Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mn hele (school)dag was cool
![]() We hadden gisteravond met de hele 5e een etentje gegeven, Souper, en dat duurde tot best wel laat. Vandaag was iedereen supermoe en iedereen lag gewoon te pitten in de lessen. De leraren zeiden er niet eens wat van, was helemaal leuk. Alle restjes van het eten van gisteren lagen op tafel (3 stokbroden, tomaten enz) en dat mochten we allemaal opeten. Supergezellig! |
![]() |
|
![]() |
Mijn hoogtepunt komt om 21.30! Mijn vriend dus...
![]() ![]() Maar mijn hoogtepunt tot nu toe? Ik heb vanmiddag met 2 vriendinnen de foto's uit Berlijn opgehaald. We zijn vorige week een week naar berlijn geweest met school... En de foto's waren echt suuuper mooi en sommige ook heel grappig! We kregen helemaal heimwee! ![]() |
![]() |
|
![]() |
doen alsof ik spastisch ben tijdens de les zedenleer(we leren over zulke mensen),iemand anders speelde ondertussen nog een debieltje ook,was wel nog leuk,oh ja,en over de middag een hele studiezaal in de ban gehouden terwijl ik een veel te lange mop met een stom einde aan het vertellen was.hihihi
![]() |
![]() |
|
hell, mijn hoogtepunt was van half 10 tot half 11 want toen was dr een of andere lezing op school over dans en de vent die dat gaf was heeeeeeew gaaf en hij ging de hele tijd kindof baletten ennet was kewl. En daarna ben ik weer naar huis gegaan want et is nationale spijbeldag (YEAYYEAYYEAY)
leuker kannet denkik nie worden ![]()
||
Citaat:
![]() Ontopic, mijn hoogtepunt was dus dat een klasgenoot waarmee ik altijd moet meten, belde dat ie gisteren teveel gezopen had en dattie volgende week een bruiloft heeft.. maw ik kan ook niet meten, 2 vrijdaggies vrij dus ![]()
|
hmm...van vandaag...??
Corvee tijdens t 7de uur was ook niet echt fun (eruit gestuurd bij wiskunde wat wel weer leuk was, omdak net deed alsof ik begon te janken en de halve klas meende t serieus ![]() Maar heb dan wel weer 2 complimentjes van n andere leraar + de conrector gekregen vanwege een 'verstandige' opmerking ![]() Enne....tja.....*denk* Dat mn vriend net belde en dak morgen bij hem ga slapen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Van tweede naar eerste viool Verwijderd | 0 | 06-03-2006 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
O Anna waar ging het heen? CSN | 3 | 16-10-2004 11:38 | |
De Kantine |
houden jullie n dagboek bij? Verwijderd | 123 | 02-04-2004 13:05 |