijk!

Over RTL ben ik erg tevreden moet ik zeggen. Al jaren ongeveer dezelfde series (soaps dan vooral). Vervalt zelden. Vrijwel altijd mooi op tijd. Ja, RTL is professioneel commercieel. Die hebben nog wel enig gevoel voor de kijker. SBS6 niet. Alhoewel, Yorin, dat toch bij RTL4 hoort, heeft John Doe zomaar gecancelled. Beetje raar, maar ik vergeef het ze.

Wat ook erg is, zijn programma's die te vróég beginnen. Net als een trein die te vroeg vertrekt.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Mu schreef op 06-06-2004 @ 19:43 :
Wat ook erg is, zijn programma's die te vróég beginnen. Net als een trein die te vroeg vertrekt.
ja, of als je iets opneemt en dat het dan heel erg uitloopt. Ik laat de recorder altijd al 10 minuten of een kwartier uitlopen, en dan mis ik soms nog het einde van een serie of film
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 18:58
Mu
Mu is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 06-06-2004 @ 19:54 :
ja, of als je iets opneemt en dat het dan heel erg uitloopt. Ik laat de recorder altijd al 10 minuten of een kwartier uitlopen, en dan mis ik soms nog het einde van een serie of film
Ja, mateloos irritant! Ik heb wel eens zenders gezien die door het een of ander heel erg uitliepen, en dan alsnog 10 minuten reclame deden alvorens te beginnen met het volgende programma.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 23:40
AJMouse
AJMouse is offline
Offtopic: LOL @ Pebbles en PV, en, Pebbles en Balance, dezelfde post op dezelfde tijdstippen ongeveer
Oud 07-06-2004, 10:48
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Een tijdje geleden werd Blackadder ook zomaar afgekapt; ik meende dat dat ook Net5 was, maar ik weet het niet meer zeker
Oud 07-06-2004, 10:51
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
De Tros heeft hier ook een handje van om halverwege series op te houden met uitzenden, bijvoorbeeld Windkracht 10, hiervan hebben ze een aantal afleveringen overgeslagen en zijn ze halverwege gestopt met uitzenden. Volgens mij hebben ze dat bij Flikken ook een keer gedaan en bij Spoed zijn ze ook gestopt terwijl ik me afvraag of dat al afgelopen was.
Oud 07-06-2004, 12:01
Briseïs
Briseïs is offline
Net5 is echt het toppunt op dit gebied. Het is al meer gezegd in dit topic, maar het is zo erg dat het best wel nog een keer gezegd mag worden

Sowieso, bepaalde programma's (zoals de herhalingen van Gilmore Girls) elke keer op een ander tijdstip uitzenden, dus als je niet van tevoren kijkt heb je het vaak al gemist. Verder presteren ze het om met echt ongeveer elk programma (Bijv. Gilmore Girls en Charmed) één op twee afeveringen voor het einde van het seizoen te stoppen met uitzenden. Verder is het ook heel erg dat ze in de reclame voor het programma (Everwood-kijkers kunnen hier over meepraten) al gewoon alle hoogtepunten van de aflevering laten zien. Ook in de algemene reclames (ook van Everwood en van Will & Grace) laten ze vaak al stukjes zien die nog helemaal niet geweest zijn.

Maar ach, aangezien ongeveer al mijn favoriete series op Net5 komen, zal het mij er niet van weerhouden te kijken.
Oud 07-06-2004, 12:04
Verwijderd
Citaat:
AJMouse schreef op 07-06-2004 @ 00:40 :
Offtopic: LOL @ Pebbles en PV, en, Pebbles en Balance, dezelfde post op dezelfde tijdstippen ongeveer

blijkt maar weer hoe ontzettend irritant het allemaal is
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 12:04
Verwijderd
Muhaha. Dat is kut voor je. Mijn tip luidt: stop met tv kijken
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 07-06-2004 @ 13:01 :
Verder is het ook heel erg dat ze in de reclame voor het programma (Everwood-kijkers kunnen hier over meepraten) al gewoon alle hoogtepunten van de aflevering laten zien. Ook in de algemene reclames (ook van Everwood en van Will & Grace) laten ze vaak al stukjes zien die nog helemaal niet geweest zijn.

Maar ach, aangezien ongeveer al mijn favoriete series op Net5 komen, zal het mij er niet van weerhouden te kijken.
Dat is idd ook ontzettend irritant. En ik ben altijd te laat met wegzappen
Bij Will & Grace vind ik het nog niet eens zo'n probleem, omdat het niet echt wat verklapt. Iig niet zoals je bij die Everwood voorstukjes dingen te weten komt die je nog helemaal niet wil weten..

