Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() wat van mij wel weg mag is life and cooking, ik vond het altijd leuk, maar ik vind het nu zo irritant geworden... en tell sell en die bel spelletjes moeten blijven, want die zijn zo dom, dat het gewoon bijna leuk is *ik blijf er op een of andere manier ook altijd ff hangen als ik aan t zappen ben*
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
maar ze hebben het dus weer voor elkaar gekregen. vreselijk achterlijk programma. en trouwens alle belspellen, tellsell, rtl-shop, lijn 4 etc. vind ik kut. cash & carlo is ook zo fout en irritant als het maar kan maar toch vind ik het leuk om te kijken. oh, vergeten: get the picture, die presentatrice! vreselijk hoe blij ze de hele tijd staat te doen. kortom, er zijn weer genoeg dingen op tv om je aan te ergeren |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat is een behoorlijk rijtje geworden door de jaren heen. Sommigen zijn niet meer op tv, maar die noem ik toch maar even.
-Big Brother -De Bus -Cash en Carlo -The Adam's family -Sterrenbeurs -Belspelletjes ("Mensen, waarom bellen jullie nou niet!?") -Belspelletjes + (waar ze ook gasten ontvangen) -Ja, ik wil een miljonair -The Bachelor -De modepolitie -Lovetest (van Gijs Staverman) -Sterrenflat (van Ron Brandsteder) -Laat ze maar lachen (zo flauw) -American Funniest Homevideos (idem Laat ze maar lachen) Dat is het ongeveer wel |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
echt walgelijk, wat ze die personen aantrekken! en toch kijk ik het soms stiekem wel eens ![]() Bij mij staat (uiteraard) dat Tellsell programma met Nol (arggh) op 1.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() + Alternative Love + SpongeBob Square Pants + ChinChan
||
![]() |
Citaat:
Maar Cash & Carlo.. Daar krijg ik toch wel moordneigingen bij!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
SpongebobSquarepants is wel ok joh
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Je kunt dan ook beter vragen wat er nog wél leuk is op tv!! Want leuke programma's zijn heel zeldzaam en meestal niet in Nederland gemaakt. Ik vind Kopspijkers wel okee (het cabaret en de Knuppel-afdeling vooral, dan), maar qua programma's, nee. Het enige wat ik nog een beetje door de beugel vind kunnen, zijn gewoon documentaires. En van gristelijke programma's moet ik ook KOTSEN! Sterf gristenhonden!
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wanneer komt die modepolitie eigenlijk op tv, dat wil ik wel eens zien ![]()
|
De modepolitie ja dat heb ik een keer gezien. Waren ze een kledingstuk aan het afkraken, zie ik de volgende dag een meisje op school met zo'n ding aan, maar iig, alsof iedereen alles leuk vind wat zij leuk vinden, nee dus. Die mensen die ze aanspreken zien er vaak best normaal uit.
En Nederland zingt ofzo iets vind ik ook verschrikkelijk. Nou ja vast nog wel meer..
|
ik vind van alle programma's baantjer en dat soort voorspellende detective-series toch wel het toppunt (of dieptepunt.. het is maar hoe je het bekijkt
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[TV]Wat is tegenwoordig nog wel leuk? joopie | 43 | 18-10-2003 17:48 |