Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2002, 20:19
Little Sophie
Little Sophie is offline
Ik vraag me af, na een alleraardigste discussie thuis, hoeveel geld jullie ouders bijdragen aan een vakantie met vrienden....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2002, 20:20
Michel Gerver
Michel Gerver is offline
Eeven tellen: 0,0
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 20:21
Boogie
Boogie is offline
ik denk niet dat ik daar geld voor krijg, temeer omdat ik van't zomer een tijdje ga werken
Oud 14-04-2002, 20:21
Verwijderd
*huppel* Ik heb ze deze keer zo ver gekregen dat ze alles betalen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 20:29
rockyj
rockyj is offline
Paar eurocent ofzo
Oud 14-04-2002, 20:31
Gothic
Gothic is offline
ik ga met hun op vakantie... zakgeld dus
Oud 14-04-2002, 20:43
Methuselah
Methuselah is offline
erm, ik ga niet op vakantie, kweet eigenlijk niet, misschien een beetje, maar alles denk ik niet
en als we met 't gezin op vakantie gaan, moet ik ook alles zelf betalen wat ik ginder wil kopen/doen ofzo
Oud 14-04-2002, 20:53
Shock
Shock is offline
Ik krijg precies niks... Als ik op vakantie wil moet ik daar óf zelf voor sparen, óf met hun mee gaan. Met andere woorden, ik ga lekker werken in de vakantie, hoef ik me niet aan m'n ouders te ergeren en ben ik ook in 2 weken geen 500 euro kwijt
Oud 14-04-2002, 20:55
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Me ouders betalen de reis, vader heeft eigen reisbureau dus dat is wel cool dan

En alles wat ik in de vakantie op wil maken aan dingen die ik wil hebben en gebruiken enzo, dus gewoon wat ik uit kan geven daar moet ik zelf voor zorgen
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 21:08
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
M'n ouders betalen 200-300 euro voor de reis naar Rhodos (waar ik met vrienden naar toe ga).
Oud 14-04-2002, 22:17
Verwijderd
Mijn ouders betalen de reis, maar dat is een examencadeau dus niet echt te vergelijken... anders betalen ze 0,0 € mee...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 23:45
smeijne
smeijne is offline
helemaal niks
Oud 15-04-2002, 00:43
Paperz
Paperz is offline
Ik heb vrijdag van mijn bank te horen gekregen dat e belastingsdienst mijn vakantie budget iets heeft verruimd
Oud 15-04-2002, 08:13
Denise84
Denise84 is offline
Die betalen mijn ouders (= 152 euro) de rest zoals "zakgeld" betaal ik zelf
Oud 15-04-2002, 09:11
Joshua
Joshua is offline
Ik mag alles zelf betalen, vind het niet zo gek....
Oud 15-04-2002, 10:13
Verwijderd
Voor zover ik weet niks

Ik krijg de mogelijkheid om nog gezellig met ze mee te gaan, all-in, maar als ik daarnaast zelf nog een keer op vakantie wil moet ik dat zelf betalen...

Hoewel, als ze een drie-persoons hotel boeken ipv een vierpersoons, mag er natuurlijk wel een compensatie in mijn voordeel worden gedaan, vind i.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 10:20
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Hm JIJ wil toch op vakantie, dan moet je het ook maar zelf verdienen ? Ik heb eens gezegt : Jullie gaan nooit op vakantie, je kunt toch best een deel mee betalen ? Nu vind ik het erg vreemd om zoiets te vragen of om 'compensatie' (nare man). Als jij op vakantie wilt, dan betaal je dat zelf.
Oud 15-04-2002, 10:26
Verwijderd
Mwah, dat valt wel mee, want het is wél vanzelfsprekend dat als ouders zelf op vakantie gaan en de kinderen gaan mee, dat de ouders het dan voor de kinderen betalen. Als één van de kinderen dan niet meer meegaat, dan scheelt dat de ouders dus, en kunnen ze net zo goed de vakantie van dat 'alleengaande' kind betalen...

Tenminste dat is mijn redenatie..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 10:29
Bikinie-meisje
Citaat:
nare man schreef:
Mwah, dat valt wel mee, want het is wél vanzelfsprekend dat als ouders zelf op vakantie gaan en de kinderen gaan mee, dat de ouders het dan voor de kinderen betalen. Als één van de kinderen dan niet meer meegaat, dan scheelt dat de ouders dus, en kunnen ze net zo goed de vakantie van dat 'alleengaande' kind betalen...