En dat laatste geldt ook voor mij
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 12:13
BCR
BCR is offline
Alles wat hierboven is gezegd over Net5
Oud 07-06-2004, 12:22
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
PV schreef op 06-06-2004 @ 17:08 :
inderdaad, heel irritant

offtopic: vandaag is trouwens de laatste aflevering volgens mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2004, 12:23
Verwijderd
en bij de herhaling van gg geen vaste tijd. Dan mis je vaak een half uur omdat ze het weer eens eerder laten beginnen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 12:46
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
Balance schreef op 06-06-2004 @ 17:07 :
Ook nederland 2 weet geregeld ER te verplaatsen omdat er voetbal is.
Yup, voetbal i.p.v. E.R. is

Verder zat ik afgelopen woensdag om 12:55 achter SBS 6 met de videorecorder paraat om The Young Indiana Jones op te nemen. Voordat dit begon was er al één of ander irritant kinderprogramma op dat er niet op had moeten zijn (Kloontje en co. als je begrijpt wat ik bedoel). De walgelijke kinderfilmpjes volgden elkaar in hoog tempo op, terwijl verder al mijn bronnen (teletekst, de tv-gids, de krant en zelfs het balkje onderaan in beeld wanneer ik de tv op SBS 6 zette) aangaven dat Young Indiana Jones erop had moeten zijn. Omdat ik de serie heel graag compleet wil hebben en het elk moment kon beginnen, ben ik toch maar blijven zitten. Ookal moest ik nodig oefenen voor muziekles. Ik kon de videorecorder ook niet eerder laten beginnen opnemen, want ik had maar net genoeg ruimte op de band staan om één aflevering op te nemen. Om 13:40 begon het eindelijk, maar wel drie kwartier (hoogst irritante tv dat ik heb moeten doorstaan) te laat dus.

Oh ja, Net 5 begint wel eens te vroeg met E.R. zodat ik de eerste paar minuten miste. Dus nu zit ik standaard 8 minuten voordat het zou moeten beginnen achter de tv.

edit: Nog wat "lof" over Nederland 2: Toen ik een tijdje geleden nog naar Star Trek: Voyager keek zat ik op een zaterdag ook tijden te wachten tot het begon. Er was één of andere tenniswedstrijd op die uitliep. Toen die eindelijk was afgelopen kwam er eerst nog eens een eeuwigheid reclame en toen die reclame afgelopen was bleek dat ze een stuk van de aflevering hadden afgeknipt, zodat Voyager niet zou uitlopen. Als ze gewoon voor één keer die reclame hadden ingekort hadden ze de aflevering gewoon wél helemaal uit kunnen zenden.

Laatst gewijzigd op 07-06-2004 om 12:55.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 21:05
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
PV schreef op 06-06-2004 @ 17:08 :
Onze volksvertegenwoordeging is idd een stuk minder belangrijk dan de gebeurtenissen die op Heartbreak High plaatsvinden....
Oud 07-06-2004, 21:16
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
eXo schreef op 07-06-2004 @ 13:04 :
ja stop met tv kijken en ga gewoon lekkah brieven schrijven
Oud 07-06-2004, 21:32
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 22:37
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Hero_Zero schreef op 07-06-2004 @ 22:05 :
Onze volksvertegenwoordeging is idd een stuk minder belangrijk dan de gebeurtenissen die op Heartbreak High plaatsvinden....
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 00:43
aniki
aniki is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 07-06-2004 @ 13:01 :
Verder is het ook heel erg dat ze in de reclame voor het programma (Everwood-kijkers kunnen hier over meepraten) al gewoon alle hoogtepunten van de aflevering laten zien. Ook in de algemene reclames (ook van Everwood en van Will & Grace) laten ze vaak al stukjes zien die nog helemaal niet geweest zijn.
Sbs6 is hier ook erg goed in.
Ze laten bij de reclame van een film als 'proof of life' natuurlijk zien dat
Spoiler
Dan heeft het kijken naar zo'n film natuurlijk geen nut meer.

