Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Dit vind ik echt pure onzin,ik post ook onder m'n eigen naam,en ik blijf toch "hangen"
Oke ik zit hier nog niet onwijs lang,maar goed. En ik open niet veel topics nee,maar dat komt omdat ik meestal niet weet waarover,en omdat ik liever op topics reageer dan dat ik ze zelf start. En nee ik ben ook geen meeloper,ik heb een eigen mening,en ik antwoord met meer dan "mee eens" of "niet mee eens" |
![]() |
||
Citaat:
maar nu jij erover begint, en ik niet... ![]() er zit wat in natuurlijk, die lui stinken gewoon ![]()
|
Ja sorry hoor.. kwil niet lullig doen.. Maar omdat ik met me eigen naam post denk jij meteen dat ik dus niet lang blijf hangen.. Dat ik alleen maar meeloop met de serie en antwoord met: mee eens..
En dat ik ook nog eens weinig post? Alleen maar omdat ik met me eigen naam post? Heej man.. goede theorie oor.. poepoe.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien zijn mensen die onder hun eigen naam posten minder inspiratie-vol en zitten ze minder op internet, hebben dus ook weinig inspiratie om op te doen om een nickname te verzinnen ofzow
![]() Ik had btw vroeger (2 jaar geleden ongeveer) ook een nickname die mn eigenste naam was.. Na een maand heb ik deze aangemaakt.. Ik postte toen btw niet echt sporadisch, maar ook niet echt ontzettend veel ofzow. kwas een echte newbiej ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
het valt me gewoon op
de mensen die het meest posten hebben over het algemeen alleen een nickname die los staat van hun eigen naam. en mensen die hun eigen naam geregistreerd hebben, vaak met een getal of leeftijd erachter, die posten anders, en minder vaak...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Inlogproblemen. Verwijderd | 14 | 08-11-2006 09:34 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
ARTistiek |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 9 | 25-08-2001 18:55 |