Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
heb trouwens niks onder m'n plak...of moet ik nou eerst ergens iets gaan knippen wat heel erg interessant zou zijn om hier te plakken?
||
Citaat:
|
![]() |
http://www.endoria.net/upload/index.php/1165888137
foto van mij, mijn vriend en een vriend ![]() omdat ik die in het fototopic van lifestyle moest zetten.
|
Verwijderd
|
Een stukje CKV.
Deze foto is gemaakt in 1910, door Imogen Cunningham. De foto zelf heet ook “The Dream”, maar waarschijnlijk slaat dat op het model zelf, dat zij een droom voor zou moeten stellen. Toch vind ik dat, door de gebruikte technieken, het ook lijkt alsof de persoon zelf ergens van droomt. De lichtstralen eromheen maken het geheel heel dromerig, heel mysterieus. Ik heb gelijk een boek uit de bibliotheek gehaald over deze fotograaf, en het blijkt dat hij vooral foto’s van bloemen maakt, maar ik vind deze toch wel erg bijzonder, en ook goed bij het onderwerp passen. |
![]() |
|
een password...dat gaan we hier maar niet neerzetten
dat was omdat ik het de pass vergeten was, en hij stond nog in een txtbestandje...dus kon ik hem op die manier invoegen....
|
![]() |
Blink182 - Fuck a dog
I wanna fuck a dog in the ass He wants to fuck a dog in the ass I wanna fuck a dog Thats right kids I... tried to fuck your mom in the ass Tried to fuck your dad in the ass Could find the dog... in his ass Geweldige tekst ![]() Waarom: Omdat ik stoer wil doen in deze topic. |
![]() |
|
![]() |
een compleet mailtje, maar dat paste ik maar ff niet
Waarom? Omdat ik mijn comp niet echt vertrouw, dus doe ik ff snel ctrl+c voordat ik een mailtje wegstuur, en het mislukte inderdaad, zodat ik het gelijk daarna weer heb geplakt in een nieuw mailtje ![]()
|
[19:44:29] <Perish> ok, can u tell dopey that we've had to call the match off tonight, there all going to watch man u deportivo in the european cup semi final down the pub :/ they only just come online to tell me
![]() [19:44:41] <Perish> quarter final even* dusss
|
http://forum.scholieren.com/images/icons/icon14.gif
Owjah had net een duimpje nodig om ergens te posten als plaatje ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 11] Donny must die | 500 | 01-04-2005 18:27 |