Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2002, 03:20
JJzD
JJzD is offline
ik was net 2 maanden 17 en mensen scholden me uit voor MINSTENS 23

echt gewoon 5 mensen onafhankelijk van elkaar
Oud 19-04-2002, 06:17
miro
miro is offline
vorige week: 26
Oud 19-04-2002, 06:46
SpiT
SpiT is offline
het is niet echt een leeftijdsschattingsfout maar ok
ik had een tijdje trug iemand aan de telefoon die belde voor men vader, vraagtie aan mij: kan je je man even geven?
nou, twas gwoon grappig
Oud 19-04-2002, 06:47
Frida
Frida is offline
Whehe ik ging met een vriend eten bij zijn opa...
Later kreeg ik te horen dat die opa me 21 had geschat
Terwijl ik op school heb gehoord dat ik echt nog een "kind" verschijning heb
Oud 19-04-2002, 06:48
Esmée
Esmée is offline
Hmm weet ik niet, word wel eens ouder geschat maar op zich zie ik er gewoon heel erg 17-jarig uit denk ik
Verder word ik ook zoooo vaak verwisseld met mijn moeder aan de telefoon, mensen die voor mijn moeder bellen beginnen dan altijd een heel verhaal tegen mij en dan moet ik onderbreken van 'uhm pardon maar ik ben haar dochter', maar ja we praten ook heel erg hetzelfde en hebben heel erg dezelfde stem...
Oud 19-04-2002, 07:01
GeritoDM
GeritoDM is offline
Iemand vroeg een keer wat ik nou studeerde, hij dacht dat ik 1ejaars was.
Tja... dat duurt nog drie jaar...
Oud 19-04-2002, 07:14
Luca
Luca is offline
Op een verjaardag laatst dachten ze echt dat ik 21 was. Jaja.
Oud 19-04-2002, 07:36
Talon
Talon is offline
27
Oud 19-04-2002, 07:47
Doc
Doc is offline
laatst werd ik 26 geschat, ging om werk, dus betaal me maar naar iemand van die leeftijd
Oud 19-04-2002, 07:50
Verwijderd
Citaat:
Doc schreef:
laatst werd ik 26 geschat, ging om werk, dus betaal me maar naar iemand van die leeftijd
LoL

Nou ja, ik werd op 18 geschat terwijl ik 21 ben *snif*
Oud 19-04-2002, 07:53
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik belde een x ergens naar op voor informatie toen ik 12 was. Die vrouw op een gegeven moment: "En het gaat om uw kinderen?"

Oud 19-04-2002, 07:56
sanguis
sanguis is offline
28.. toen ik 14 was!!
Oud 19-04-2002, 08:01
Verwijderd
Citaat:
sanguis schreef:
28.. toen ik 14 was!!
En nu lijk je 32?
Oud 19-04-2002, 08:05
sanguis
sanguis is offline
nee, nu blijven ze me iets van 22 schatten.. die 28 was toch echt een uitzondering.. (hoop ik )
Oud 19-04-2002, 08:06
Verwijderd
Citaat:
sanguis schreef:
nee, nu blijven ze me iets van 22 schatten.. die 28 was toch echt een uitzondering.. (hoop ik )

Mij schatten ze altijd jonger, echt vervelend Nog niet zo lang geleden moest ik bij een kroeg gewoon mijn rijbewijs laten zien om binnen te komen
Oud 19-04-2002, 08:11
sanguis
sanguis is offline
oei..

ouder is zekersss niet altijd leuk.. wel handig om ergens binnen te komen waar je 18 voor moet zijn, maar je krijgt vaak wel irritante vieze oude (te oud voor mij.. 30 ofzo) achter je aan..
Oud 19-04-2002, 08:12
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik word gewoon altijd 20 geschat, soms 21...
Oud 19-04-2002, 08:15
Verwijderd
Citaat:
sanguis schreef:
oei..
Ja, erg he?

Citaat:
ouder is zekersss niet altijd leuk.. wel handig om ergens binnen te komen waar je 18 voor moet zijn, maar je krijgt vaak wel irritante vieze oude (te oud voor mij.. 30 ofzo) achter je aan..
Oh, die krijg je altijd achter je aan .. ook als je er jonger uit ziet denk ik zo, hoor meer meisjes erover klagen..
Oud 19-04-2002, 08:18
sanguis
sanguis is offline
dass true.. maar super irritant!!
oude mannen die geen kans maken bij leefstijdsgenoten proberen het elders..
Oud 19-04-2002, 08:20
Verwijderd
Citaat:
sanguis schreef:
dass true.. maar super irritant!!
oude mannen die geen kans maken bij leefstijdsgenoten proberen het elders..
Mwah, sommigen kicken er gewoon op .. willen gewoon wat 'jongs'..
Oud 19-04-2002, 08:24
sanguis
sanguis is offline
zielige jonge meisjes..
Oud 19-04-2002, 08:26
Verwijderd
Citaat:
sanguis schreef:
zielige jonge meisjes..
*troost*

Er ontstaan soms wel minder leuke situaties. Mijn zusje (16) heeft een vriend van 20 en als ze uitgaan in een groepje dan gebeurt het wel eens dat oudere mannen achter mijn zusje aan lopen .. en dan krijg je ruzie
Oud 19-04-2002, 08:28
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Zaterdagmorgen; kwam zonder make-up van Secreets huis, nam de bus naar Zoetermeer. Dachten twee jongetjes dat ik 14 was? Ze wilden me meenemen naar Duinrell want ze wisten een manier er gratis in te kunnen

En eigenlijk vaker werd ik 21 geschat, door de 'big boss' van me ex-baantje, door mensen in de kroeg, etc. Maar mannen hebben er vaak geen goed oog voor.
Oud 19-04-2002, 08:30
sanguis
sanguis is offline
Citaat:
******** schreef:
*troost*

Er ontstaan soms wel minder leuke situaties. Mijn zusje (16) heeft een vriend van 20 en als ze uitgaan in een groepje dan gebeurt het wel eens dat oudere mannen achter mijn zusje aan lopen .. en dan krijg je ruzie
dank u voor uw troost

ik troost uw zusje (+vriend)
Oud 19-04-2002, 08:33
Verwijderd
Citaat:
sanguis schreef:
dank u voor uw troost
Aan de ene kant vind ik het vervelend als mensen mij te jong schatten, maar met 'u' hoef je nou ook weer niet te beginnen
Advertentie
Oud 19-04-2002, 08:34
Verwijderd
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
Maar mannen hebben er vaak geen goed oog voor.
Dat kan ik alleen maar beamen

Ik schat meisjes wel vaker helemaal verkeerd in maar het schijnt idd normaal te zijn
Oud 19-04-2002, 08:36
sanguis
sanguis is offline
Citaat:
******** schreef:
Aan de ene kant vind ik het vervelend als mensen mij te jong schatten, maar met 'u' hoef je nou ook weer niet te beginnen
beetje vaste uitspraak van mij.. U..
sorry!!
Oud 19-04-2002, 08:37
Verwijderd
Citaat:
sanguis schreef:
beetje vaste uitspraak van mij.. U..
sorry!!
Wel beleefd
Oud 19-04-2002, 08:38
sanguis
sanguis is offline
ben ik altijd
Oud 19-04-2002, 08:39
Verwijderd
Citaat:
sanguis schreef:
ben ik altijd
*gelooft niet*

Niemand is altijd beleefd, en al zeker ik niet
Oud 19-04-2002, 08:41
sanguis
sanguis is offline
ben alleen niet beleefd tegen mijn voormalige economie leraar.. die was ik per ongeluk altijd aan het uitschelden in de les..
Oud 19-04-2002, 08:42
Bikinie-meisje
Citaat:
******** schreef:
Dat kan ik alleen maar beamen

Ik schat meisjes wel vaker helemaal verkeerd in maar het schijnt idd normaal te zijn
hoe oud had je mij geschat dan ?
Oud 19-04-2002, 08:42
Bikinie-meisje
vrouwen hebben het altijd goed, 17 ongeveer ? zeggen ze dan
Oud 19-04-2002, 08:43
Verwijderd
Citaat:
sanguis schreef:
ben alleen niet beleefd tegen mijn voormalige economie leraar.. die was ik per ongeluk altijd aan het uitschelden in de les..
'per ongeluk' .. *?*
Oud 19-04-2002, 08:45
Bikinie-meisje
Citaat:
sanguis schreef:
je behoort respect te hebben voor economie-leraren
Oud 19-04-2002, 08:45
Verwijderd
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
hoe oud had je mij geschat dan ?
Oei .. euhh

Ik wist al hoe oud je was, dus dat maakt het wel iets moeilijker .. ik denk 18 ofzo, kan door de make-up komen :/
Oud 19-04-2002, 08:46
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Iemand schatte me laatst 15 (??)

De grootste fout kwam van een collega.
´Ik vind haar hartstikke leuk, alleen jammer dat ze 23 is...´

*proest*
sanguis
sanguis is offline
ja... scheld normaal gesproken nooit..
maar alleen in mijn hoofdje.. maar als ik echt kwaad ben, komt het echt uit mijn mond.. (heb ik zelf meestal niet door, maar dan beginnen mensen in mijn omgeving te reageren.. in dit geval lachen..)

ben eigenlijk superbrave leerling
Bikinie-meisje
Citaat:
AlmereGirl schreef:
Iemand schatte me laatst 15 (??)

15 gaat wel erg ver
Oud 19-04-2002, 08:47
Bikinie-meisje
Citaat:
******** schreef:
Oei .. euhh

Ik wist al hoe oud je was, dus dat maakt het wel iets moeilijker .. ik denk 18 ofzo, kan door de make-up komen :/
HEY ik had niet veel make-up op
Oud 19-04-2002, 08:49
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:

15 gaat wel erg ver
Echt waar Angela!
Ik zat toen in de trein en de conducteur kwam langs en ik liet m´n OV ter controle zien.

Zegt de man opeens tegenover me; Heb jij een OV kaart??
Ik had je 15 geschat!

Misschien was ie wel dronken ofzow
Oud 19-04-2002, 08:51
Bikinie-meisje
Citaat:
AlmereGirl schreef:

Echt waar Angela!
Ik zat toen in de trein en de conducteur kwam langs en ik liet m´n OV ter controle zien.

Zegt de man opeens tegenover me; Heb jij een OV kaart??
Ik had je 15 geschat!

Misschien was ie wel dronken ofzow :)
lijkt me wel ? :) wie gaat er anders in de trein zomaar tegen een onbekend iemand roepen dat ie jonger lijkt ? :D
Oud 19-04-2002, 08:54
Verwijderd
Citaat:
sanguis schreef:
ben eigenlijk superbrave leerling
Bestaan die nog?
Oud 19-04-2002, 08:57
sanguis
sanguis is offline
ik besta..
Oud 19-04-2002, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
HEY ik had niet veel make-up op
*zwijgen is goud*

Ook al vind ik van wel, dan vind je het erg (zou doosachtig zijn) .. ook al vind ik van niet, dan vind je het ook erg (zou je zelf ouder lijken)
Oud 19-04-2002, 08:58
D@mien
D@mien is offline
Ik zou volgens velen door kunnen voor een 15-16 jarge....vanwege een kindelijke look ofsow...vandaar dattik maar een stoppelbaardje laat staan vaak...dan lijk ik teminste wat ouder...hoopik...
Dit was vooral vervelend toen ik 16 was.....toen werd ik op elke hoek van de straat zowat aangehouden om ff mn bromfietscertificaat te laten zien...omdat ik 14 leek....stelletje stinkers....
Oud 19-04-2002, 08:59
Verwijderd
Citaat:
sanguis schreef:
ik besta..
Nu beschouw je het als een feit dat jij een superbrave leerling bent .. hmm, daarnet was het nog 'eigenlijk'
Oud 19-04-2002, 09:03
sanguis
sanguis is offline
afgezien van dat ik twee jaar geleden mijn economieleraar uitschold, bèn ik een brave leerling
Oud 19-04-2002, 09:04
Verwijderd
Citaat:
sanguis schreef:
afgezien van dat ik twee jaar geleden mijn economieleraar uitschold, bèn ik een brave leerling
Ja, maar nu ga je van een superbrave naar een brave leerling? Je geeft al zachtjes toe dat je niet zo erg braaf bent
Oud 19-04-2002, 09:06
sanguis
sanguis is offline
oke.. dit is te vroeg voor mij om dat soort discussies te voeren..

bèn superbrave leerling

Regels voor berichten