En het is onmogelijk om een turkse zender te vinden waarvan de reclame korter is dan 10 tot 15 minuten. Als er geen reclame is, dan bedenken ze altijd iets 'leuks' zoals 10 minuten lang laten zien wat er die en de rest van de week allemaal op tv komt.
En het komt ook wel voor dat een film/programma wordt onderbroken voor een pauze van 10 minuten waarin je een soort van tellsell te zien krijgt.
Maar het meest irritante aan turkse zenders is dat ze bijna altijd 1/2 minuten voor het einde van een film de reclame ingaan.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 08:12
Mu
Mu is offline
Echt, ik vind reclame geen probleem, op welk punt dan ook, maar ze moeten echt niet gaan fucken met de volgorde van het uitzenden van een serie, of de lengte van een aflevering (knippen) of de lengte van de serie (voortijdig cancellen) want dat vind ik echt minderwaardig.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 09:04
cha0s
cha0s is offline
SBS6 die A Clockwork Orange doodleuk liet eindigen bij de scene waarin Alex uit het raam springt, waardoor 't leek alsof het verhaal eindigde met zijn zelfmoordpoging.
Oud 08-06-2004, 09:07
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Mu schreef op 06-06-2004 @ 19:43 :
Over RTL ben ik erg tevreden moet ik zeggen. Al jaren ongeveer dezelfde series (soaps dan vooral).
Weet je hoe'n lijpe, lange belspellen er tussen die soaps door komen bij RTL4. Zo'n ATWT van twintig minuutjes blazen ze gerust op tot ruim een uur. Vindt mn mams niet zo tof
Oud 08-06-2004, 10:09
Mu
Mu is offline
Citaat:
EggeD schreef op 08-06-2004 @ 10:07 :
Weet je hoe'n lijpe, lange belspellen er tussen die soaps door komen bij RTL4. Zo'n ATWT van twintig minuutjes blazen ze gerust op tot ruim een uur. Vindt mn mams niet zo tof
ja vreeeselijk
echt niet RTL4-waardig gewoon
ATWT is trouwens 38 en een halve minuut lang, gemiddeld. Maar inderdaad, ze maken er vaak een 65 minuten van. Ik haat belspelletjes.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 10:23
Jules
Jules is offline
Sex and the City zomaar stoppen
Oud 08-06-2004, 15:02
Ketjing
Ketjing is offline
Een paar punten:

- meteen na de begintune er reclame ingooien, baantjer gebeurt dit oa.
- Irritante sms-balk gevallen in beeld en misschien nog wel erger, de mensen die er naar toe sms-en
- Edward van Cuilenborg die met een stalen gezicht de meest stomme vragen aan de kijker stelt en 6x per uur de reclame aankondigt
- Op meerdere zenders tegelijk berichtgeven over een ernstige gebeurtenis. In mijn ogen is 1 publieke, 1 HMG en 1 van SBS meer dan voldoende. Welke het dan zijn boeit me geen drol
Oud 08-06-2004, 20:05
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Anderhalve week wilde ik eens op SBS6 wat wedstrijden uit de nacompetitie kijken, was toch d8 ik een vrijdagavondje, meestal TV-avondje. In de gids stond: 23.00 uur Oranjejournaal en 23.45 uur Nacompetitie. Zet ik om 23.45 uur de TV aan, zie ik de aftiteling van de Nacompetitie en toen begon dat pauper-Oranjejournaal. Hebben die sukkels dat gewoon omgedraaid!
De reden weet ik nog steeds niet (maar die boeit me ook niet ) maar als de reden is dat het in elkaar zetten van de uitzending van het Oranjejournaal veel tijd vergde is dat eigenlijk een onzinnige reden, want de Nacompetitie vindt pas 's avonds plaats en om die uitzending in elkaar te zetten is minder tijd nodig (en soms zenden ze ook nog bepaalde stukjes "live" uit als ze ergens te gast zijn)...
Maar goed, was gewoon jammer. Maar wel erg stom van SBS.
Oud 09-06-2004, 12:20
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
cha0s schreef op 08-06-2004 @ 10:04 :
SBS6 die A Clockwork Orange doodleuk liet eindigen bij de scene waarin Alex uit het raam springt, waardoor 't leek alsof het verhaal eindigde met zijn zelfmoordpoging.
Juistem, ik had die film nog nooit gezien en ik vond hem tot dan toe erg goed en ik stond redelijk verbaasd dat hij zo eindigde. Las ik later dat ze hem idd eerder hadden laten eindigen .

Ik hoop dat dit topic weer een beetje terugkomt op tegen tv-programma's af te zeiken in plaats van tegen elkaar.

Maarja er is wel altijd tijd voor liefdesverklaringen ja
Oud 09-06-2004, 12:44
Verwijderd
Ik heb de rotzooi even opgeruimd. Chatten doen jullie maar via msn/pm/icq/mail
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 12:46
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 09-06-2004 @ 13:44 :
Ik heb de rotzooi even opgeruimd. Chatten doen jullie maar via msn/pm/icq/mail
En mijn post er tussen uitgevist
Oud 10-06-2004, 09:55
Amisha
Amisha is offline
Wat ik zo stom, zinloos en irritant bij SBS6 vind is dat ze een film onderbreken voor het nieuws! Terwijl die film nog maar een kwartiertje of half uurtje is! Ze doen alsof het nieuws daar zo bijzonder is , terwijl ik beter naar Rtl 4 kijk voor dat!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 14:06
p-chez
p-chez is offline
Veel zenders stoppen met het uitzenden van een serie terwijl alle seizoenen nog niet geweest zijn. Ze stoppen zélfs gewoon midden in een seizoen.