Tenminste dat is mijn redenatie..
haha ik begrijp wat je bedoelt omdat ik HETZELFDE ook gezegt heb, maar vind je het niet ziek dan? Als jij gratis op vakantie wilt ga je maar lekker mee met je ouders; kies jij ervoor alleen te gaan dan mag je het ook alleen betalen.
Oud 15-04-2002, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:

haha ik begrijp wat je bedoelt omdat ik HETZELFDE ook gezegt heb, maar vind je het niet ziek dan? Als jij gratis op vakantie wilt ga je maar lekker mee met je ouders; kies jij ervoor alleen te gaan dan mag je het ook alleen betalen.
Hm, waarom? Mijn ouders interesseert het niet echt of ik nou wel of niet meega; ze vinden het ook weleens leuk om met z'n 2-en weg te gaan; dus vind ik het redelijk logisch dat ze mij dan een beetje financieel steunen voor mijn vakantie, omdat ze het toch ook zouden moeten betalen als ik met ze mee zou gaan.. Doen ze gelukkig ook.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 10:39
Verwijderd
Mja, inderdaad..

Wat valt er nou nog meer te zeggen dan: 'Ja, misschien is het gek, maar ze betalen wel meer voor me, dankjewel ouders, bla bla, ik ben zo blij?'
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 10:46
damaetas
damaetas is offline
nix
Oud 15-04-2002, 10:50
feline
feline is offline
Ik denk dat mijn ouders in ieder geval een deel van m'n vakantie zouden betalen. Maar dit jaar ga ik nog een weekje met m'n ouders mee...
Oud 15-04-2002, 10:58
Bikinie-meisje
Ja, mijn ouders willen me juist graag meehebben maar ik wil niet mee, dus betaal ik me eigen vakantie zelf. De vriendin waarmee ik ga krijgt de hele vakantie betaalt EN gaat ook nog eens mee met dr ouders. Ik vind het redelijk extreem; als je zelfstandig op vakantie gaat mag je het ook zelf betalen, maar ja
Oud 15-04-2002, 11:05
Verwijderd
als ik alleen op vakantie ga?
de prijs wat hun voor mij betaald zouden hebben als ik met hun mee ging.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2002, 11:57
Gonzo
Gonzo is offline
Ze hoeven niks bijtelappen. Kan mijn holiday zelf permiteren .
Oud 15-04-2002, 13:45
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hmz ik ga 3 keer op vakantie en 2 keer met mijn ouders.Die reizen betalen mijn ouders 100 %. De derde vakantie is aan de Hollandse kut met vrienden, die mot ik helemaal zelf betalen. Ga ik ook voor werken in juni en juli.
Oud 15-04-2002, 13:56
Qamra
Qamra is offline
Ik mag niet alleen op vakantie, dus lijkt me errug sterk dat ze mee gaan betalen
Oud 15-04-2002, 14:00
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Hollandse kut met vrienden
Heerlijke woord"speling"

En het voordeel van bijna aan de kust wonen; je hoeft er niet naar op vakantie (is met 20 minuten fietsen aan het strand )
Oud 15-04-2002, 14:02
Spoeleh
Spoeleh is offline
bij mij thuis het natuurlijk weer wel een "beloning" zijn; ik moet er wel iets voor doen...
dus als ik het eerste jaar van mijn studie op z'n minst 32 punten heb krijg ik 200 euro en als ik me P haal 300 voor me vakantie(ga met vrienden naar lloret)
Oud 15-04-2002, 14:04
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
ben 18 dus verantwoordelijk voor mijn eigen vakantie's
Oud 15-04-2002, 20:37
Alet
Alet is offline
Ik ga 4 week in een grand café werken op Vlieland, ik kan gratis met een tentje op de naastgelegen camping staan en kan 1 keer per dag gratis eten in het café. Hiervoor houden ze wat geld in van mijn loon. Het enige waar echt geld in gaat zitten is dus het uitgaan..

Hierna ga ik met een vriendin 2 week naar Frankrijk. Ik ga ervan uit dat ik dit helemaal zelf moet betalen, maar misschien doneren mijn ouders me nog wat omdat ze bang zijn dat ik daar door omstandigheden zonder geld kom te zitten.

Verder ga ik nog naar de Sneekweek, maar dat verwacht ik geen sponsoring voor .
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 20:45
punkyfish
punkyfish is offline
hmmz, als ik al mag denk ik niet dat mijn ouders er aan mee zullen betalen. maar ik denk dat ik toch niet mag moet het deze week gaan vragen... *bibber*
Oud 16-04-2002, 12:58
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
mijn ouders betalen alles voor me!
moet ook wel want ik werk niet
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 13:03
Tampert
Tampert is offline
*jaloers*

vakantie... *zucht*
Oud 16-04-2002, 13:05
heldin
heldin is offline
ik heb geen idee hoeveel ze mee gaan betalen. ik moest gewoon boeken en iets uitzoeken dat ik zelf kan betalen, zodat het niet van hen afhangt waar ik heen kan gaan. beetje irritant wel, maar ze gaan me dus iig voor een klein deeltje sponseren ik heb dus alleen nog geen idee hoe klein (of groot) dat deel is
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:16
martijn1985
martijn1985 is offline
pa en moe dragen €250 bij..
Oud 16-04-2002, 16:31
Amidala
Amidala is offline
welke vakantie?!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren