Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ja, mijn ouders willen me juist graag meehebben maar ik wil niet mee, dus betaal ik me eigen vakantie zelf. De vriendin waarmee ik ga krijgt de hele vakantie betaalt EN gaat ook nog eens mee met dr ouders. Ik vind het redelijk extreem; als je zelfstandig op vakantie gaat mag je het ook zelf betalen, maar ja
|
Hmz ik ga 3 keer op vakantie en 2 keer met mijn ouders.Die reizen betalen mijn ouders 100 %. De derde vakantie is aan de Hollandse kut met vrienden, die mot ik helemaal zelf betalen. Ga ik ook voor werken in juni en juli.
||
Citaat:
![]() En het voordeel van bijna aan de kust wonen; je hoeft er niet naar op vakantie (is met 20 minuten fietsen aan het strand ![]()
|
bij mij thuis het natuurlijk weer wel een "beloning" zijn; ik moet er wel iets voor doen...
dus als ik het eerste jaar van mijn studie op z'n minst 32 punten heb krijg ik 200 euro en als ik me P haal 300 voor me vakantie(ga met vrienden naar lloret)
|
![]() |
Ik ga 4 week in een grand café werken op Vlieland, ik kan gratis met een tentje op de naastgelegen camping staan en kan 1 keer per dag gratis eten in het café. Hiervoor houden ze wat geld in van mijn loon. Het enige waar echt geld in gaat zitten is dus het uitgaan..
Hierna ga ik met een vriendin 2 week naar Frankrijk. Ik ga ervan uit dat ik dit helemaal zelf moet betalen, maar misschien doneren mijn ouders me nog wat omdat ze bang zijn dat ik daar door omstandigheden zonder geld kom te zitten. Verder ga ik nog naar de Sneekweek, maar dat verwacht ik geen sponsoring voor ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb geen idee hoeveel ze mee gaan betalen. ik moest gewoon boeken en iets uitzoeken dat ik zelf kan betalen, zodat het niet van hen afhangt waar ik heen kan gaan. beetje irritant wel, maar ze gaan me dus iig voor een klein deeltje sponseren
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Vinden jullie jezelf verwend? Homerus Dante | 57 | 18-07-2011 00:13 | |
Werk, Geld & Recht |
Bijdrage ouders naast Stufi Isnogood | 68 | 27-06-2008 07:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Werk, Geld & Recht |
ouders rijk >< kinderen arm elledc | 123 | 18-02-2006 19:44 | |
Werk, Geld & Recht |
Ibgroep Verwijderd | 57 | 22-11-2005 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 |