Veronica, Star Trek Voyager, bijvoorbeeld. (Ok, op zaterdag is 't er nog op) Ook Nederland 3 ofzo zond Voyager uit, maar die zijn er ook mee gestopt op ongeveer hetzelfde deel als Veronica.
Oud 10-06-2004, 14:57
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 07-06-2004 @ 13:04 :
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 15:01
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 06-06-2004 @ 17:08 :
En heartbreak high dat echt ontzettend vaak komt te vervallen door een of andere uitgelopen politiek iets, of door tennis.
Dat is zo kut ja, die zetten ze net altijd op een kuttijd...
Oud 10-06-2004, 16:01
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 10-06-2004 @ 16:01 :
Dat is zo kut ja, die zetten ze net altijd op een kuttijd...
Politieke uitzendingen zouden idd prime-time gesteld moeten worden ja.
Oud 10-06-2004, 16:11
Verwijderd
over veel dingen ben ik het met jullie eens:

-SBS haalt veel programma's als gilmore girls en dawsons creek zomaar van de buis. Ze zouden ook wel eens duidelijk mogen maken wanneer ze dan weer verder gaan.
-RTL heeft een handje van tijden anders maken. Maar helemaal van te laat beginnen. GTST is nog nooit om 8 uur begonnen minsters 3/4 minuten te laat altijd. Dan loopt het ook weer uit tot een paar minuten over half 9 waardoor andere programma's alweer begonnen zijn.
-dan natuurlijk de sport nog op ned2. De rest van de programma's moeten er voor aan de kant.

bleh, kan idd beter stoppen met tv kijken.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 18:02
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
aniki schreef op 08-06-2004 @ 01:43 :
En het is onmogelijk om een turkse zender te vinden waarvan de reclame korter is dan 10 tot 15 minuten. Als er geen reclame is, dan bedenken ze altijd iets 'leuks' zoals 10 minuten lang laten zien wat er die en de rest van de week allemaal op tv komt.
En het komt ook wel voor dat een film/programma wordt onderbroken voor een pauze van 10 minuten waarin je een soort van tellsell te zien krijgt.
Maar het meest irritante aan turkse zenders is dat ze bijna altijd 1/2 minuten voor het einde van een film de reclame ingaan.
Haha, idd. Turkse tv is echt kut. Alleen bij TRT INT heb je niet zulke lange reclame. Maar goed ook dat ik maar 1 serie echt volg op de turkse tv. Ik word helemaal gek van al die reclames. En idd.. ook net voor het einde, nog ff lekker reclame ertussen gooien. Enne.. alsof al die reclame nog niet genoeg was, krijg je ook nog is tijdens de series/programma's of wat dan ook.. onder in beeld reclame. Ze zijn daar echt goed bezig.

En bij de nederlandse tv.. Net 5 natuurlijk. Die stoppen altijd midden in een seizoen, of na 1 seizoen.. en dan laten ze je op zijn minst een half jaar wachten voor je eindelijk naar het 2e seizoen kunt kijken. Bij veronica The OC natuurlijk. Die zijn al helemaal dom bezig.. na een paar afleveringen al gelijk kappen.. en dan zeggen dat het in juni weer komt.. zal natuurlijk weer niet. Net 5 maakt trouwens ook vaak van die valse beloftes.
Voor de rest hebben we Days of our lives.. kwam geloof ik bij SBS 6(of veronica). Gingen ze opeens op het allerspannendste moment ermee kappen. En een tijdje later ging de belgische zender het uitzenden.. maar natuurlijk zaten zij jaren eerder.
En tja.. weet eigenlijk niet hoe het met Spel zonder grenzen zit.. maar die komt weer een paar keer.. en dan komt het weer niet door sport ofzo.. en nu komt het helemaal niet meer. Ned 2 weet ook niet wat ie wil.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 20:53
happy human being
happy human being is offline
Wat ik nou echt heeeel ergerlijk vind is dat ze op de commerciele zenders na een film de aftiteling niet meer laten zien!!! Zit je net te huilen na een ontroerende film, komt er van die afschuwelijke reclame achteraan. Dat doet ketnet/canvas erg goed, die laten de hele aftiteling nog zien. Kun je ook nog even kijken van wie dat leuke liedje is dat in de film zat, ofzo.
Reageren

Regels voor berichten